Bekijk originele versie : Wie kan mij helpen?
MarocStar
05-01-2003, 01:35
Ik kan een aantal keren een pagina openen en daarna kan ik niet meer internetten. Hoe kan dit? Kunnen jullie mij misschien vertellen waar dit aan ligt? Ik moet dan telkens mijn computer weer opnieuw opstarten. Verder is mij opgevallen dat er mensen zijn die emails van mij ontvangen terwijl ik ze niet eens verstuurd heb. Kan het misschien daar aan liggen en wat kan ik hier aan doen?
Ik wordt er helemaal GEKKKKKKK van. :( :(
MisterChiCo
05-01-2003, 01:38
Origineel gepost door *********
Ik kan een aantal keren een pagina openen en daarna kan ik niet meer internetten. Hoe kan dit? Kunnen jullie mij misschien vertellen waar dit aan ligt? Ik moet dan telkens mijn computer weer opnieuw opstarten. Verder is mij opgevallen dat er mensen zijn die emails van mij ontvangen terwijl ik ze niet eens verstuurd heb. Kan het misschien daar aan liggen en wat kan ik hier aan doen?
Ik wordt er helemaal GEKKKKKKK van. :( :(
je hebt een virus man ..das toch duidelijk .. :rolleyes:
MarocStar
05-01-2003, 01:39
Origineel gepost door MisterChiCo
je hebt een virus man ..das toch duidelijk .. :rolleyes:
Bedankt voor je reactie. Ik zal nu helemaal opnieuw moeten installeren. :kwaad: :kwaad: :kwaad:
zo te zien gebruik je een oudere virusscanner of helemaal geen virusscanner !!!
laat je pc effe online scannen bij semantic.nl en zorg dat je sneleen virusscanner regelt
en over dat email berichten, dat is ook ee virus dat zichzelf diir stuurt, jij hebt waarschijnlijk ook eerder dezelfde virus geopend, meestal zijn het van die ***********s ***** , goldfish enz...
DePaRaBier
05-01-2003, 01:41
Nee niet doen,
je heb Yaha K virus ,
klik op onderstaande link!!!
http://www.bitdefender.com/download/AntiYahaa*****
tegen het virus:)
MisterChiCo
05-01-2003, 01:49
Origineel gepost door *********
Bedankt voor je reactie. Ik zal nu helemaal opnieuw moeten installeren. :kwaad: :kwaad: :kwaad:
Moet je maar geen ***********s instaleren die er via Hotmails worden verstuurd ;)
en anders volg je PaRa zijn advies op.. :o
HalfBlood
05-01-2003, 01:51
Origineel gepost door DePaRaBier
Nee niet doen,
je heb Yaha K virus ,
en nu ff de arabier ff bedanken mensen .. :o
leuk he :D.
MarocStar
05-01-2003, 03:16
Nee niet doen,
je heb Yaha K virus ,
Thx DeParaBier. Ik heb de boel gescanned nou en hoop dat ie het gaat doen. Shoukran again!!
DePaRaBier
05-01-2003, 03:18
Moet opgelost zijn, Mail die link trouwens door naar iedereen die je kent, and so on and so on, dan ben ik binnenkort ook es van al die mailtjes af van mensen die `k nie ken......
MarocStar
05-01-2003, 03:24
Moet opgelost zijn, Mail die link trouwens door naar iedereen die je kent, and so on and so on, dan ben ik binnenkort ook es van al die mailtjes af van mensen die `k nie ken......
Krijgt iedereen nu het probleem die in mijn contactlijst zit dan? Of heb ik het alleen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.