Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hebben Hollanders humor?

Pagina's : [1] 2

klonbyz
22-10-2004, 21:14

(bron: Telegraaf) DEN HAAG - De rechtbank in Den Haag heeft vrijdag de 71-jarige A. van van der H. uit Leiderdorp veroordeeld tot 240 uur werkstraf, een maand celstraf en elf maanden voorwaardelijke celstraf wegens ontucht met zeven meisjes. Van ontucht met een achtste meisje werd de man vrijgesproken. Het ging in de meeste gevallen om kinderen tussen de vier en zes jaar. De man benaderde hen vorig jaar in peuterhoeken van diverse winkelcentra in Leiderdorp, Leidschendam, Den Haag en Zoeterwoude. Hij werd in januari gepakt, nadat een argwanende ouder zijn kenteken had genoteerd toen hij wegreed. De man bekende nog meer gevallen. Het zou in totaal om zo'n vijftien meisjes zijn gegaan, maar er werd niet in alle gevallen aangifte gedaan. Vandaar dat er maar een beperkt aantal gevallen waren ten laste gelegd. De maand onvoorwaardelijke celstraf heeft de verdachte al in voorarrest uitgezeten. Hij mocht in februari naar huis op voorwaarde dat hij een zogenoemde daderbehandeling zou ondergaan in een speciale kliniek. Die behandeling loopt nog. De 71-jarige heeft volgens eigen zeggen "uit eenzaamheid" gehandeld, nadat zijn vrouw bij hem was weggegaan. Hij zei "in de war" te zijn geweest. Ik vind wel degelijk dat ze humor hebben....zo'n "straf" voor het misbruiken van zeven meisjes van tussen de vier en zes jaar is gewoon een grap. A. van der H is volgens mij WEER een allochtoon voor de verandering.....staat denk ik voor Achmed van der Hassan ofzo :nerd:

klonbyz
22-10-2004, 21:26
Dit is er weer een voor onze two-faced Andries.

Raihana
22-10-2004, 21:31
( Ik vind wel degelijk dat ze humor hebben....zo'n "straf" voor het misbruiken van zeven meisjes van tussen de vier en zes jaar is gewoon een grap. A. van der H is volgens mij WEER een allochtoon voor de verandering.....staat denk ik voor Achmed van der Hassan ofzo :nerd: Ik vind dit wel humor.. :haha: Safi het is gedaan met deze mensen... wat uurtjes, taakstraf en hup een fijne leven toegewenst, maar nog wel zo een ''zogenoemde daderbehandeling'' ondergaan.. Hoe wil je hier je kinderen opvoeden? :rolleyes:

klonbyz
22-10-2004, 21:56
Ik vind dit wel humor.. :haha: Safi het is gedaan met deze mensen... wat uurtjes, taakstraf en hup een fijne leven toegewenst, maar nog wel zo een ''zogenoemde daderbehandeling'' ondergaan.. Hoe wil je hier je kinderen opvoeden? :rolleyes: Die Hollanders begrijpen elkaar gewoon heel goed...ik hoor de rechter al zeggen "ik kan je geen ongelijk gelijk geven...voor een 2-jarige ziet ze er best heet uit...pas mij dat adres even dan zal ik je matsen".

Raihana
22-10-2004, 22:11

Die Hollanders begrijpen elkaar gewoon heel goed...ik hoor de rechter al zeggen "ik kan je geen ongelijk gelijk geven...voor een 2-jarige ziet ze er best heet uit...pas mij dat adres even dan zal ik je matsen". Lol... :hihi: Mismuis chek wat een humor ik heb.. :haha:

Raihana
22-10-2004, 22:37
Tja Raihana, tis maar waar je om moet lachen he, nogal ziek, maar goed, dat is mijn mening... Voel je vooral niet geremd om over de rug van andere heen je lolletje te halen hoor, ach wat maakt het uit dat het om kleine kinderen gaat wiens leven vergalt is, als je maar lol hebt he Raihana.... Daar lach ik niet om, en dat weet je best.. Die Rechtbank maakt het zelf lachwekkend door zo iemand, wat taakstrak en een maandje cel geven En je weet zelf dat klon dat ook sarcastisch bedoelt.. Wat denk je wel niet.. :rolleyes:

R0osje
22-10-2004, 23:08
Ja precies en de heer klon is precies hetzelfde. Ook als is het misschien niet zo bedoeld, het komt wel zo over en dat is triest. Ik ken nog meer wat triest is.. :o G-P. :D bv

R0osje
22-10-2004, 23:10
(bron: Telegraaf) DEN HAAG - De rechtbank in Den Haag heeft vrijdag de 71-jarige A. van van der H. uit Leiderdorp veroordeeld tot 240 uur werkstraf, een maand celstraf en elf maanden voorwaardelijke celstraf wegens ontucht met zeven meisjes. Van ontucht met een achtste meisje werd de man vrijgesproken. Het ging in de meeste gevallen om kinderen tussen de vier en zes jaar. De man benaderde hen vorig jaar in peuterhoeken van diverse winkelcentra in Leiderdorp, Leidschendam, Den Haag en Zoeterwoude. Hij werd in januari gepakt, nadat een argwanende ouder zijn kenteken had genoteerd toen hij wegreed. De man bekende nog meer gevallen. Het zou in totaal om zo'n vijftien meisjes zijn gegaan, maar er werd niet in alle gevallen aangifte gedaan. Vandaar dat er maar een beperkt aantal gevallen waren ten laste gelegd. De maand onvoorwaardelijke celstraf heeft de verdachte al in voorarrest uitgezeten. Hij mocht in februari naar huis op voorwaarde dat hij een zogenoemde daderbehandeling zou ondergaan in een speciale kliniek. Die behandeling loopt nog. De 71-jarige heeft volgens eigen zeggen "uit eenzaamheid" gehandeld, nadat zijn vrouw bij hem was weggegaan. Hij zei "in de war" te zijn geweest. Ik vind wel degelijk dat ze humor hebben....zo'n "straf" voor het misbruiken van zeven meisjes van tussen de vier en zes jaar is gewoon een grap. A. van der H is volgens mij WEER een allochtoon voor de verandering.....staat denk ik voor Achmed van der Hassan ofzo :nerd: 240 uurrrrrrrrrrrrrr damnnn waar slaat dit op, hoort deze man niet 240 jaar te krijgen.. Gatver!! :kwaad:

KohiNoor
22-10-2004, 23:10
Ik ken nog meer wat triest is.. :o G-P. :D bvIk ken er ook nog een: Uitgewoonde Flamoes, vat je 'em? :D

R0osje
22-10-2004, 23:13
Ik ken er ook nog een: Uitgewoonde Flamoes, vat je 'em? :D Ja en vat jij hem.. :D

KohiNoor
22-10-2004, 23:21
Ja en vat jij hem.. :DJa hoor, je bedoeld grote poes. Ze ligt op mijn knie en is rood, echt mashallah :verliefd: Maaree nu ga ik chipjes eten, doei doei! :o

gaviel
22-10-2004, 23:32
Ja precies en de heer klon is precies hetzelfde. Ook als is het misschien niet zo bedoeld, het komt wel zo over en dat is triest. En die rechter,,,dat is ook zeker geen humor, die vent moeten ze ter plaatse van zn cojone's ontdoen net zo als die ouwe sok. en ik vind het triest dat zyklonB denkt dat deze rechter de mening verkondigd van de Nederlanders :maf: Dat is nu precies wat ik zeggen wilde. Opsluiten in een gesloten inrichting zou voor mij ook een optie zijn. Humor is iets waar je om lachen kunt toch? Nu daar heeft deze topic dus niks mee te maken.

jena oe jek
22-10-2004, 23:36
TJA HIJ KRIJGT EEN WERKSTRAF!!ERG JOH EN HET LEUKE IS NOG DAT DIE KAASJES ZO DOM ZIJN DAT HIJ MISSCHIEN ZE TAAKSTRAF MOET VERVULLEN IN EEN OMGEVING WAAR KINDEREN ZITTEN,DUS HIJ BESCHOUWT HET NIET ALS EEN STRAF MAAR ALS EEN KADO :o

gaviel
22-10-2004, 23:44
Ik vind het eerder om te JANKEN ja! Gesloten inrichting zou nog het beste zijn, ik neem aan dat die man gestoord is als hij aan kinderen zit. Ik heb geen medelijden met zo een figuur, hij moet uit de maatschappij verdwijnen! Zo kan hij het weer doen. Gaviel, mooi kindje heb je op je avater :o Nu snap je dat ik hier een beetje van doordraai want dat is mijn eerste kleinkind. Zie het al voor me zo een oude (weet ef geen goed scheldwoord) bij de kleuterschool. Ik geloof dat ik voor de school ging posten met een stel waakhonden, als ik maar enigsinds dacht dat zo een persoon in buurt was.

klonbyz
23-10-2004, 00:11

Wat jullie er ook van vinden...ik blijf het humor vinden.....de "straffen" die worden opgelegd zijn niets anders dan buitengewoon grappig. DE man heeft zeven minderjarige meisjes seksueel misbruikt en krijgt als straf een paar uurtjes diensverlening......als je zeven autokraken pleegt krijg je zelfs een zwaardere straf.

Pagina's : [1] 2