Bekijk originele versie : Onbegrijpelijk...
hoe iemand als Pim word gezien als de grootste Nederlander, wat heeft hij nou gedaan? Behalve Nederland op zijn kop gezet.. :rolleyes:
Fortuyn aan kop als Grootste Nederlander
DEN HAAG - Pim Fortuyn gaat aan kop in de verkiezingen van de Grootste
Nederlander. Dat liet de KRO vrijdag weten. Woensdag zond de KRO een special uit over de neergeschoten politicus. Bijna 185.000 mensen hebben tot nu toe hun stem uitgebracht.
Willem Drees staat op de tweede plaats in de verkiezingen, gevolgd door de winnnaar van de eerste stemronde Willem van Oranje. Anne Frank blijft op haar vierde plek, gevolgd door Michiel de Ruyter. Antoni van Leeuwenhoek zakt naar de zesde plaats. Op zeven vinden we Desiderius Erasmus, op de voet gevolgd door Johan Cruijff op acht.
De schilders doen het niet goed bij het Nederlandse publiek: zij blijven onveranderd onderaan de lijst bungelen op nummer negen (Rembrandt van Rijn) en tien (Vincent van Gogh).
Zeker 34.000 'zwevende kiezers' bezochten de StemWijzer voor een stemadvies.
Verbaast mij eigenlijk waarom hirsi de titel niet krijgt? :p
Het SBS6 en Telegraaf voetvolkje stemt alleen op mensen die zij kennen.....al die andere moeilijke namen die in het lijstje staan zullen wel allochtonen zijn moeten ze hebben gedacht.
Oem_Ayoub
22-10-2004, 23:15
Raihana..hirsi is geen nederlandse..Voor De Grote Wannabe Nederlander-titel zal zij wel winnen..
Rebel_1963
22-10-2004, 23:29
Ik lach me een kaakkramp als Fortuyn het wordt.
Ik ook, iemand die dood is wordt de grootste nederland ooit genoemd. Typisch nederland, de levenden nederlanders zijn allemaal sukkels?
Khanoussi
22-10-2004, 23:33
Ik ook, iemand die dood is wordt de grootste nederland ooit genoemd. Typisch nederland, de levenden nederlanders zijn allemaal sukkels?
Anders kijk je ff naar de rest van de lijst , ik geloof dat 99% van die lijst inmiddels niet meer leeft
Rebel_1963
22-10-2004, 23:35
Anders kijk je ff naar de rest van de lijst , ik geloof dat 99% van die lijst inmiddels niet meer leeft
Ik bedoel al de genomineerden.
Zou er flink van balen als ie het werd. Op de zwarte lijst moet zo een persoon.
Nu ja zeg ik heb in ieder geval niet op die gozer gestemd :ego:
:D :D :D Weet trouwens niet eens meer wie wel.
Toon Hermans kan ik me nog wel herineren :maf:
P.s die is ook (mors)dood hoor :p
Rebel_1963
22-10-2004, 23:38
Zou er flink van balen als ie het werd. Op de zwarte lijst moet zo een persoon.
Nu ja zeg ik heb in ieder geval niet op die gozer gestemd :ego:
:D :D :D Weet trouwens niet eens meer wie wel.
Toon Hermans kan ik me nog wel herineren :maf:
Het was ook ironisch bedoelt Gaviel, ik heb ook niet op hem gestemd.
weet trouwens niet op wie ik de komende verkiezingen ga stemmen, de regering maakt er een zooitje van, zowel links als rechts georienteerd. Tijd voor een nieuw partij-tje?
En geen wilders natuurlijk.... :D
Tja nu moet je geen moeilijke vragen stellen hoor.
Deze vraag zoeken we ef op :rolleyes:
De dierenpartij is mislukt ;)
Heb misschien wel een goede partij naam "de oprechte partij" :maf:
Rebel_1963
22-10-2004, 23:43
Tja nu moet je geen moeilijke vragen stellen hoor.
Deze vraag zoeken we ef op :rolleyes:
De dierenpartij is mislukt ;)
Heb misschien wel een goede partij naam "de oprechte partij" :maf:
Hoewel ik veel van dieren houd, is de dierenpartij niets voor mij. Is ie mislukt? tja, dat zat er dik in.
De oprechte partij? Gaviel, je begeeft je op glad ijs... :D
Rebel_1963
22-10-2004, 23:44
Ik stem op Maxima.
Meen je dat nou? Ik bedoel, leuk koppie hoor, maar verder?
Ik stem op Maxima.
Och ja waarom niet. Ze heeft al een oprecht mening over haar ega(was ie niet een beetje dom ofzo :D )
Maar ja als ze echt weer in verwachting is krijgt die arme alexander het wel druk dan als huisvader/en aanstaande Koning. Vraag me af hoe ie dat gaat combineren ;)
Rebel_1963
22-10-2004, 23:49
Och ja waarom niet. Ze heeft al een oprecht mening over haar ega(was ie niet een beetje dom ofzo :D )
Maar ja als ze echt weer in verwachting is krijgt die arme alexander het wel druk dan als huisvader/en aanstaande Koning. Vraag me af hoe ie dat gaat combineren ;)
Zo, Alexander lust er wel pap van zo te zien...Maxi alweer zwanger? Nee toch?
Maar goed, met zo'n inkomen en onderkomen kan je wel een paar koters verzorgen of verzorgen wij met z'n allen die koters??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.