Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zou een man...

Pagina's : [1] 2 3 4

SakinaS
05-01-2003, 00:47

Stel je voor dat je vrouw word bedreigt en in ruil voor haar vrijheid moet jij je leven opofferen. Zou jij als man zijnde je leven opofferen voor je vrouw? was er effe benieuwd naar .. doei,doei xxxS.

RaZer
05-01-2003, 00:49
als het niet anders kan ben ik bereid om voor mijn geliefde familie of wie dan ook te sterven!!

SakinaS
05-01-2003, 00:53
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb ik zou die gast die mijn gezin het leven zuur maakt omleggen gek! Nee dus?

RaZer
05-01-2003, 00:56
Origineel gepost door RaZer als het niet anders kan ben ik bereid om voor mijn geliefde familie of wie dan ook te sterven!! ewa :rolleyes: waar blijven me complimenten

SakinaS
05-01-2003, 00:59

That's sweet,maar gaan het wel werkelijk daden zoals je woorden zijn als het erop aankomt? xxxS

RaZer
05-01-2003, 01:01
Origineel gepost door SakinaS That's sweet,maar gaan het wel werkelijk daden zoals je woorden zijn als het erop aankomt? xxxS Dat zullen we dan wel zien....... Kan het moeilijk nu voor je bewijzen :rolleyes:

Juf_Nora
05-01-2003, 01:02
Heeft toch geen zin als hij zijn leven geeft... De vrouw blijft alleen over, hij kan haar niet meer beschermen... Hij moet gewoon wat anders verzinnen om haar te redden, dan pas is het een echte man:D

RaZer
05-01-2003, 01:03
Origineel gepost door Just_Nora Heeft toch geen zin als hij zijn leven geeft... De vrouw blijft alleen over, hij kan haar niet meer beschermen... Hij moet gewoon wat anders verzinnen om haar te redden, dan pas is het een echte man:D daarom zei ik ook als het echt niet anders kan ;)

SakinaS
05-01-2003, 01:06
Origineel gepost door Just_Nora Heeft toch geen zin als hij zijn leven geeft... De vrouw blijft alleen over, hij kan haar niet meer beschermen... Hij moet gewoon wat anders verzinnen om haar te redden, dan pas is het een echte man:D Maar als er geen andere oplossing is zoals razer aangeeft? Maar als ie zn leven opoffert voor JOU is het geen echte man? xxxS.

SakinaS
05-01-2003, 01:07
Origineel gepost door RaZer Dat zullen we dan wel zien....... Kan het moeilijk nu voor je bewijzen :rolleyes: Ik ga je wel een keer op proef stellen :D

Juf_Nora
05-01-2003, 01:07
Ja oke als het echt niet kan... Maar als ik in de positie zou zitten van de vrouw.. dan zou ik echt niet willen dat mijn man zijn leven geeft, wat voor een leven heb ik dan nog over, dan wil liever ik dood... als je een beetje begrijpt wat ik bedoel

SakinaS
05-01-2003, 01:14
Origineel gepost door Just_Nora Ja oke als het echt niet kan... Maar als ik in de positie zou zitten van de vrouw.. dan zou ik echt niet willen dat mijn man zijn leven geeft, wat voor een leven heb ik dan nog over, dan wil liever ik dood... als je een beetje begrijpt wat ik bedoel Ik begrijp je meid. Wat ik hieruit wil trekken is de liefde die de man voor zn vrouw heeft. Je man offert zn leven niet op voor jou en jij overleeft het..wat zou jij doen?

RaZer
05-01-2003, 01:16
Origineel gepost door Just_Nora Ja oke als het echt niet kan... Maar als ik in de positie zou zitten van de vrouw.. dan zou ik echt niet willen dat mijn man zijn leven geeft, wat voor een leven heb ik dan nog over, dan wil liever ik dood... als je een beetje begrijpt wat ik bedoel voor de kinderen zorgen.. zijn de kinderen van je man die zijn leven voor jou en de kinderen heeft opgegeven..

Juf_Nora
05-01-2003, 01:18
Ja dan, ik weet niet.... ligt er aan waarom hij zijn leven niet heeft op geofferd het... komt het doormij omdat ik het wou of omdat hij niet genoeg van mij houdt... en als het het laatste is denk ik dat er heel wat problemen komen...

SakinaS
05-01-2003, 01:24

Origineel gepost door Mr_LeQwaleb noem eens een praktisch voorbeeld! Hier is jou voorbeeld. Jij bent een koning en en je leger word verslagen. Jij onstnapt maar je vrouw word gegrepen. In ruil voor haar vrijheid willen ze jou hebben want ze willen jou dood hebben...

Pagina's : [1] 2 3 4