Bekijk originele versie : Islam moet BUITEN Nederland blijven!!!
Telegraaf
vr 22 okt 2004, 17:19
Wilders: Islam helpt democratie om zeep
DEN HAAG - "Nederland moet worden beschermd tegen de import van de islamtische cultuur, die onze tolerantie en democratie alleen maar om zeep zal helpen." Onafhankelijk Tweede-Kamerlid Wilders en directeur Spruyt van de conservatieve Edmund Burke Stichting schrijven dat vrijdag in een artikel in Het Parool.
XXXXXXXX
Tweede-Kamerlid Wilders.
Foto: REUTERS
Volgens beide auteurs vormt niet alleen de politieke tak van de islam, maar de islamitische cultuur als zodanig een bedreiging voor de democratische rechtstaat. Geen enkel Arabisch of islamtisch land kent volgens hen een echt democratisch systeem. Afwijkende religies worden nauwelijks of niet getolereerd.
Dat verschijnsel is volgens Wilders en Spruyt terug te voeren op "het wezen van de islam". De islam heeft volgens hen vanaf het begin een " politieke orde" willen zijn, waarin "een scheiding tussen het wereldlijke en geestelijke domein onmogelijk is".
De twee auteurs hekelen het "nihilistische cultuurrelativisme" dat Nederland in hun ogen in zijn greep heeft. Het respect voor andere culturen en godsdiensten leidt ertoe dat een stevig immigratiebeleid ontbreekt, de integratie te vrijblijvend is en dat met "radicale imams nog steeds liever een kopje thee wordt gedronken dan dat zij worden vervolgd, uitgezet en dat hun moskeeën worden gesloten". De vrijheid van godsdienst is volgens Wilders en Spruyt "een groot goed, maar niet absoluut".
In een toelichting zegt Wilders, die eerder dit jaar uit de VVD stapte uit verzet tegen de mogelijke toetreding van Turkije tot de Europese Unie, dat het artikel bedoeld is om de discussie open te breken. Over concrete maatregelen om "de islamitische cultuur te weren" kan dan later worden gesproken.
Wat een mooi land is dit he,
Groetjes van Hamas_C!!
Jullie hoeven niet gast vrij tezijn. Ik ben 1 van jullie, ben hier geboren en bezit een rode paspoort net als jij. Jammer he.
Ik eis mijn rechten, goed schiks of kwaad schiks. Cappies??
Ik bedoel met deze tropic dat Nederlanders denken dat ze de beste zijn en niemand die beter dan hun is. Hun waarde en Normen, maar tegelijke tijd zich bemoeien met waarde en normen in andere landen, dan kom je vreemd over he. En dan nog dit, uit ANGST voor een vrede liefhebbende religie, die wereld wijd aangevallen word door oa het westen NEDERLAND DUS!!! Willen ze het opeens verbieden??
Rot toch op. Jullie (JODEN en de andere niet moslims) proberen het ons al jaren moeilijk te maken, maar toch blijft de Islam sterk. Ons krijg je a niet weg en b niet het zelfde als jij. En zoals jij ziet hebben we er veel voor over om ONZE rechten te eisen. Kijk maar naar Irak en Palestina. Ze vernielen 50 jaar lang hun huizen en beledigen ze hun dagelijks en vermoorden ze dagelijks mensen, maar toch blijven ze Allah oe Akbar zeggen.
Ik denk dat jij het niet door hebt, maar WIJ moslims zijn BEREID onze leven tegeven voor ons Geloof.
Jij niet he, dat maakt het verschil ouwe.
Wees niet bang, wie mij respecteerd zal ik ook respecteren. Moet van Mijn geloof de ISLAM!
Groetjes van Hamas_C!!
cassecroute
22-10-2004, 19:34
De Islam is al binnen en zal niet verdwijnen, wat ze er ook op verzinnen!
Wilders is een looser 1e klas die je niet eens serieus moet nemen.Hij weet met welke uitspraken je de Tokkies van Nederland kunt bereiken......hij had gewoon 50 jaar geleden in de politiek moeten gaan....naast Anton Mussert ofzo
http://img.photobucket.com/albums/v224/klonbyz/2004-10-04-wilders.jpg
cassecroute
22-10-2004, 19:47
Wacht maar tot we de kinderbijslag na het eerste kind afschaffen en vervangen door een overbevolkingsbelasting.
:confused: Wat heeft dit met de Islam te maken.
Voor zover ik het weet hebben de meeste mensen tegenwoordig maximaal 2 kinderen, ook de allochtoontjes, dus die kinderbijslag stelt niets meer voor.
En wat gaan ze trouwens met de autochtone Nederlanders doen die ook
Moslim zijn. Gaan ze die ook uit hun eigen land schoppen. :rolleyes:
De Islam is al binnen en zal altijd binnen blijven, WAT ZE ER OOK OP VERZINNEN!
SummayahShahida
22-10-2004, 19:49
Ik denk dat jij het niet door hebt, maar WIJ moslims zijn BEREID onze leven tegeven voor ons Geloof.
helemaal mee eens, Hamas_C!
helemaal mee eens, Hamas_C!
Dank je.
Groetjes van Hamas_C!!
miss_tetouan425
22-10-2004, 22:09
lulkoek
:p
Truth hurts...I know...no reason 2 curse though..
d_amsterdammer
22-10-2004, 22:29
Telegraaf
DEN HAAG - "Nederland moet worden beschermd tegen de import van de islamtische cultuur, die onze tolerantie en democratie alleen maar om zeep zal helpen." Onafhankelijk Tweede-Kamerlid Wilders en directeur Spruyt van de conservatieve Edmund Burke Stichting schrijven dat vrijdag in een artikel in Het Parool.
XXXXXXXX
Tweede-Kamerlid Wilders.
Volgens beide auteurs vormt niet alleen de politieke tak van de islam, maar de islamitische cultuur als zodanig een bedreiging voor de democratische rechtstaat. Geen enkel Arabisch of islamtisch land kent volgens hen een echt democratisch systeem. Afwijkende religies worden nauwelijks of niet getolereerd.
Dat verschijnsel is volgens Wilders en Spruyt terug te voeren op "het wezen van de islam". De islam heeft volgens hen vanaf het begin een " politieke orde" willen zijn, waarin "een scheiding tussen het wereldlijke en geestelijke domein onmogelijk is".
De twee auteurs hekelen het "nihilistische cultuurrelativisme" dat Nederland in hun ogen in zijn greep heeft. Het respect voor andere culturen en godsdiensten leidt ertoe dat een stevig immigratiebeleid ontbreekt, de integratie te vrijblijvend is en dat met "radicale imams nog steeds liever een kopje thee wordt gedronken dan dat zij worden vervolgd, uitgezet en dat hun moskeeën worden gesloten". De vrijheid van godsdienst is volgens Wilders en Spruyt "een groot goed, maar niet absoluut".
In een toelichting zegt Wilders, die eerder dit jaar uit de VVD stapte uit verzet tegen de mogelijke toetreding van Turkije tot de Europese Unie, dat het artikel bedoeld is om de discussie open te breken. Over concrete maatregelen om "de islamitische cultuur te weren" kan dan later worden gesproken.
Groetjes van Hamas_C!!
Wilders en Spruyt hebben wel gelijk dat de vrijheid zoals wij die hier in het Westen kennen, bostst met de onderdrukking en onvrijheid van de gemiddelde islamitische dictatuur.
Van mensen die hier geboren en getogen zijn, zou je verwachten dat ze enigssinds loyaal zijn aan de NL staat. Dit blijkt echter vaak niet het geval te zijn. Hun loyaliteit met mede moslims in het M.O. en omstreken is vaak veel groter. Kennelijk krijgen ze dit met de paplepel ingegoten.
Er bestaat m.i. een glijdende schaal tussen kritisch staan tegenover het land waar je woont en landverraad. Shamir A. en andere potentiële bommenmakers zijn duidelijk een voorbeeld van het laatste.
Waar sta jij Haman_C?
Hoe kun je een land uberhaupt nog democratisch noemen
wanneer de regering ´t volk beoordeeld op religieuze achtergrond :)?
Mr_innocent
23-10-2004, 00:39
Telegraaf
XXXXXXXX
Tweede-Kamerlid Wilders.
Wat een mooi land is dit he,
Groetjes van Hamas_C!!
BRON: TELEGRAAF, zegt al genoeg!!!!!!!!!!!!!
Die plaatsen het maar al te graag als eerste
Verder die Wilders wil de nieuwe Pim Fortuyn worden.........wat die nooit never van zijn leven zal worden............dat hij dat schapenkapsel maar eens weghaalt!!!!!!
Alsjeblieft zeg disussie op gang brengen: eerder een vorm van wederom demonisering!!!!!!!!
Rebel_1963
23-10-2004, 00:43
Wilders en Spruyt hebben wel gelijk dat de vrijheid zoals wij die hier in het Westen kennen, bostst met de onderdrukking en onvrijheid van de gemiddelde islamitische dictatuur.
Van mensen die hier geboren en getogen zijn, zou je verwachten dat ze enigssinds loyaal zijn aan de NL staat. Dit blijkt echter vaak niet het geval te zijn. Hun loyaliteit met mede moslims in het M.O. en omstreken is vaak veel groter. Kennelijk krijgen ze dit met de paplepel ingegoten.
Er bestaat m.i. een glijdende schaal tussen kritisch staan tegenover het land waar je woont en landverraad. Shamir A. en andere potentiële bommenmakers zijn duidelijk een voorbeeld van het laatste.
Waar sta jij Haman_C?
Staat het woordje "loyaal" op je voorhoofd geschreven?
Ik zou het haast denken!
Pfff... Wanneer leren jullie nou zulke berichten gewoon te negeren.
Rebel_1963
23-10-2004, 00:55
Pfff... Wanneer leren jullie nou zulke berichten gewoon te negeren.
Misschien zou dat verstandig zijn, maar soms kan ik me echt niet inhouden. En ga ik heel flauw doen.
Ach ja, ik ben mijn puberale streken nog niet verleerd hoor.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.