Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Heeft Tips Voor Schijnhuwelijk????

LZN
22-10-2004, 17:36

Hallo mensen, Ik moet een beroep op jullie doen: Ik ben bezig om een neef naar Nederland te halen. Ik kan een Ned. vrouw voor hem regelen, tegen betaling welliswaar. Maar zij hebben elkaar nog nooit in het echt echt gezien. Alleen op foto's. Straks moet zij voor de IND (Immigratie en Naturalitsatie Dienst) bewijzen hebben dat het om een 'echte' relatie gaat. Maar zij heeft natuurlijk geen foto's van waar zij beiden op staan, geen e-mails en ook geen telefoonrekeningen ofzo. Ik wil mijn neef zo graag helpen, maar het wordt moeilijk zo. Wie kan helpen? Alleen serieuze reacties graag!!.

italiaanse
23-10-2004, 02:04
:jammer: .............

Nadia_Jlo
23-10-2004, 02:26
dit is echt haram niet normaal meer:jammer:

miss_burberry
23-10-2004, 17:26
Hallo mensen, Ik moet een beroep op jullie doen: Ik ben bezig om een neef naar Nederland te halen. Ik kan een Ned. vrouw voor hem regelen, tegen betaling welliswaar. Maar zij hebben elkaar nog nooit in het echt echt gezien. Alleen op foto's. Straks moet zij voor de IND (Immigratie en Naturalitsatie Dienst) bewijzen hebben dat het om een 'echte' relatie gaat. Maar zij heeft natuurlijk geen foto's van waar zij beiden op staan, geen e-mails en ook geen telefoonrekeningen ofzo. Ik wil mijn neef zo graag helpen, maar het wordt moeilijk zo. Wie kan helpen? Alleen serieuze reacties graag!! Waarom doe jij het dan niet voor em, totdat hij z'n papieren heeft.. Alleen voor papieren, dus niet echt.. :)

maroclove1
23-10-2004, 17:29

kk schijnheiliege **** ik werk bij de politie en nu lukt t je al helemaal niet meer

miss_burberry
23-10-2004, 20:47
kk schijnheiliege **** ik werk bij de politie en nu lukt t je al helemaal niet meer Nou, kan ze het wel vergeten.. :maf: :hihi:

minous21
23-10-2004, 20:56
kk schijnheiliege **** ik werk bij de politie en nu lukt t je al helemaal niet meer Volgens mij ben je in iedergeval geen agent want op taalkundig niveau...... :o want je moet in iedergeval foutloos een proces verbaal kunnen opstellen..... :) en ten tweede schijnhuwelijken, gezinsvorming ect. is sinds 2002 een taak van de IND (min. justitie) en niet meer van de vreemdelingenpolitie. En topicstartster..... Het wordt heel moeilijk want je moet de relatie aantoonbaar maken en dat kan door middel van: - foto's waar aanvrager en referent samen op staan (het liefst met familie); - vliegtuigtickets; - brieven of mailtjes; - telefoonrekeningen. Groetjes Minous

miss_chaimae
24-10-2004, 02:50
Hier ook al:moe: Ik denk dat je onderhand wel weet,dat wat je doet niet klopt? Chaimae..

lilchakir
24-10-2004, 10:50
mijn tip luid begin er nooit aan niet alleen om dat het haram is maar ook mede daardoor wordt het voor andere verpest die hier wel echt willen trouwen :nijn:

Allure_80
24-10-2004, 15:16
MIJN GOD!! Waar ben je mee bezig??? Het is zoooo HARAM! Doe het niet, meid... doe het niet.... Ik heb het volgende voor je gevonden, lees en denk alsjeblieft goed na: In de naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle Assalam alaikoem warahmatoellaah Geachte zuster in de Islaam Het huwelijk is een levensovereenkomst die een man en vrouw met elkaar afleggen om het leven te delen volgens een aantal rechten, plichten en regels. Allah legt ons uit in de Qor-aan dat de relatie tussen man en vrouw in de Islaam in een huwelijk een eeuwige relatie is dat gebouwd is op liefde en barmhartigheid maar daarnaast ook rust: "En het behoort tot Zijn tekenen dat Hij voor jullie van jullie eigen soort echtgenotes heeft geschapen, opdat jullie rust bij haar vinden en Hij bracht tussen jullie liefde en barmhartigheid." (Soerat Ar-roem, aayah 21). In een tijdelijk "huwelijk" om papieren van een land te verkrijgen, is er geen spraken van liefde, noch barmhartigheid noch rust, dat laatste is alleen te verkrijgen door het samen wonen/verblijf. In de Islaam bestaat niets wat als tijdelijke huwelijk genoemd wordt. Een huwelijk die gekenmerkt wordt door een tijdelijk duur is een onwettige ongeoorloofde huwelijk. De omstandigheden waarin men verkeerd tellen in het huwelijk niet. En Allah weet het beste