Bekijk originele versie : Kosten bands
Salaam moualaikoum allemaal.
Ik heb een vraag. Wie weet ongeveer hoeveel een gemiddelde anasheedband (vrouwelijk) kost?
supersoesje
22-10-2004, 20:27
:o wil ik ook wel weten?
Kreeftje80
22-10-2004, 22:28
De prijs hangt van het aantal leden af.
Ik weet dat een band uit Den Haag, ik kom ff niet op hun naam, 3 meiden 300 euro vragen. Firdous uit Belg, 5 meiden en vragen 600 euro, maar hebben wel eigen vervoer, die van Den Haag niet.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes.
De prijs hangt van het aantal leden af.
Ik weet dat een band uit Den Haag, ik kom ff niet op hun naam, 3 meiden 300 euro vragen. Firdous uit Belg, 5 meiden en vragen 600 euro, maar hebben wel eigen vervoer, die van Den Haag niet.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes.
Dankjewel schat.
Kun je toevallig nagaan, hoe die drie meiden uit Den Haag heten. En zijn ze ook goed? Khoop van je te horen. :)
Kreeftje80
24-10-2004, 20:52
Hoi Souad,
De band uit Den Haag heet: Toubah. Ze worden wel vaker hier op het forum genoemd, als het goed is staat hun numeer hier ook wel vermeld. Ik heb helaas geen nummer voor je.
Succes
Groetjes.
Hoi Souad,
De band uit Den Haag heet: Toubah. Ze worden wel vaker hier op het forum genoemd, als het goed is staat hun numeer hier ook wel vermeld. Ik heb helaas geen nummer voor je.
Succes
Groetjes.
Dankje schat
Het nummer heb ik inderdaad al. :)
xsalouamarocx
26-10-2004, 15:52
er is ook een band el farah die blijkt ook goed te zijn.
Ze zijn maar pas begonnen en ze zijn al heel goed en ze doen er ook een hele leuk verassing bij voor de bruid en bruidegom en ze zijn maar 200 euro
xsalouamarocx
26-10-2004, 15:56
het nummer van el farah is: tel: 0613790897
e-mail adres: samira_470@hotmail.com
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.