Bekijk originele versie : Jongens met stekels???
salem,
Ik hooe altijd andere meningen enz....van meiden...maar wil nou eens weten wat vinden jullie van jongens die stekels hebben en van die gescheurde broeken dragen en van die korte strakke jacks..wil graag jullie reactie over dit onderwerp krijgen.
Salamoe 3alaikoem
khouribgia20
22-10-2004, 15:40
salem,
Ik hooe altijd andere meningen enz....van meiden...maar wil nou eens weten wat vinden jullie van jongens die stekels hebben en van die gescheurde broeken dragen en van die korte strakke jacks..wil graag jullie reactie over dit onderwerp krijgen.
Salamoe 3alaikoem
gescheurde broeken :confused: wat ik wel heeel leuk vind als een
marokkaanse jongens dat aan hebben, casual kleidng dus beetje wijde spijkerbroek (skater achtig) vind ik wel wat hebben :o
mocro_chicaaa
22-10-2004, 17:01
vind t wel leuk :o
flirtyflirt
22-10-2004, 17:05
neeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeeeee wil een classy man, waarvan je ziet dat hij goed werkt, en goed verzorgd stekels, tezzzzz geef mij maar glad naar achteren met wat gel
KARIM_FADIL
22-10-2004, 17:13
neeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeeeee wil een classy man, waarvan je ziet dat hij goed werkt, en goed verzorgd stekels, tezzzzz geef mij maar glad naar achteren met wat gel
ik ben in het bezit van een fabelachtige jedwan snor en heb kilo's gel in mijn haar.. :maf:
ben ik jouw type :)
_SiMa_FoR_LiFe_
22-10-2004, 19:42
ik vind die stekeltjes best leuk en schattig staan!!! En ik hou van echt niet van die jongens met gescheurde broeken en strakke ******...:schreeuw: pff vind het echt niet mooi!!
hadoek zwammel waha. die mensen zijn echt homofiel met hun gay broek met glitters en gele schoentjes tfoe ... :D
justice21
22-10-2004, 21:51
geen stekels krullen!!!!!mooie krullen!!!
Hanaetje
22-10-2004, 22:50
salem,
Salamoe 3alaikoem
Maakt 't iets uit ???....zijn maar "uiterlijk" futuliteiten :rolleyes:
berkania_meid
22-10-2004, 22:58
en als die arme jongen geen krullem heeft...moet hij dan permenant zetten bij de kapper ofzo....stekels zijn ook mooi hoor zolang ze maar niet al te lang zijn
of die jongens die met strakke armani broeken rondlopen ..
trouwens wat hebben marokkanen met Tip de Bruin ...
als ze eens wisten dat de eigenaar een 100% pure israelier is ... en een aantal tip de bruin personeel achter hun rug praat zodra de "doekoemarokkaan" de tip de bruin uitloopt met een onderbroek van Ralph Lauren/Armani van 40 euro ...
Je moest eens weten wat ze allemaal zeggen ....
amel_nador
22-10-2004, 23:21
salem,
Salamoe 3alaikoem
Stekels.. :goedzo: maar de rest.. :jammer:
Thalla amel..! :)
ja het is echt zo , de eigenaar van de filialen tip de bruin en sisi is dus een jood...
het gaat me meer om de bespottingen achter onze rug
Keh3ba_1
28-10-2004, 10:58
hmmmmmmmmmmm mij typ stekels getint bruin lichte ogen lang breed ja hoor echt wat voor mij
X_Zouligha_X
28-10-2004, 11:12
Nee hoor, doe mij maar lange krulletjes
:ego:
Jammie :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.