Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisjes zonder hoofdoek worden niet teogelaten...

Pagina's : [1] 2 3 4

BentDagilia
04-01-2003, 23:09

Op islamitische scholen .... Wat vinden jullie hiervan?? Vinden jullie het kunnen?? Bent Dagilia :rolleyes:

MevrNasiha
04-01-2003, 23:11
Nergens op slaan, want een hoofddoek zegt niets over hoe sterk iemand in de islam gelooft.

MevrNasiha
04-01-2003, 23:16
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb Ik vind dat een niet openbare school eigen regels mag maken ook al ben ik het er NIET mee eens Daar ben ik het er ook mee eens, maar niet alle regels zijn zelf te bepalen, zoals het uiterlijk!

naisha
04-01-2003, 23:25
Misschien bij de islamitische scholen die jij kent, maar op de islamitische school waar ik op zat mochten we het zelf weten en ze gaven ons uitleg waarom enz. maar alle scholen zijn verschillend ik ben het er trouwens niet mee eens.

MevrNasiha
04-01-2003, 23:26

Origineel gepost door Mr_LeQwaleb Ik vind dus dat ze wel kledingsvoorschriften mogen hanteren. Waarom, we zijn niet in Engeland ofzo, waar men een uniform moet dragen???

HalfBlood
04-01-2003, 23:34
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb waarom niet ??? als je het er niet mee eens bent zoek je een school waar je beter bij past. :goedzo: ..

ReaLFaatjuH
04-01-2003, 23:44
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb waarom niet ??? als je het er niet mee eens bent zoek je een school waar je beter bij past. Dus als je niet een hoofddoek draagt moet je een hele wijze van leren missen? Ben je dus verplicht om naar een openbare basisschool te gaan? En dat allemaal om de hooddoek terwijl de islam hem alleen van de vrouw accepteerd als hij wordt gedragen om de juiste redenen: voor de islam als bescherming, niet om er een school mee binenn te komen. Neej sorry, is een onzin-regel. Islamitsche basisscholen moeten het dragen van een hoofddoek stimuleren, maar niet verplichten. Zo raak je juist leerlingen kwijt en daarmee duw je kinderen van de islam af.

House
04-01-2003, 23:46
Origineel gepost door Bent Dagilia Op islamitische scholen .... Wat vinden jullie hiervan?? Vinden jullie het kunnen?? Bent Dagilia :rolleyes: Meisjes met hoofdoek worden op ''witte scholen'' niet toegelaten. Goh het lijkt wel een wedstrijd tussen ''zwarte scholen'' en ''witte scholen'' Zovan wat jullie kunnen, kunnen wij ook :jammer:

RaZer
04-01-2003, 23:49
Origineel gepost door House Meisjes met hoofdoek worden op ''witte scholen'' niet toegelaten. Goh het lijkt wel een wedstrijd tussen ''zwarte scholen'' en ''witte scholen'' Zovan wat jullie kunnen, kunnen wij ook :jammer: Vind ik het ook.. Vind dat een school dat niet moet gaan bepalen.!!

Miracle_I
04-01-2003, 23:49
ik vind het ook nergens op slaan

HalfBlood
04-01-2003, 23:51
Origineel gepost door RaZer Vind ik het ook.. Vind dat een school dat niet moet gaan bepalen.!! de Qoran ? ;).

ReaLFaatjuH
04-01-2003, 23:55
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb punt is dat de regel er al is en of ze die regel mogen hanteren en geen aanbeveling van onze kant! Ok prima. Simpel zat dan.. Ben het er niet mee eens !! Regel moet afgeschaft worden!! Dacht dat die mening ook wel duidelijk naar voren kwam in me vorige reactie :rolleyes:

PerfectTangawia
05-01-2003, 00:05
Origineel gepost door MevrNasiha Daar ben ik het er ook mee eens, maar niet alle regels zijn zelf te bepalen, zoals het uiterlijk! een school heeft ook recht om regels te maken over het uiterlijk.. ik bedoel het word niet voor niets een islamitische basisschool genoemd.. ze beginnen zo een school om de kinderen vanaf jongs af aan ons geloof mee te krijgen.. en daar hoort ook een hoofddoek bij.. of je wel of niet een hoofddoek wil dragen, dan moet je niet naar zo een school.. ik vind het wel normaal dat een islamitische basisschool zo een regel heeft... TANGAWIA

MueZli
05-01-2003, 00:14
Wel stimuleren, niet verplichten.

ReaLFaatjuH
05-01-2003, 00:19

Origineel gepost door Mr_LeQwaleb jah als er een skinhead komt ga je die dan ook stimuleren of niet? Je bent als moslim verplicht iedereen te stimuleren de islam binnen te treden :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4