Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jabadors en Jelleba

LallaCasaouia
22-10-2004, 13:48

Salaam allemaal Wie van jullie kent iemand of weet waar ik in Amsterdam jellebet en jabadors kan laten maken jullie weten wel met die wijde mouwen het hoeft geen allernieuwste modellen te zijn ofzo maar ik wil gewoon een paar simpele jelleba's en jabadors en weten jullie ongeveer wat ze hier kosten om te maken ik heb er een paar in marokko gemaakt maar zo goedkoop was het ook weer niet en ik ga volgend jaar niet dus wil ik ze gewoon hier laten maken elmohiem shokran en een ramadam karim allemaal!

LallaCasaouia
23-10-2004, 16:30
Dank je wel maar hoe kan ik haar dan bereiken en ze woont neem ik aan gewoon in adam toch? Shokran

Oud_Lid
24-10-2004, 00:31
hallo in vleuten staat een vrouw die maakt alles zelf met de hand ik had het nagevraagd en als je zelf stogf geeft maakt ze ze voor 90 euro ong omdat ze ze nog met de hand maakt binnenkort zou ze een naaimachine hebben en dan is het wat goedkoper zei ze het is volgens mijn iets van sousie mode ofzo ze komt uit amsterdam grt Handgemaakt voor 90?? Dat is goedkoop man.

abdelpim
30-10-2004, 10:59
bab marakech heeft echt top spullen en kwalitijd voor een bertaalbaar prijsje jan van gallenstraat amsterdam west

Utrechtje
30-10-2004, 11:42

In Utrecht op Kanaleneiland hebben ze een vrijdagmarkt elke vrijdag tot 12.00 uur. Daar staat een jonge vrouw en verkoopt mooie jallaba's en jabadors, taksita's etc. voor een goedkoop prijs jabadors en jallaba's voor niet meer dan 45 euro . Taksitas voor 100 euro. Mooie moderne modellen, met wijde armen. Ze heeft een winkel ook in Utrecht alleen weet ik nog niet waar. Ik kan het eventueel vragen.

madame_fafa
02-11-2004, 14:11
Je kan inderdaad bij Bab Marrekech djelleba's en jabbadors laten maken......... Bab Marrakech jan van galenstraat 108 te Amsterdam veel successsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssss meisy

yesmina19
02-11-2004, 19:17
In Utrecht op Kanaleneiland hebben ze een vrijdagmarkt elke vrijdag tot 12.00 uur. Daar staat een jonge vrouw en verkoopt mooie jallaba's en jabadors, taksita's etc. voor een goedkoop prijs jabadors en jallaba's voor niet meer dan 45 euro . Taksitas voor 100 euro. Mooie moderne modellen, met wijde armen. Ze heeft een winkel ook in Utrecht alleen weet ik nog niet waar. Ik kan het eventueel vragen. hoe kom je met openbaar vervoer vanaf cs