Bekijk originele versie : Nu Ben Ik Het Spuugzat En Spuugzat!!!!!!
Jemal2002
04-01-2003, 22:34
Origineel gepost door Chaimaa
als jongens controleerbaar waren dan was het een betere wereld :lekkerpuh
Waarom denken mensen dat meisjes "controleerbaar' zijn?????
een meisje kan je niet controleren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :verdomme:
is er een persoon bij yasmina.nl die weet waarom een meisje bloed tegen haar eerste penetratie???????
Volgens mij niet iedereen gelooft in die mythe waar helemaal niks van klopt
maagdevlies en bloeden yek!
Juf_Nora
04-01-2003, 22:35
waar heb jij het over???? :wat?!:
Jemal2002
04-01-2003, 22:36
Origineel gepost door Just_Nora
waar heb jij het over???? :wat?!:
kan je niet lezen?
Origineel gepost door Jemal2002
Waarom denken mensen dat meisjes "controleerbaar' zijn?????
een meisje kan je niet controleren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :verdomme:
is er een persoon bij yasmina.nl die weet waarom een meisje bloed tegen haar eerste penetratie???????
Volgens mij niet iedereen gelooft in die mythe waar helemaal niks van klopt
maagdevlies en bloeden yek!
Jemal het was als een grapje bedoeld !!!!!!!! wielie neem het niet zo serieus waarom denk je dat ik die eviltongue erachter heb gezet :hihi:
Jemal2002
04-01-2003, 22:37
Jemal het was als een grapje bedoeld !!!!!!!! wielie neem het niet zo serieus waarom denk je dat ik die eviltongue erachter heb gezet :hihi:
sorry dat ik je citaat heb gebruikt maar ik las het en toen flipte ik meteen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BentDagilia
04-01-2003, 22:39
hahahhahahahaah Je flipte kennelijk voor niks... :rolleyes:
Bent Dagilia
sorry dat ik je citaat heb gebruikt maar ik las het en toen flipte ik meteen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee maak nie uit je mag gerust alles van me citeren..kan wel begrijpen dat je flipt..het word altijd herhaald en het stijgt echt na een tijdje naar je kop ik weet maar ik bedoelde het als een grapje :rolleyes: ik wil beetje gek doen ik heb net een zware depressie achter de rug
Jemal2002
04-01-2003, 22:41
nee maak nie uit je mag gerust alles van me citeren..kan wel begrijpen dat je flipt..het word altijd herhaald en het stijgt echt na een tijdje naar je kop ik weet maar ik bedoelde het als een grapje :rolleyes: ik wil beetje gek doen ik heb net een zware depressie achter de rug
je bent niet de enige!!!!!!! :kwaad:
je bent niet de enige!!!!!!! :kwaad:
:( shake hands???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.