Bekijk originele versie : Serveerster(s) SABAH uit NIEL (België)
dolfijntje1978
22-10-2004, 12:27
S3,
IK ga inshallah mijn trouwfeest thuis geven en heb een aantal serveersters en afwasters ingehuurd. Ken iemand iemand van jullie deze serveerster SABAH uit Niel (Antwerpen)? Zo ja, schrijf jullie ervaringen hier dan neer...
Wat doen ze zoal? naast serveren dan.... ;)
Wat is de prijs per serveerster.
Let op, ik heb het hier niet over een traiteur die serveersters ter beschikking stelt hé....!
Ghizlane_girl
25-10-2004, 08:04
sorry, nog nooit van gehoord. maar ik zal eens rondvragen voor u...
wanneer trouw je?
dolfijntje1978
25-10-2004, 08:42
sorry, nog nooit van gehoord. maar ik zal eens rondvragen voor u...
wanneer trouw je?
Dank je wel Ghizalaine. Is heel vriendelijk van je. Ik trouw 5 februari inshallah.
Heb jij serveerster ingehuurd? En zoja, wat moeten ze van jouw allemaal doen en hoe laat komen ze? Just to have an idea....
Ghizlane_girl
25-10-2004, 09:29
Dank je wel Ghizalaine. Is heel vriendelijk van je. Ik trouw 5 februari inshallah.
Heb jij serveerster ingehuurd? En zoja, wat moeten ze van jouw allemaal doen en hoe laat komen ze? Just to have an idea....
dat is graag gedaan, zina.
allah j kemal belgheer, inscha allah, ik hoop dat het de mooiste dag van je leven wordt... Amine :o
ik trouw eind maart, in Salons Luithagen. dus dat is traiteur. alles zit daarin inbegrepen. de serveersters (mannen en vrouwen) eten en drinken, en de zalen.
Maar m'n zus heeft wel serveersters laten komen (die ook ineens de decoratie komen zetten) je moet ze vroeg laten komen, want ik weet niet of je hun aan de ingang gaat zetten voor de melk en dadels aan de uitgenodigden te geven, of laat je dat doen door je moeder? en ze moeten zowie zo de jassen aan de kapstokken hangen, en dat soort van dingen..
vraag ze toch om ruim een uur voordat de mensen komen, aanwezig te zijn. voor de zekerheid, hé... gaan ze ook decoratie zetten? dan moet je daar ook rekening mee houden, en ze nog vroeger laten komen.
Om hoe laat ga je de mensen vragen om te komen?
Ik heb nog geen idee, iedereen vraagt ongeveer rond 19.00u, hé??
om hoe laat moet de *****, camera, enzo komen?
(fotograaf gaat mee met de stoet, dus das al gemakkelijk)
dolfijntje1978
25-10-2004, 10:42
Ghizlaine,
Je zegt dat je zus serveersters heeft laten komen, was dit inclusief catering? Zoniet, kanje mij het nummer dan bezorgen. Want de serveerster die iknu heb, doen geen decoratie....ook al doe ikhet thuis, toch zou ik graag de boel willen decoreren.....
Ik ben van plan de mensen om vanaf 18h of 19h te laten komen...;kweet het nog niet ..... nog aant twijfelen.....
Ik wil men serveersters allezins op tijd...das een feit.
Ik ben dit weekend naar uitnodigingen gaan zien in de Gummardstraat. Er was heel wat keuze....maar slechts een aantal vond ik mooi. kheb nog geen definitieve keuze gemaakt, dat is voor december inshallah.
Ma3salama,
dolfijntje1978
25-10-2004, 10:45
mijn ziianna komt tamelijk vroeg. Zij zal er al rond 16h zijn om mij een gezichtsverzorging te geven en men haar al te brushen en alles klaar te zetten.
Camera en fotograve verwacht ik om 17.00h.
Ghizlane_girl
25-10-2004, 12:16
Ik ben dit weekend naar uitnodigingen gaan zien in de Gummardstraat. Er was heel wat keuze....maar slechts een aantal vond ik mooi. kheb nog geen definitieve keuze gemaakt, dat is voor december inshallah.
Ma3salama,
ja, bij de mozaïek, he, ik ga daar ook m'n kaarten halen. ik werk daar achter. in de oude steenweg, en loop daar elke dag voorbij, die heeft prachtige kaarten, die aan de etalage daar zitten er een paar tussen die echt de moeite waard zijn, maar voor de mooiste moet je even binnenspringen. :nijn:
Ghizlane_girl
25-10-2004, 12:17
Ghizlaine,
Je zegt dat je zus serveersters heeft laten komen, was dit inclusief catering? Zoniet, kanje mij het nummer dan bezorgen. Want de serveerster die iknu heb, doen geen decoratie....ook al doe ikhet thuis, toch zou ik graag de boel willen decoreren.....
ik zal het nummer eens vragen... en ook de prijzen. :nijn:
Ghizlane_girl
25-10-2004, 12:24
mijn ziianna komt tamelijk vroeg. Zij zal er al rond 16h zijn om mij een gezichtsverzorging te geven en men haar al te brushen en alles klaar te zetten.
Camera en fotograve verwacht ik om 17.00h.
je kan je gasten vragen om 18.30u te laten komen, als je echt twijfelt.
ik ga denk ik om 19.00u vragen, want ktrouw op een vrijdag, dat is zowizo al moeilijk.
ik ga de
zian.a om 17.00u vragen, want die moet m'n zussen nog schminken en hun kapsels doen (die vraagt daar 20 euro voor make-up + kapsel)
dj: rond 18.00u moet ik al muziek horen, dus liefst wat vroeger komen om alles te installeren.
fotograaf zal om 14.00u al bij mij moeten zijn voor foto's int park en de stoet. die gaat dan ineens mee naar de zaal.
camera moet om 18.00u reeds aanwezig zijn.
het meisje dat me komt opmaken die zal er om 13.00u zijn voor m'n make-up en haar.
de auto die we gaan huren voor die dag, daar komt m'n verloofde mee.. we willen geen limousine met chaufeur... ;) maar alleen met z'n tweetjes :p
dat was het zeker, of ben ik nog iets vergeten...?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.