Bekijk originele versie : Teken de petitie tegen een oorlog in Iraq
http://www.dewaarheid.nu/buitenland/irakform.htm
heb ik al gedaan.. maar ik kan alleen maar zeggen tegen de mensen dat ze het allemaal moeten doen!!!
Nadia
Origineel gepost door Nadiah
heb ik al gedaan.. maar ik kan alleen maar zeggen tegen de mensen dat ze het allemaal moeten doen!!!
Nadia
Thx SIS :goedzo:
delila16
04-01-2003, 22:36
Ik heb zoveel petities getekend(deze ook trouwens)
en al zo lang
maar ik zie nog steeds geen verschil
:verdriet:
Origineel gepost door delila16
Ik heb zoveel petities getekend(deze ook trouwens)
en al zo lang
maar ik zie nog steeds geen verschil
:verdriet:
Wees optimist, pessimisme helpt ook niet..
Origineel gepost door Yahya
Het ondertekenen van de onzin is ten eerste zonde van je tijd en ten tweede het heeft nooit wat opgeleverd en ten derde het ondertekenen van deze petitie staat gelijk aan het immiteren van de kodhaars.
En wat heeft onze profeet mOhamed saaw hierover gezegd ? ja precies wie een volk immiteerd is een van hun..........
Anders sluit je jezelf op in een moskee in Afghanistan!
Waarom zou ik mezelf op moeten sluiten in een moskee in Afghanistan omdat ik het woord van onze profeet verkondig misschien ?
Je vergist je vriend, onze profeet (vzmh) heeft het opkomen voor onze broeders in Iraq (of andere minder bedeelden op aarde) NOOIT verboden. In tegendeel zelfs..
Begin maar eens met een hutje op de hei..
Laat ik het anders zeggen. Die opmerking van mij over jezelf opsluiten was misschien misplaatst. Maar je kunt toch niet beweren dat het verboden is de kanalen die voorhanden zijn te gebruiken om op te komen voor onze onderdrukten broeders in Irak. Dat wil er bij mij niet in!
Rajaa21 opkomen voor je broeders en zusters doe je niet door deze nutteloze zionistische petetie te ondertekenen.
Opkomen doe je met niet met woorden maar met daden.
Wat zeg je,"zionistische petitie"..?
..en wat zijn jouw 'daden' zoal?
Wat mijn daden zijn is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Ik hoop dat je getekend hebt :)
Ik begrijp best dat je het goed bedoeld :)
Yahya, van een goede moslim had ik niet anders verwacht :)
freedom23
05-01-2003, 16:36
Origineel gepost door Rajaa21
http://www.dewaarheid.nu/buitenland/irakform.htm
Heb alle petities getekend die er naar mijn weten te tekenen zijn.
(ook deze)...
En ook mij zul je a.s. 19 januari in Brussel zien demonstreren, ik hoop dat ik jullie daar allemaal tegenkom!!!!
Tot dan :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.