Bekijk originele versie : Ben je GIERIG..Test voor Girls only..
http://www.girlsonly.nl/frontpage.php?d=test_3
Je hebt 98 punten van de 100
75 - 100 punten
Het is dus waar. Definitief is gebleken waarom Nederlanders in heel de wereld met de nek worden aangekeken. We zijn gierig en jij bent daar het levende voorbeeld van. Als je je geld niet nodig had om van te leven, zou je het allemaal sparen. Tot je laatste eurocent.
GirlsOnly: Vrek!
:D :stout:
tangia19
04-01-2003, 21:29
he mohammed even een vraag...wat doe jij op een site voor alleen maar meisjes???
saidaaatje
04-01-2003, 21:30
dit is de mijne:D
Je hebt 26 punten van de 100
25 - 50 punten
Je bent niet overdreven gierig, ook niet overdreven gul. Als iemand anders het geld echt hard nodig heeft, ben je best wel bereid om een klein bedragje bij te dragen.
GirlsOnly: Als iedereen was zoals jij, zouden wij, Nederlanders, niet als gierigaards bekend staan...
Origineel gepost door tangia19
he mohammed even een vraag...wat doe jij op een site voor alleen maar meisjes???
Een link heeft mij daar naartoe gebracht..écht waar.. :o :o
Meknessia_warda70
04-01-2003, 21:31
dit is mij uitslag...'
25 - 50 punten
Je bent niet overdreven gierig, ook niet overdreven gul. Als iemand anders het geld echt hard nodig heeft, ben je best wel bereid om een klein bedragje bij te dragen.
GirlsOnly: Als iedereen was zoals jij, zouden wij, Nederlanders, niet als gierigaards bekend staan...
tangia19
04-01-2003, 21:35
39 van de 100 punten.
je bent niet overdreven gierig,ook niet overdreven gul.Als iemand anders het geld echt nodig heeft,dan ben je best wel bereid om een klein bedragje bij te dragen.
als iedereen was zoals jij,zouden wij, Nederlanders,niet als gierigaards bekent zijn
yeeeeeeeeeeeeeees ik wist het wel.....krijg een beetje kapsones joh
tangia19
04-01-2003, 21:40
zo ik lijk zo'n beetje op saidaatje en mariam ...grappig
tangia19
04-01-2003, 21:42
Origineel gepost door Mohammed Justice
Een link heeft mij daar naartoe gebracht..écht waar.. :o :o
het link heeft je naartoe gebracht???hhmmm :rolleyes: ik geloof er geen bal van :D
Dit is mijn uitslag:
Je hebt 9 punten van de 100
0 - 25 punten
Jij bent een gul persoontje! Ook al zit je krap bij kas, toch heb je er geen moeite mee om je medemens financieel een handje te helpen. Dat siert je. Toch moet je wel opletten dat het gat in je hand niet te groot wordt, daar sta je dan aan het eind van de maand wel van te kijken als je, door al je goedgevigheid zelf bijna aan de bedelstaf bent geraakt!
GirlsOnly: Schuilt in jou de nieuwe moeder Theresa? O ja, giften aan de redactie zijn natuurlijk van harte welkom...
Dat verklaart waarom ik altijd rood sta...... :confused:
Bey :zwaai:
SweetRose
04-01-2003, 21:52
Gierig? Uh, tsja, ja, eigenlijk let je best wel goed op je centjes. Dat is heel goed, want je moet per slot van rekening ook zelf te eten hebben! Toch zijn er ook best wel mensen die het wat minder goed hebben dan jij. Hou daar ook eens rekening mee!
GirlsOnly: Echt supergierig ben je (nog) niet, maar wat niet is, kan nog komen...
:boogie:
thx mojo
Origineel gepost door tangia19
het link heeft je naartoe gebracht???hhmmm :rolleyes: ik geloof er geen bal van :D
Geloof mij maar.. :o
Trouwens..op die site is niets voor mij..wel iets voor Girls ;)
soumaya1
04-01-2003, 22:23
Je hebt 21 punten van de 100
0 - 25 punten
Jij bent een gul persoontje! Ook al zit je krap bij kas, toch heb je er geen moeite mee om je medemens financieel een handje te helpen. Dat siert je. Toch moet je wel opletten dat het gat in je hand niet te groot wordt, daar sta je dan aan het eind van de maand wel van te kijken als je, door al je goedgevigheid zelf bijna aan de bedelstaf bent geraakt!
GirlsOnly: Schuilt in jou de nieuwe moeder Theresa? O ja, giften aan de redactie zijn natuurlijk van harte welkom...
aaah ik ben niet gierig!!!!
Moonlight25
04-01-2003, 22:48
Wat dachten jullie van 82 punten. Yes ik werd op gelijke voet gesteld met dagobert duck wat een hele eer voor mij is!
soumaya1
04-01-2003, 23:30
Origineel gepost door Moonlight25
Wat dachten jullie van 82 punten. Yes ik werd op gelijke voet gesteld met dagobert duck wat een hele eer voor mij is!
ja maar jij met dan ook een man!!! en mannen zijn gierig!!! :rolleyes: ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.