Bekijk originele versie : Trouwen
Trouwen
Als ik zo naar mezelf kijk, dat zie ik echt niemand, maar dan ook niemand, van waar ik zeg ´Goh,,daar zou ik nou mijn leven mee willen delen´. :(
Ik vraag me af, of jullie iemand in gedachte hebben waar jullie de rest van jullie leven mee willen door brengen..
Zo, ja GOOI HET ERUIT. :D
eummm...zomaar uitgooien?
nou...ik heb wel iemand in mijn gedachten...maar het is te riskant om het hier te zette
Origineel gepost door suggerbabe
nou...ik heb wel iemand in mijn gedachten...maar het is te riskant om het hier te zette
A, Joh KOM OP, :D ,Lucht je hart uit..Als ze fatima, Samira, Gedoes, Laila, of wetever, heet..Geloof me, meer mensen lopen rond met zulke namen..Tenzij ze natuurlijk een aparte naam heeft. In dat geval mag je haar omschrijfen..
Salaama :zwaai:
eum...ik denk dat het meer een achmed zal zijn ofzo..vooral geen vrouw .....eummm tog doe ik het niet....ik zal er een nachtje over slapen
ik ben is weg
doei
*suggerbabe*
Origineel gepost door suggerbabe
eum...ik denk dat het meer een achmed zal zijn ofzo..vooral geen vrouw .....eummm tog doe ik het niet....ik zal er een nachtje over slapen
ik ben is weg
doei
*suggerbabe*
hahaha..Sorry ik dacht dat je een man was..Dat plaatje (avator) zorgt wel voor enige verwaring..
Maar lieverd, er lopend duizende jongens rond..toeval zeg als hij dit zou ondekken.. :D
salaam oe galeikoem
ik heb nu wel iemand in mijn gedachten :p
ik vertrouw hem hij is gewoon mijn type :verliefd:
maar ik kijk altijd eerst naar zijn imaam of hij bid en dat hij nog nooit
aan de zine heeft mee gedaan
:p :D trouwen graag ik wil op mijn 19 graag trouwen :koppel: :romance:
yo shakina bij je profiel staat man, en in je berichie lees ik dat je praat over hem en hij. Dus of je bent gay of je hebt foutje gemaakt bij je profiel. Help ons es ff uit de verwarring. Mij in ieder geval.
Origineel gepost door Salaama
Trouwen
Als ik zo naar mezelf kijk, dat zie ik echt niemand, maar dan ook niemand, van waar ik zeg ´Goh,,daar zou ik nou mijn leven mee willen delen´. :(
Ik vraag me af, of jullie iemand in gedachte hebben waar jullie de rest van jullie leven mee willen door brengen..
als mij ziet dan zou je nooit naar je zelf kijken
en zal je zeggen Goh,, dat is hem
maar ja helaas ben ik onzichbaar.
camiliaa
04-01-2003, 22:24
hhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmm trouwen.....heb iemand in mn gedachten maar of dat het kan ik een tweede....het is moubteb Rabi swt zorgt voor een goede man...
saidaaatje
04-01-2003, 22:29
k heb niemand in ged8en nmaarree moet zeggen.....t overtkomt je egwoon je kunt wel een bep beeld hebben van de 'ware' maarre dat beeld komt toch bijna noit overeen...
TwinkleEye_19
04-01-2003, 22:29
Origineel gepost door Salaama
Trouwen
Mijn gedachtes zit het ene uur bij Achmed, het volgende uur bij Mootje,
weer een uur daarna bij Karim en daarna bij Rachid, en na Rachid komt
Faiysal en na hem Majid...
Moet ik verder :D
Uiteindelijk na een week is de cirkel rond :hihi:
Afwisseling is goed voor het huwelijk, zeggen ze :D
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Mijn gedachtes zit het ene uur bij Achmed, het volgende uur bij Mootje,
weer een uur daarna bij Karim en daarna bij Rachid, en na Rachid komt
Faiysal en na hem Majid...
Moet ik verder :D
Uiteindelijk na een week is de cirkel rond :hihi:
Afwisseling is goed voor het huwelijk, zeggen ze :D
EN JE BLIJFT VOORAL JONG :zwaai:
TwinkleEye_19
04-01-2003, 22:49
Origineel gepost door Timoucha
:giechel: Hihihi.............. goed zo dametje!
:D
Orgineel gepost door Barkani
EN JE BLIJFT VOORAL JONG
:goedzo:
Dat niet alleen....
Je accu wordt ook iedere keer weer opgeladen :D
Origineel gepost door TwinkleEye_19
:D
:goedzo:
Dat niet alleen....
Je accu wordt ook iedere keer weer opgeladen :D
en dat kost veel energie om op te laden :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.