Bekijk volle/desktop versie : Video uit Marokko. Mohammed heeft twee vrouwen en 16 dochters, echt grappig om te zie



24-07-2011, 17:22
Ik zag vanmorgen op de duitse tv een video. Hierin zie je Mohammed uit Marokko.
Nadat zijn vrouw 4 dochters ter wereld had gebracht maar geen zoon, besloot hij een tweede vrouw te nemen om toch eindelijk een zoon te krijgen.
Deze tweede vrouw gaf hem 12 dochters maar weer geen zoon.
Toen gaf Mohammed de moed maar op. (Had ik ook gedaan).
Het blijkt een vrolijke familie te zijn geworden met modern vrouwen.

http://programm.ard.de/TV/srfernsehen/marokko-und-die-schaetze-der-berber/eid_284866618789660?list=now#top


Benieuwd wat jullie ervan vinden.

Hartelijk groet,

Hameed



Münster

24-07-2011, 17:30


waar moet je klikken om het te bekijken ?!?!

24-07-2011, 17:33
kun je hem terugkijken?

24-07-2011, 17:38
Ik kan hem ook niet vinden. Ik denk dat hij later in de mediatheek is te zien. Ik vond het echt leuk. Probeer het later nog eens. Al die enthousiaste vrouwen die dol zijn op hun vader.

Hartelijke groet,

Hameed

24-07-2011, 17:40


Ja heel leuk maar wel idioot van hem om een tweede vrouw te huwen alleen om het feit dat hij dacht dat hij 'jongetjes' zou kunnen baren met die andere.

24-07-2011, 17:48
Maar .... hij heeft het zonder meer goed gemaakt. Erg vrouwvriendelijke man.

24-07-2011, 17:48

Citaat door verhaalmaakster:
Ja heel leuk maar wel idioot van hem om een tweede vrouw te huwen alleen om het feit dat hij dacht dat hij 'jongetjes' zou kunnen baren met die andere.
hij mag nog van geluk spreken dat ze niet in de verkeerde milieu zijn terecht zijn gekomen ....(ik zou doodtrippen met zoveel dochters geef mij maar jongens)

24-07-2011, 17:49

Citaat door verhaalmaakster:
Ja heel leuk maar wel idioot van hem om een tweede vrouw te huwen alleen om het feit dat hij dacht dat hij 'jongetjes' zou kunnen baren met die andere.
hij mag nog van geluk spreken dat ze niet in de verkeerde milieu zijn terecht zijn gekomen ....(ik zou doodtrippen met zoveel dochters geef mij maar jongens)

24-07-2011, 18:12
Hameed.. er was iets met jou.

24-07-2011, 20:03

Citaat door hanazuki:
hij mag nog van geluk spreken dat ze niet in de verkeerde milieu zijn terecht zijn gekomen ....(ik zou doodtrippen met zoveel dochters geef mij maar jongens)


Ik snap dus ook niet dat iemand 'doorbaart' op de hoop op een jongen. Waarom geen hmdl zeggen met wat je krijgt, en het beperkt houden.

Ik zou ook flippen met zoveel dochters.

Citaat door Aadamvvest:
typisch een marokkaanse reactie


en typisch westerse tv om de islamitische verplichting van meerdere vrouwen en vele kinderen belachelijk te maken
Verklaar je nader.

Het is toch ook dom, je gaat toch niet hetzelfde doen als je strax alleen maar meisjes krijgt?