Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : "Jij moet maagd blijven!" vertelde ze me altijd...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Laetitia
04-01-2003, 20:28

Ik ben hier in Nederland geboren en altijd is mij vertelt door naaste dat ik koste wat kost maagd moet blijven. Op mijn reactie "waarom dan?" kreeg ik in 99,9% van de gevallen als antwoord (of iets wat er zo duidelijk als zwart op wit op neerkwam) "Omdat marokkaanse meisjes dat horen te zijn". En soms "Omdat islamitische meisjes dat horen te zijn". Omdat dat bij mij begon bij een medium leeftijd,begon ik al snel aan het idee te wennen. Totdat ik een aantal jaren geleden de Qor Aan begon te lezen. Tot mijn grote verbazing las ik nergens "omdat meisjes dat horen te zijn". Gevolg was dat ik in de war begon te raken en niemand meer vertrouwde alleen Het Heilige Boek. Nog mooier,ik kwam er zelfs achter dat jongens dat ook horen te zijn. Toen de Profeet ("Vrede Zij Met Hem") verhaalde over het onderwerp "maagd zijn",bedoelde Hij alle meisjes op deze wereld. Ik las nergens "islamitische vrouwen" of "donkere vrouwen". Want vooraf was dat mij dus wel verteld. Als gevolg dat ik mezelf respectievelijk afvroeg :"Dus ook Anna,Bertrien,Gertruda en de rest?" Dat was voor mij persoonlijk gezien een ware schok. Ik voelde mij bedrogen door mijn naaste. Want ook ik heb het recht te weten hoe en wat. Helaas is het nog steeds zo dat veel (islamitische) jongens nog steeds denken dat alleen vrouwen maagd moeten zijn.Ik geef een voorbeeld.De vrouwen zijn de witte stenen en de mannen de zwarte stenen...; Kijk naar een dambord met haar witte stenen en haar zwarte stenen.De witte stenen(vrouwen) mogen niet bij de zwarte komen.Maar de zwarte stenen mogen wel (althans dat denken sommige mannen,ik bedoel niet alle mannen)bij de witte komen. Klopt dit?Als je het mij vraagt niet.Die jongens/mannen die zichzelf bloot geven aan een vrouw als gevolg dat hij met haar naar bed gaat,zitten fout omdat dat meisje maagd moet blijven en hij haar juist "ont" maagd.Die meisjes/vrouwen zitten fout omdat zij maagd moeten blijven.Het uiteindelijke doel van trouwen is dat beide partijen maagd moeten zijn voor elkaar... P.S.Als ik iemand beledigd heb in wat voor zin dan ook,bespaar jezelf de moeite om te gaan schelden .Want ik heb geen zin om er in op te gaan.Maar hierbij alvast mijn excuses,want het is niet mijn bedoeling geweest...

Lady_moi
04-01-2003, 20:32
jij blijft maagd gij zijt een meiske of je da nu wil of nie ps: heb die hele blablabla nie gelezen vat dat eens samen aub :D

Chaimaa
04-01-2003, 20:35
als jongens controleerbaar waren dan was het een betere wereld :lekkerpuh

Laetitia
04-01-2003, 20:36
Origineel gepost door lady_moi jij blijft maagd gij zijt een meiske of je da nu wil of nie ps: heb die hele blablabla nie gelezen vat dat eens samen aub :D Lees het helemaal of lees het helemaal niet. En nee,ik vat die hele "bla bla bla bla"niet samen. Zou ik dat wel doen,dan zou ik het risico moeten nemen dat men mij verkeerd zou begrijpen. En als je het wel gelezen had,dan had je geweten dat er geen "bla bla bla " staat... Ik heb ook niet gezegdt dat ik dat niet wil zijn...

Lady_moi
04-01-2003, 20:42

ok ik heb beetje gelezen wa kan mij da schelen of ge u bedrogen voelt of nie en je moet niet naar de jongens kijken kijk naar uzelf zorg maar da gij maagd blijft

Laetitia
04-01-2003, 20:46
en je moet niet naar de jongens kijken kijk naar uzelf zorg maar da gij maagd blijft [/B][/QUOTE Heb ik ergens gezegdt dat ik naar jongens kijk? Citeer dat eens. En vertel mij niet dat ik ervoor moet zorgen dat ik maagd moet blijven. Ik heb Godsvrees,dus bespaar jezelf de moeite en zeg tegen jezelf: "Oh ja,wat stom van mij!Ik ken haar helemaal niet!" Weet je wat ik denk(allah oeh lem)dat jij een MAN bent...ook al staat er Vrouw

Lady_moi
04-01-2003, 20:47
ik negeer u ge verdient mijn aandacht nie er zijn ergens anders wel leukere topics ik vind u en die onderwerp saai dus doeiiiiiiiiiiii

Liloesh
04-01-2003, 20:47
Origineel gepost door lady_moi ok ik heb beetje gelezen wa kan mij da schelen of ge u bedrogen voelt of nie en je moet niet naar de jongens kijken kijk naar uzelf zorg maar da gij maagd blijft dat is het belangrijkste...niet te veel naar de andere kijke...zie dat jij maar niet zoals hen bent..en je wordt beloond *suggerbabe*

Lady_moi
04-01-2003, 20:49
Origineel gepost door Laetitia en je moet niet naar de jongens kijken kijk naar uzelf zorg maar da gij maagd blijft [/QUOTE Heb ik ergens gezegdt dat ik naar jongens kijk? Citeer dat eens. En vertel mij niet dat ik ervoor moet zorgen dat ik maagd moet blijven. Ik heb Godsvrees,dus bespaar jezelf de moeite en zeg tegen jezelf: "Oh ja,wat stom van mij!Ik ken haar helemaal niet!" Weet je wat ik denk(allah oeh lem)dat jij een MAN bent...ook al staat er Vrouw [/B] JIJ bent een man en zoniet dan ben je een manwijf hahahhaha :giechel: ik ben op en top een vrouw

Imane4life
04-01-2003, 20:49
Jammer genoeg denken de jongens er niet meer zoveel aan dat is wel jammer...Maar ook SOMMIGE meisje zijn niet meer maagd voor het huwelijk, een meisje uit me klas die zegt dat ze zicht later gaat 'dichtnaaien' maar iedereen zegt dan de man voelt het toch wel als de man makelijk erin kan dan is er dus wel iets voor hem geweest maarja...

Lady_moi
04-01-2003, 20:51
da gaat nie dat dichtnaaien zema ze bloed van maagdelijkheid da is alleen de draadje waarmee ze u hebben dichtgenaaid dat van de vlees scheurt

Laetitia
04-01-2003, 20:53
Je hebt gelijk Imane.Vrouwen ook. Suggerbabe,ik kijk naar jongens,ik kijk naar meisjes,ik kijk naar mensen.En inderdaad ja,ook naar mezelf.

Liloesh
04-01-2003, 20:55
Origineel gepost door Laetitia Je hebt gelijk Imane.Vrouwen ook. Suggerbabe,ik kijk naar jongens,ik kijk naar meisjes,ik kijk naar mensen.En inderdaad ja,ook naar mezelf. goed dan..dan weet je wat te doen

Lady_moi
04-01-2003, 20:55
jij moet niet kijken naar anderen kijk enkel naar jezelf altijd tzelfde liedje hij dit zij dat hij dit zij dat kijk eens naar jezelf

Laetitia
04-01-2003, 21:00

lady_moi wat is er?Als je chagareinig bent hoef je dat niet op mij af te reageren ok?Ik zeg ook niet dat je dat doet,maar dat merk ik.Ik kijk wel naar andere meisjes en jongens ik kijk naar MENSEN.Maar dan met mijn ogen en niet met mijn tong.Begrijp je wel? XXX

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7