Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oorlog Komt Steeds Dichterbij Voor Marokko!

Pagina's : [1] 2

dirkboy
21-10-2004, 17:48

kheb laatst me oom aan de telefoon gehad, en die woont in oujda. die vertelde me er komen steeds meer troepen naar de grens . het zijn er veel nu. en ze blijven maar komen. jongens........... wat is ALGERIJE van plan!! en ik heb ook gehoord dat elke jongen met een marokkaans paspoort die 18 jaar is of ouder en die niet getrouwd is moet het LEGER in!!!!!! laatst zijn er jongens opgehaald van huis door het leger.

ElAlamein
21-10-2004, 19:28
gehoord.......? ik hoor niks!

ItsJamal
21-10-2004, 20:25
What the **** nou weer. Moet ik die twee kemphanen komen afschieten soms.

Esmeraldaaa
21-10-2004, 20:34
kheb laatst me oom aan de telefoon gehad, en die woont in oujda. die vertelde me er komen steeds meer troepen naar de grens . het zijn er veel nu. en ze blijven maar komen. jongens........... wat is ALGERIJE van plan!! en ik heb ook gehoord dat elke jongen met een marokkaans paspoort die 18 jaar is of ouder en die niet getrouwd is moet het LEGER in!!!!!! laatst zijn er jongens opgehaald van huis door het leger. triest....indien dit wordt voortgezet zullen er uiteindelijk wie de dupe zijn? :jammer: en wie zullen er zonder kleerscheuren eruit komen? juist ja....de aanstichters....

Marjo
21-10-2004, 20:52

dat meen je niet he? Mijn vriend woont in Marokko:S! Hij is 22...HIj zou dan ook in het leger moeten he? Mmm... ook als ze op school zitten? Hahaha...dan moeten we maar snel gaan trouwen! Al die rot oorlogen, ik word er gwoon helemaal gaar van. Is echt niet leuk meer!

habibi18
21-10-2004, 22:56
ik weet het ,ze staan aan de grens die troepen , aan de kant van tanger, ze staan klaar om aan te vallen en MAROC ook , Het gaat over de SAHARA , de sahara is officieel van Maroc maar nu wil algerije ook een deel hebben Daar gaat deze oorlog die komt dus over.. Stomme algerije , laat ze ergens anders gaan spelen , 1 ding weet ik zeker , ALGERIJE wint NOOIT van Maroc !! hamdoullah Reageer wat je ervan vind..

Mouhalim
21-10-2004, 23:00
ik weet het ,ze staan aan de grens die troepen , aan de kant van tanger, ze staan klaar om aan te vallen en MAROC ook , Het gaat over de SAHARA , de sahara is officieel van Maroc maar nu wil algerije ook een deel hebben Daar gaat deze oorlog die komt dus over.. Stomme algerije , laat ze ergens anders gaan spelen , 1 ding weet ik zeker , ALGERIJE wint NOOIT van Maroc !! hamdoullah Reageer wat je ervan vind.. Ik weet het niet habibi, ik denk dat algerij groot kans maakt dat ze winnen.

knorknor
21-10-2004, 23:01
en ik heb ook gehoord dat elke jongen met een marokkaans paspoort die 18 jaar is of ouder en die niet getrouwd is moet het LEGER in!!!!!! Ik vraag me af wat marokkaanse jongeren gaan doen die nog een marokkaans paspoort hebben, het leger in of hun paspoort opzeggen.

Mouhalim
21-10-2004, 23:03
Ik vraag me af wat marokkaanse jongeren gaan doen die nog een marokkaans paspoort hebben, het leger in of hun paspoort opzeggen. Wat denk jij zelf dat we doen

dirkboy
21-10-2004, 23:57
Ik weet het niet habibi, ik denk dat algerij groot kans maakt dat ze winnen. een oorlog kent nooit winnaars.

tirelli_4us
21-10-2004, 23:59
laat die arabische fascisten elkaar maar afmaken

Mouhalim
22-10-2004, 00:01
een oorlog kent nooit winnaars. Vertel dat maar aan onze koning, die 6000 militairen naar de rif stuurde in plaats van hulp verleners voor de aardbeving. Vertel dat maar aan de algerijnse militaire honden die hun eigen bevolking hebben afgeslacht.

Grover
22-10-2004, 00:27
er komt geen oorlog zolang er schepen door de straat van gibraltar moeten en het een verhoogd risico met zich mee brengt voor europa. marokko bezetten zal ze niet lukken is nog nooit een vreemd leger gelukt in het bestaan van ons volk. dus als z enu toe zouden slaan kunnen ze erop rekenen dat we later terug slaan als de tijd daar rijp voor is. aangezien ze dan een groot leger moeten onderhouden en veel kosten met zich mee zal brengen en hun staats schuld nog hoger zal worden dan die als is denk ik niet dat het verstandig is om een oorlog te beginnen alleen al economisch gezien en op langer termijn.

Awayigher_NaRiF
22-10-2004, 02:09
er komt geen oorlog zolang er schepen door de straat van gibraltar moeten en het een verhoogd risico met zich mee brengt voor europa. marokko bezetten zal ze niet lukken is nog nooit een vreemd leger gelukt in het bestaan van ons volk. dus als z enu toe zouden slaan kunnen ze erop rekenen dat we later terug slaan als de tijd daar rijp voor is. aangezien ze dan een groot leger moeten onderhouden en veel kosten met zich mee zal brengen en hun staats schuld nog hoger zal worden dan die als is denk ik niet dat het verstandig is om een oorlog te beginnen alleen al economisch gezien en op langer termijn. moet ik ongelijk geven , want (marokko) word tot de dag van vandaag bezet door een vreemd gezag ! Namelijk door immigranten uit de woestijn en djbella !

gaviel
22-10-2004, 09:45

Ik vraag me af wat marokkaanse jongeren gaan doen die nog een marokkaans paspoort hebben, het leger in of hun paspoort opzeggen. Voorlopig niet met vakantie gaan denk ik. ;) In het noorden zijn er meer en betere wegen dan in het zuiden. En gezien de slachtingen die zij in hun eigen land hebben aangericht...er wonen daar ook meer mensen. Onrust is niet van de laatste tijd maar al sinds spanje weg is uit de sahara! Is dus nooit weggeweest(treurig)

Pagina's : [1] 2