Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde De Mooiste Liefdes Gedichten Hier...(als je het aan kan Natuurlijk)

Vin
04-01-2003, 17:23

Salaam Edele Dichters van Marokko.nl, Allereerste mijn complimenten voor jullie gedichten. Ik heb bij veel van jullie echt genoten van de woorden die er soms uit kwamen. Hierbij wil ik de dichters vragen om hun mooiste liefdesgedichten te schrijven en hier op te publiceren. Met Vriendelijke Groet, Vin... *** je schoon gewelfde lippen vertellen uit verborgen harten mijn vingers raken je bloem ze proeven de nectar van je zoete liefde de litanie van je lichaam siddert door mij heen ik zal het zijn die je lang vergeten liefde voor eeuwig wil beminnen mijn warmte welft zich loom om jouw paleis als voor goden gebouwd *** succes :goedzo:

EMIEN
04-01-2003, 17:44
Kan je niet wachten tot die verkiezing over is........ Daar komen de beste....:)

True_angel
04-01-2003, 18:22
Origineel gepost door EMIEN Kan je niet wachten tot die verkiezing over is........ Daar komen de beste....:) hoeft niet hoor!! ik zal me best doen!!oke!! :D

Vin
04-01-2003, 19:46
Het hart danst vrolijk mee met de klanken van mijn ziel Voorzichtig breekbaar in het binnenste van mijn ik Het jubelt zacht toch duidelijk en zeer subtiel Luister goed dan hoor je hem misschien een ogenblik Jij bent de enige die hem hebben en koesteren mag Hij klopt voor jou hopend en wiegend tot jij hem int Misschien valse hoop tot hij door jou wordt geclaimd op een dag En ik eindelijk vurig als mijn hart door jou wordt bemint....

angeleyes_20
04-01-2003, 20:28

en mijn gedachten gaan mee met de ritme van de liefde de ritme die alleen jij en ik kunnen horen en niemand die ons kan storen alleen jij en ik zwevend tot aan de hemel met de klanken van tederheid hoor je zie ? of ben ik de enige die op de roze wolk zit of ben ik de enige die de klanken kan horen

Vin
04-01-2003, 20:37
Voor mijn dromen wil ik vechten, Voor mijn geluk blijf ik rechtop staan. Ik weet mijn plichten en mijn rechten, En door te dromen weet ik te bestaan En toen kwam jij, zo uit het niets, midden in mijn leven staan, We waren veel te jong om ons aan een toekomst te binden, Veel te vroeg en toen te laat om nog een tussenweg te vinden Uit het oog, diep in het hart, zoals je was gekomen moest ik je laten gaan Ik heb gewacht en gedroomd over hoe het zou zijn, Maar aan elk sprookje komt een einde, zo ook aan elke pijn. Toen weer voor mijn doel gaan vechten, Alle moed gezocht om op te staan. Wist inmiddels de pijnen en mijn rechten, En door te dromen weer door te gaan. De dromen over jou weggestopt, maar de hoop nooit opgegeven, Wist dat ik ooit gelukkig zal zijn, als was het maar voor even Je was bijna uit mijn dromen, op het randje van mijn hart Bijna een nieuw leven begonnen toen je weer voor mij ging staan. Nu een jaar later zijn we beide klaar voor de toekomst, voor een nieuwe start. Ondanks alle twijfels en spoken van toen laat ik je niet meer gaan Niet meer gewacht en gedroomd over hoe het zou zijn, want sommige dromen worden vergeten en dus ook de pijn. Voor mijn dromen wil ik vechten, Voor mijn geluk blijf ik rechtop staan. Ik weet mijn plichten en mijn rechten En door te dromen weet ik te bestaan. Beide willen we gelukkig zijn, het liefste met z'n twee Ik ga weer eens dromen over ons, ga je deze keer wel mee? Want waar ik in geloof wil ik voor vechten, En voor ons geluk blijf ik rechtop staan Na jaren onzinnigheid eis ik al mijn rechten Ga je deze keer mee, want ik wil niet meer alleen verder gaan.

Vin
04-01-2003, 23:28
Ik zie nog steeds jouw oogopslag die ogen dieper dan de zee teder en vol vuur en duistere geheimen met mijn ogen dicht zie ik de fijne lijntjes naast je mond die ooit heel zachtjes de mijne vond ik voel nog steeds de warmte van je handen hoor nog steeds de donkere klanken van jouw stem ruik nog vaag de geur van je huid je blonde lokken die vriendelijke lach en die ogen zo blauw na al die tijd, mijn liefste ben ik jou nog niet vergeten mijn liefde gaat niet over ik heb mij verloren in jou kan van geen ander houden ik denk alleen nog maar aan jou

Vin
05-01-2003, 01:26
Ik wil... Ik wil het licht zijn in je ogen zonneschijn op je gezicht De liefde in je leven je warme bed in koude dagen je beste maaltijd de zoetste wijn een eindeloos gedicht Ik wil de armen rond je middel zijn de rust in al je drukte het warme zand de koele zee het vuur als je me liefhebt De waarheid in je leugens jouw ongetemd verlangen je Wodka je kopje thee Ik wil de maan zijn in jouw nachten je inspiratie je levenslied Jouw hoop in bange dagen een mooie pop een wijze vrouw voor altijd aan je zij Ik zou de wereld voor je willen zijn maar wat mijn lief wil jij ....van mij

RitaPulpers
27-10-2007, 17:15
:eek: 2003?, jeejtje menee.

galtoe_ilham
27-10-2007, 18:03
:hihi: Een oude toppic, maar dat gedicht!!! :love:

RitaPulpers
27-10-2007, 18:45
:hihi: Een oude toppic, maar dat gedicht!!! :love: ja het is oud. haha, mag ik vragen waar je het vandaan hebt, ben eigenlijk nog wel benieuwd naar meerdere oude gedichten die hier ooit zijn geplaatst.

galtoe_ilham
28-10-2007, 14:11
ja het is oud. haha, mag ik vragen waar je het vandaan hebt, ben eigenlijk nog wel benieuwd naar meerdere oude gedichten die hier ooit zijn geplaatst. Ik heb geen idee :confused: Ik heb ze niet geplaatst... maar als je opzoek bent naar mooie liefdes gedicht... Plaats ik wel een paar :)

lela_Hanan
28-10-2007, 14:57

Ik zal een aantal oude gedichten van mij plaatsen: Destination A far and long destination.. We've waited and waited.. Fulfilled with sorrow.. Like there's no tomorrow.. We didn’t get a chance to say yes.. Selfish and distracted by others.. We ignored every important feeling.. Love, patience, friendship.. And now we get punished for what we didn't do.. Like a fragrance we let each other go.. Assuming dreams never come true.. Our roads never crossed.. We let our hopes down.. But in silence we were dreaming of that day to come.. That day when you will be mine and I will be yours.. When our roads would cross.. When our hearts would feel the peace again.. Be together.. The shade of this pain when will it go away? Till we meet again? Or shall it always live in our hearts? Broken and alone? Punishing and blaming ourselves.. It seems to me you never left me.. Till today your still living inside my heart.. And I'm still dreaming of that one day.. When will we meet again my beloved?

lela_Hanan
28-10-2007, 14:58
Woestijn.. De droge woestijn en het bruine zand.. Grauw en verlaten.. Hier en daar wat palmbomen. Snakkend naar een druppel water.. Minuten, uren, dagen zelfs jaren zijn voorbij gegaan.. Zonder enkele druppel.. Vol geduld en elegantie.. Straalt het zand als nooit te voren.. Een schone landschap.. Mijn handjes woelen door de zandkorrels.. Ik was al die jaren degene die verlangde naar liefde.. Al was het voor een seconde.. Diep van binnen.. Mijn grootste wens.. De warmte van het zand.. Stekende zonnestralen op me rug.. Brengt me tot realiteit.. Jij..verlaten woestijn zal wellicht nooit een druppel water kunnen opvangen.. Net zoals ik..wellicht nooit de liefde zal ontvangen om verder te kunnen leven.. :o

galtoe_ilham
28-10-2007, 15:01
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ga zo door meid! :love: Check je hoekje

Pagina's : [1] 2 3