Bekijk volle/desktop versie : Wat geef je een klein kind als antwoord als ie vraagt wat pagga is?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

18-07-2011, 05:46
ik wist niet wat ik als antwoord moest verzinnen

18-07-2011, 05:52



Citaat door el-magico10:
pagga = papagai ofso
onderschat ze niet, ze zijn niet dom

terwijl ik eromheen zat te praten, vroeg hij steeds waarom ik lach, dat maakt ze alleen nog nieuwsgieriger

18-07-2011, 09:25
IK weet zelf niet eens wat het is. En ik heb zo een vermoeden dat ik het ook niet hoef te weten

18-07-2011, 09:35
Daar ben je nog te klein voor, vraag het over 15 jaar weer {eerlijk, geen leugen + je zet ze op hun plaats} mocht het niet werken a3moed werkt nog wel.

18-07-2011, 09:48



Citaat door benSal:
onderschat ze niet, ze zijn niet dom

terwijl ik eromheen zat te praten, vroeg hij steeds waarom ik lach, dat maakt ze alleen nog nieuwsgieriger
Jaah wollah mijn zusje ook , als ze het antwoord niet krijgt steeds doorvragen ensoo die kleintjes zijn niet achterlijk hoor ..!!

18-07-2011, 10:31
Hahahah!
Ik zou gewoon papegaai zeggen ofzo.

18-07-2011, 10:35

Citaat door VintageVanilla:
Hahahah!
Ik zou gewoon papegaai zeggen ofzo.
Net zo als jullie leugens dat sinterklaas bestaat, schaam jullie en lieg niet tegen di arme kinderen, zo worden ze leugenaars net als jullie.

18-07-2011, 10:37

Citaat door riflove:
Daar ben je nog te klein voor, vraag het over 15 jaar weer {eerlijk, geen leugen + je zet ze op hun plaats} mocht het niet werken a3moed werkt nog wel.


Citaat door riflove:
Net zo als jullie leugens dat sinterklaas bestaat, schaam jullie en lieg niet tegen di arme kinderen, zo worden ze leugenaars net als jullie.


Wat een genie ben jij. xNou lieverd pagga betekend aftrekken met je handen over je piemel heen gaan en trekken snap je het nu? of zal ik het voordoen?x

En slaan is zeker wel goed en daarmee eindigen ze later geweldig?


18-07-2011, 10:44

Citaat door HOceima_:
Wat een genie ben jij. xNou lieverd pagga betekend aftrekken met je handen over je piemel heen gaan en trekken snap je het nu? of zal ik het voordoen?x

En slaan is zeker wel goed en daarmee eindigen ze later geweldig?

Ik zie jouw toekomst kindjes al gehersenspoeld door mama die nog uitgaat en drinkt en weet ook nog wat pagga is, rke7ba.

18-07-2011, 10:49

Citaat door riflove:
Ik zie jouw toekomst kindjes al gehersenspoeld door mama die nog uitgaat en drinkt en weet ook nog wat pagga is, rke7ba.
Ja hoor geweldig! weer een mislukt moslima op het net.

Rke7ba roep je tegen mevrouw die je gebaard heeft en erna heeft uitgepoept..

18-07-2011, 10:50
Geweldig hoe Marokkanen reageren. ipv inhoudelijk reageren bedenken ze allerlei onzin (want ze zien foto met kort rokje) en het schelden er bij heerlijk

Ik vraag me echt af door welke varkens sommige opgevoed zijn

18-07-2011, 10:51

Citaat door HOceima_:
Ja hoor geweldig! weer een mislukt moslima op het net.

Rke7ba roep je tegen mevrouw die je gebaard heeft en erna heeft uitgepoept..
Di mevrouw is een vrouw met respect voor zich zelf en haar lichaam die was al volwassen toen je hoeren moeder nog uitging, nu mag jij haar pad volgen hoeren kind.

18-07-2011, 10:54



Citaat door riflove:
Di mevrouw is een vrouw met respect voor zich zelf en haar lichaam die was al volwassen toen je hoeren moeder nog uitging, nu mag jij haar pad volgen hoeren kind.
Ble3 serieus heb 6 broers en die praten niet zo brrr wat is dat eng. Jij bent dus echt door een mislukt varken opgevoed jeetje meid krijg er zelfs rillingen van. Ocharm ding

http://www.gezondheidsplein.nl/discussiepunt/120/Wel-of-niet-in-therapie.html

Zie link misschien iets voor jou en je mama

18-07-2011, 10:55

Citaat door HOceima_:
Geweldig hoe Marokkanen reageren. ipv inhoudelijk reageren bedenken ze allerlei onzin (want ze zien foto met kort rokje) en het schelden er bij heerlijk

Ik vraag me echt af door welke varkens sommige opgevoed zijn
Ik hoef niet eens naar je varkens bennen te kijken om te weten dat jij absoluut 100% rekhba bent, aandacht trekker wens je een hel vol laaiende vuur die je opnieuw en opnieuw verbrandt tot as. aandachts- bedelaar

18-07-2011, 10:57

Citaat door HOceima_:
Ble3 serieus heb 6 broers en die praten niet zo brrr wat is dat eng. Jij bent dus echt door een mislukt varken opgevoed jeetje meid krijg er zelfs rillingen van. Ocharm ding

http://www.gezondheidsplein.nl/discussiepunt/120/Wel-of-niet-in-therapie.html

Zie link misschien iets voor jou en je mama
Uhhhh uhhh

Nog steeds een hoerenkind ben jij.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10