Bekijk volle/desktop versie : Trouwen met een bekeerde niet-Marokkaan



Pagina's : 1 2 3 4 [5]

19-07-2011, 21:36

Citaat door moslima_girl:
Dat je iemand niet kan krijgen, geeft je nog geen recht om de marokkaanse volk naar beneden te halen.

Zegt trouwens ook iets over jou

Als je de islam erbij haalt. Wees dan ook zo netjes om aan te geven dat praten met hem over het samenzijn, ook niet bepaald islamitisch is. Dit dient hij via jouw vader te doen.

Het is mooi om iemand iets te vertellen over de islaam, laat dat dan wel iemand zijn die jouw mahram is.
Mijn excuses voor het kritisch zijn tegenover mezelf en mijn cultuur. Maar goed, misschien ben ik inderdaad iets te veralgemenend geweest.

Hoezo is praten over een mogelijke toekomst samen onislamitisch?

19-07-2011, 21:40



Citaat door GeenLeven:
Je hoeft ook niet te zeggen dat hij jou leuk vind. Als hij echt geïnteresseerd is in de Islam dan is daar niks mis mee. Of vind jij van wel?


Politiek correct is allemaal leuke blabla. Feit is dat in vele talen het woord zwart altijd een negatieve lading.

Maar goed het zal wel mijn persoonlijke opvatting zijn dat ik het een racistisch woord vind.
Ja, misschien denk ik dan gewoon te ver... Ik zal er eens over nadenken. En het is je volste recht om je eigen mening te hebben over een bepaalde term.

19-07-2011, 21:45

Citaat door GeenLeven:
Ik begrijp het even niet, hij woont in chili maar jij hebt wel contact met hem......
Ja, hij was een aantal maanden hier als uitwisselingsstudent maar is vorige week teruggevlogen. Je hoeft niet naast elkaar te zitten om met elkaar contact te kunnen hebben. Meestal gaan de gesprekken nu via mail (bellen gaat lastig door tijdsverschil).

19-07-2011, 23:08

Citaat door Uranus:
Ja, misschien denk ik dan gewoon te ver... Ik zal er eens over nadenken. En het is je volste recht om je eigen mening te hebben over een bepaalde term.
Het is ook jouw volste recht om een andere mening dan mij te hebben


Citaat door Uranus:
Ja, hij was een aantal maanden hier als uitwisselingsstudent maar is vorige week teruggevlogen. Je hoeft niet naast elkaar te zitten om met elkaar contact te kunnen hebben. Meestal gaan de gesprekken nu via mail (bellen gaat lastig door tijdsverschil).
Dat begrijp ik. Maar het is voor jou dus wel makkelijk om nu afstand van hem te nemen. Je hoeft hem alleen maar te blokkeren in je msn en zijn mailadres te verwijderen.

Als je heel realistisch bent weet je gewoon dat dit op niets gaat uitlopen. Zeker gezien de afstand, maar nog meer gezien het feit hij geen moslim is. Bespaar jezelf een gebroken hart en neem nu gewoon afstand.

Pagina's : 1 2 3 4 [5]