Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dringend!!!

islamicgirl3
20-10-2004, 22:01

Salaam aleikom, Ik ben dringend op zoek naar een islamitische vrouw die slijm in de keel weghaalt bij kleine kinderen/babys. Kent iemand zo'n persoon? het liefst in de omg Rotterdam. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want het is erg dringend. Ma3a Salama

islamicgirl3
20-10-2004, 22:12
Niemand? :(

Lemia_i
20-10-2004, 22:14
sorry meid ik kan je niet helpen... maar is dokter of ziekenhuis geen oplossing?

amalie
21-10-2004, 00:16
he meid, ik ken wel iemand die dat weghaalt maar dat is wel in antwerpen(deurne) moest je niemand in nederland vinden geef ik je wel verdere info over die dame in antwerpen groetjesssssssssssssss

soussia007
21-10-2004, 13:39

Het spijt me meid had je heel graag willen helpen!!!! ik wens je iniedergeval sterkte met het vinden waar je naar zoekt!! allah ikoen ma3ak inchallah!!!

Sanna1978
21-10-2004, 21:19
ik zag mijn tante in marokko dat een x doen bij haar dochter. Met een veer en lauwe olijfolie. Er kwam echt veel slijm uit

Sayou
21-10-2004, 21:49
Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was. Als je het één keer doet, dan moet je het altijd doen. Zodra je merkt dat het kind slijm heeft, moet je het laten doen. En dat kan zo een aantal jaren doorgaan. ( Dit heb ik gemerkt bij een kennis van mij in Maroc) Hier in NL ken ik eerlijk gezegd niemand die dit doet. Meestal gewoon naar de dokter toe.

najat20
21-10-2004, 22:08
arnhem doet een vrouw dat maar dat is wel een eindje vanuit rotteram

ambition
21-10-2004, 22:09
HUH? Ik heb hier nooit van gehoord, kunnen jullie mij hier nader uitleg over geven. Waarom voldoet een arts niet hierin? Wa salam

Maroc_Snoepje
01-11-2004, 15:27
lekker raar, ik ken iemand hier bij mij in dordrecht...maybe is het wat voor je

amira69
20-11-2004, 00:13
Er is er ééntje in Gouda zij is goed en heeft veel ervaring. Maar ik raad het je af omdat je de slijm aanmaak inderdaad alleen maar stimuleert hierdoor dus het blijft terug komen. Het beste is om als de baby wat ouder is bisolvon voor kinderen te geven dit helpt er goed tegen. Of via de huisarts een siroopje halen tegen slijm. In het ziekenhuis zuigen ze trouwens het slijm ook weg dus je kunt ook een verwijs kaart vragen bij je huisarts. Maar nogmaals ik raad het je af vroeger deed men het namelijk veel in marokko er zijn hierdoor veel kinderen overleden door de bactirieën die in de veren zit en soms gebruiken ze olie op die veren en dat komt in de luchtwegen van de baby dus veel kinderen zijn gestikt tijdens zo een behandeling of later door de bacterie. Dus kies voor je kind en ga naar je huisarts. beterschap ps: fix bleu voor baby's werkt ook verlichtend elke avond een beetje op zijn borst smeren dan komt het slijm ook los.

Leila1982
20-11-2004, 15:24
Mensen denken dat een arts alles wel ff oplost. Een arts zegt in dit geval: maak je niet druk, het gaat wel over, geef maar een slokje water, dan zakt het misschien een beetje. Aan de andere kant hoor je wel vaak verhalen over wiegedood met een onverklaarbare oorzaak.