Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom zijn jongen zo GEWELDIG

Pagina's : [1] 2

missysaloua01
04-01-2003, 12:10

WAt Is er zo GEWELDIG aan jongens -dat ze de hele dag op straat rondhangen en werkloos zijn -dat ze marokanen n slechte naam bezorgen -dat ze de baas willen spelen -of dat ze worden voorgetrokken -of dat ze uiteindelijk toch trouwen met n vrouw uit marokko PS: dit geldt niet voor alle jongens maar voor 98%

Onslaught
04-01-2003, 12:11
o wou net zeggen, gelukkig ben ik die 2 procent:D

missysaloua01
04-01-2003, 12:13
Echt waar???

Onslaught
04-01-2003, 12:14
?????? hoezo echt waar ik ben die zo ik ben neit geweldig bah bah ik trouw emt wie ik wil hier in nederland ik werk ik loop aleen op straat als ergens naar toe wil en trek niemand voor en ik ben een vreemde type dus

missysaloua01
04-01-2003, 12:18

Ja en zeldzaam?????????????????

ZiLaaL
04-01-2003, 12:19
jongens? --------------------> :jammer:

Lady_moi
04-01-2003, 12:20
Origineel gepost door missysaloua01 WAt Is er zo GEWELDIG aan jongens -dat ze de hele dag op straat rondhangen en werkloos zijn -dat ze marokanen n slechte naam bezorgen -dat ze de baas willen spelen -of dat ze worden voorgetrokken -of dat ze uiteindelijk toch trouwen met n vrouw uit marokko PS: dit geldt niet voor alle jongens maar voor 98% wie zegt dat jongens geweldig zijn :D

Onslaught
04-01-2003, 12:21
ja dat zeggen ze maar ik geloof er niet in

Chaimaa
04-01-2003, 12:22
Jongens zijn gewoon the bomb :Iluvu:

Lady_moi
04-01-2003, 12:28
Origineel gepost door Chaimaa Jongens zijn gewoon the bomb :Iluvu: allemaal?I dont think so

Chaimaa
04-01-2003, 12:28
Origineel gepost door lady_moi allemaal?I dont think so nee maar ja ook niet allemaal zijn niet the bomb dus beter het positieve nemen :)

Lady_moi
04-01-2003, 12:32
Origineel gepost door Chaimaa nee maar ja ook niet allemaal zijn niet the bomb dus beter het positieve nemen :) hmmmmmmm......is goed dan :D

Nourdin22
04-01-2003, 12:32
Origineel gepost door missysaloua01 WAt Is er zo GEWELDIG aan jongens -dat ze de hele dag op straat rondhangen en werkloos zijn -dat ze marokanen n slechte naam bezorgen -dat ze de baas willen spelen -of dat ze worden voorgetrokken -of dat ze uiteindelijk toch trouwen met n vrouw uit marokko PS: dit geldt niet voor alle jongens maar voor 98% wat ik veel merk is dat de dames in nl het niet kunnen begrijpen waarom manen uit marokko trouwen en dit is weer zo n topic om de marokaanse jongen en marokaanse meid zwart te maken ik ruik hier jalozie op de marokaanse meid uit marokko

mamitta
04-01-2003, 12:50
Ik snap niet waar jij de tijd/zin vandaan haalt om daarover te denken, aangezien je in het CBS interesseert/werkt/gesolliciteerd hebt.... Dit zijn toch geen frustraties van gescot/slechte ervaringen/lelijkheid/eventueel lesbisch etc.. zijn Vertel je hebt me weten te interesseren Dus je hebt toch wat bereikt met deze discussie!!!! Petje af....

DePaRaBier
04-01-2003, 12:55

EY man, wat is dit, `kben niet werkloos, `khang niet op straat, `kwilde baas niet spelen, `kword niet voorgetrokken, en `kword schijtziek van familieleden in Marokko die je leven pogen te plannen door van heinde en ver, met nichtjes aan te komen zetten...:auw2:, En als er `n Marokkaan is die andere een slechte naam bezorgt, dan is het er één die niet weet hoe die Marokkaan moet Spellen..., Met Dubbel K dus...:)

Pagina's : [1] 2