Bekijk originele versie : Meysa Eindhoven of Jamila Badri amsterdam?????
viP_schaapje
20-10-2004, 17:26
Hoi meiden,
Ik ga me binnenkort verloven en ik wil een goede z.i.a.n.a!! Als het me bevalt op mijn verloving dan wil ik haar ook nemen op mijn bruiloft....Ik weet niet wat ik moet doen ik zit zo te twijfelen! Welke is nou goed? Wie heeft ze beide meegemaakt en dacht van "wow"?
Ik hoor graag van juliie!!
Trouwens: moet je altijd hakken dragen op je bruiloft?? Ik ben best lang en wil niet boven mijn man uitsteken. Kan je ook van die belgat eronder doen, van die witte? Heeft iemand dat weleens gezien? Of zijn er echt PLATTE bruidschoen te koop?? En dan bedoel ik echt plat plat!! ;) ;)
Hoi meiden,
Ik ga me binnenkort verloven en ik wil een goede z.i.a.n.a!! Als het me bevalt op mijn verloving dan wil ik haar ook nemen op mijn bruiloft....Ik weet niet wat ik moet doen ik zit zo te twijfelen! Welke is nou goed? Wie heeft ze beide meegemaakt en dacht van "wow"?
Trouwens: moet je altijd hakken dragen op je bruiloft?? Ik ben best lang en wil niet boven mijn man uitsteken. Kan je ook van die belgat eronder doen, van die witte? Heeft iemand dat weleens gezien? Of zijn er echt PLATTE bruidschoen te koop?? En dan bedoel ik echt plat plat!! ;) ;)
Salaam aleikoum,
Van harte gefeliciteerd allay kemel bigier.
Ik zit ook te twijfelen tussen die twee. Ik heb gehoord dat ze beiden goedkoop en goed zijn, maar het probleem is dat ik geen foto´s heb gezien van hun werk. Heb jij ze wel gezien? Mag ik vragen in welke periode jij wil gaan verloven?
Platte belga kan naar mijn mening wel, maar dan moet je wel hele apparte mooie belga zoeken. Ik weet niet op er platte bruidsschoenen te koop zijn. Ik denk het wel, maar dan zou je heel goed moeten zoeken. Bij een westerse winkel.
Wa aleikoum salaam
Hoi meiden,
Beste aanstaande bruidje.
Ik zelf ben 1.79 en mijn aanstaande is 1.82 dus als ik hakken aan heb ben ik ietsjes langer maar dat wil ik niet. Ik heb ook heel erg lang gezocht naar bruidsschoentjes zonder hak. Tot op een dag in Marokko heb ik ze gevonden, ik was zooo blij, en ze zijn geweldig. Ze waren 450 dirham dus ongeveer 45 euro, dus de prijs viel ook wel mee.
Ik ken meysa niet, maar voor mijn bruiloft heb ik Jamila Badri.
heel veel succes meid.
Salaam Schaapje - schatje ,
Heb je nog twijfels ???!!!! :(
Serieus ik raad je aan Meysa wallah !!!! Zij is perfekt op ALLE PUNTEN !!!!
Ik ken Meysa en Jamila Badri maar de waarheid Meysa's werk heb ik nog niet bij iemand anders gezien wallah !!!!
Haar make-up is 10 keer mooier dan Jamila Badri !!!! Geloof mij echt waar Schaapje. Meysa heeft 3 diploma's uit Parijs !!!! Parijs de hoofdstad van de Mode !!!!!!!!!!!!!!!
Als je echt op je Feest op een Prinses wilt lijken en aan een MOOIE Prinses dan moet je voor Meysa kiezen !!!!! Je zal echt heel verassend kijken en met veel trots inchallah !!!!!
Ik heb veel negafa's meegemaakt en ik vind Meysa altijd beter en de beste op dit moment, geloof mij bijna alle mansen die ik ken kiezen voor Meysa.
Ik ben zeker dat jou aanstaande het resultaat ook zal constateren inchallah !!! :nerd:
Alleen weet ik niet als zij nog plek voor jou zal hebben want 2 van mijn vriendinnen hebben haar geleden week gebeld en ze was voor allebei VOL :traan1: ze waren heel verdrietig ...
Maar toch moet proberen heel snel bellen hier haar mobiel:
Meysa 0613.838.165
Succes Schaapje en inchallah dat Meysa nog plek voor jou heeft !!!!
Elmomina
21-10-2004, 08:07
Salam oe3alakom,
Nilaam, war heb jij haar allemaal meegemaakt? Ik heb haar dus ook een keer in Eindhoven meegemaakt, super het resultaat. Mascha-allah. Ze komt overigens uit Den Bosch!!!! en niet uit Eindhoven. Ik heb haar alleen daar een keer meegemaakt.
Dames neem zeker met haar contact op, dat zeg en dat blijf ik zeggen. Zij is goedkoop voor haar resultaat. Als het goed is vraagt ze 150 per jurk. Je kan beter bellen voor meer informatie en je moet gewoon ee n afspraak maken dan zul je het zelf zien!!!!!!!!!
EEN OP EN TOP AANRADER!!!!!!!!
Ik denk zeker dat platte bal3a ook kan, je ook bij bruidswinkels kijken daar hebben ze vast platte schoenen!!!!
Wasalam.
Mysticalia
21-10-2004, 09:44
Ik ga ook voor platte schoenen, ik heb te zwakke knieen voor hakjes :verdriet:
En dat past wel hoor van die mooie belghats onder je lebsat ;) en daarbij... zijn er mensen die echt op letten wat voor schoenen je aan hebt? meestal zijn die lebsa's zo lang :hihi:
viP_schaapje
21-10-2004, 22:27
Dag meiden,
Bedankt voor jullie reacties!!!! Weet je ik vind make up heeeeeel belangrijk...Kan meysa bijv goed wallen camofleren en wenkbrauwen goed zetten enz??? Ze heeft dus hele aparte kleding...? Ik woon in amsterdam en ik moet zeker weten dat ze apart is....anders is het voor niets dat ik helemaal daar naar toe ga.....
Ik hoor graaaaaaaag!!!!!!!!
Elmomina
22-10-2004, 07:47
Salam oe3alkom Schaapje,
Toen ik haar had gezien stond ik echt versteld. Zoals zei mij heeft verteld heeft zij drie diploma's. Een voor als kapster, visagie en een kleuren te combineren. Dus ze heeft er echt voor gestudeerd en ik kan je garanderen dat ze apart is om wat ik heb gezien. Zoals ik heb gehoord heeft ze in november een nieuwe collectie. Haar collectie die ze nu heeft is al prachtig pfffff, laat staan de nieuwe.
Zeker de moeite waard, dus ga er voor!!!!!!!!!!!!!!
Wasalam
Salam oe3alkom Schaapje,
Toen ik haar had gezien stond ik echt versteld. Zoals zei mij heeft verteld heeft zij drie diploma's. Een voor als kapster, visagie en een kleuren te combineren. Dus ze heeft er echt voor gestudeerd en ik kan je garanderen dat ze apart is om wat ik heb gezien. Zoals ik heb gehoord heeft ze in november een nieuwe collectie. Haar collectie die ze nu heeft is al prachtig pfffff, laat staan de nieuwe.
Zeker de moeite waard, dus ga er voor!!!!!!!!!!!!!!
Wasalam
Hey Meid...
Hoe zien haar jurken er bijvoorbeeld uit.
En zijn er nog meer dames die haar mee hebben gemaakt.
Elmomina
22-10-2004, 10:30
Salam oe3alakom zusters,
Ze heeft hele mooie jurken. Ik kan je zeggen dat de jurken die gezien heb, heeel apart zijn mascha-allah. Snoopie, ik hoop dat je gauw de album bezichtigd en dan zul je het zeker met mij eens zijn. Wat ik ook leuk vind aan haar is haar eerlijkheid. Zij adviseerd je heel eerlijk.
Wasalam
Salam oe3alakom zusters,
Ze heeft hele mooie jurken. Ik kan je zeggen dat de jurken die gezien heb, heeel apart zijn mascha-allah. Snoopie, ik hoop dat je gauw de album bezichtigd en dan zul je het zeker met mij eens zijn. Wat ik ook leuk vind aan haar is haar eerlijkheid. Zij adviseerd je heel eerlijk.
Wasalam
Wa aleikoum salaam,
Ik heb haar gebeld maar zij heeft die album pas aan het einde van da ramadan. Zij had het al over een afspraak maken terwijl ik de foto´s nog niet heb gezien. Ik gelooof best dat ze mooie kleding heeft. het is alleen jammer dat zij de album pas aan het einde van de ramdan heeft, want ik wil het natuurlijk eerst zien en dan pas een afspraak maken. Hierdoor is de kans groot dat ze vol zit in december. Maar goed gair insha´Allah. ZOu je misschien wat meer van haar werk kunnen vertellen. Hoe de jurken eruit zien, want voor sieraden en riemen zij gebruikt. Welke stoelen zij heeft enz.
Djazaak allahoe geiran.
Elmomina
22-10-2004, 12:21
Salam oe3alakom Beniwar,
Ja ik hoor inderdaad dat ze bezig is met haar nieuwe album en haar nieuwe collectie. Ze zit al redelijk vol voor de rest van het jaar en volgend jaar. Maar ik denk dat als je har een datum geeft dat ze daarmee bedoelt, kijken of die al vol zit of niet. Zo nee, dan vult ze je in zonder voorwaarden. Dus vindt je haar niks dan kun je altijd zeggen Nee!!!!
Ik kan zeggen dat haar spullen mooi zijn en dan bedoel ik echt mooi. Zij heeft in ieder geval geen standaard jurken of spullen zoals anderen dus ik weet zeker dat je zult opkijken.
Wasalam
Het valt me op dat almomina en nilaam de enige zijn die negaffa meysa kennen en de manier waarop ze over haar vertellen vind ik erg overdreven. Het lijkt wel een reclamestunt elke keer. Zodra er een negaffa ter sprake komt dan komen almomina en nilaam weer in actie voor meysa. Het is negaffa meysa goed recht om reclame te maken voor zichzelf maar ik wil graag een objectieve mening hebben van mensen die haar aan het werk hebben gezien of eventueel bij haar langs zijn geweest. Ik wil niet misleid worden door reclamestunts.....
Elmomina
22-10-2004, 13:14
Salam oe3alkom.
Ten eerste wil ik je zeggen dat wij niet de enige zijn die gereageerd hebben Engeltje4.... heeft ook gereageerd en geloof me ik maak geen reclame. Ik heb haar gezien en wil het graag met de meiden hier delen. Ik weet hoe moeilijk het is om een negaffa te vinden.
Zij is mijn nummer 1 van alle negafa's die ik heb gezien. Dat is mijn mening. Ik wil niet iemand misleiden Stagfoeroelilah. Dat is zeker niet mijn bedoeling!!! Daarom adviseer ik ook om zelf contact op te nemen voor meer informatie en eventueel een afspraak te maken.
Maar het is jouw mening en dat mag je zeker hebben.
Wasalam
Natuurlijk mag je je mening geven almomina maar ik vind dat jij en nilaam er zo bovenop zitten. Maar goed iedereen mag hier op zijn of haar manier een mening geven. Dat doe ik ook. No hard feelings.....
Ik ga na de ramadan inschallah een afspraak maken met meysa. Ik laat jullie wel weten wat ik ervan vond.
groetjes....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.