Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ontharen

lalamagribia
20-10-2004, 16:03

hoi allemaal, :zwaai: wie o wie weet hoe je la sire moet maken Voor degene die niet weten wat het is het is een ontharingsmiddel die zelf kunt maken met honing en citroen. Nou wil aan degen vragen die het kunnen maken om het receptje door tegeven en hoe je het beste kunt aanbrengen. Ook wil ik graag jullie reacties weten voor degen die het wel eens met la sire onthaard zijn. alvast bedankt.

live_nador
20-10-2004, 18:02
heb jij het weleens gebruikt en helpte het??

lalamagribia
20-10-2004, 19:37
nee nooit gedaan, maar als ik de verhalen hoor moet het goed werken. groetjes :nijn:

miss__1984
20-10-2004, 21:55
om te harsen owla????

ghizlen
20-10-2004, 22:18

he lieverd, ja ik gebruik ook sire maar die haalt mijn zus kant en klaar uit jordanie.. het is een rotzooi om het zelf te maken, je kan het beste bij een irakeze winkel waar ze allemaal dingen uit irak verkopen gaan. daar verkopen ze die dingen meestal voor bijna niets.. €1,50 voor een pakje. en je hebt geen smurrie thuis. als het je eerste keer is wens ik je veel succes, verder is het echt geweldig want je bent een tijdje van je haar af, en als het een gewoonte is geworden doet het ook nog geen pijn. kusjes

ambition
20-10-2004, 22:31
Waar kan ik zo een winkel vinden? Wa salam

ghizlen
20-10-2004, 22:39
Waar kan ik zo een winkel vinden? Wa salam ik weet niet waar je woont, maar in rotterdam hebben ze een 'souk babil' bij maashaven onder de somalische moskee. (tegenover now&wow) als je in rotterdam woont enniet bekend bent met zuid, dan kan je ook bij middelandstraat, kruiskade kijken daar zullen zeker irakeze winkels zijn. wa 3alaikom essalam

lalamagribia
21-10-2004, 16:56
he ghizlen, thx meid ik zal eens kijken naar een irakeze of iranese winkel hier in de buurt. Het heet gewoon ook la sire he. ben benieuwd het moet goes werken zeggen ze. groetjes lalamagribia.