Bekijk volle/desktop versie : Een dood gewone dag op m'n oude school lijdt tot vreselijke drama/trauma.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

08-07-2011, 18:33
Een tijdje geleden op m'n oude school zat ik in de aula met een paar meiden Waarvan 2 Marokkaanse en de andere was surinaams. Zoals gewoonlijk hadden de Marokkaanse dames Marokkaanse muziek opgezet in de Aula.
Je hoort het al als je buiten de aula loopt.. Mohiem dus ik verveelde me nogal en begon een beetje te dansen, de meiden vermaaktte zich nogal, vooral de surinaamse meid. Die kwam niet meer bij van het lachen.
Ik zag in haar ogen dat ze gewoon wou opstaan om mee te dansen, maar het niet durfde.. Uhm soort van 'beschaafd'
Vervolgens dezelfde dag nog begint ze tegen me te praten op msn het gesprek ging zo:
Ze zei zovan je kan echt goed dansen, gewoon precies hoe mijn ideale man hoor te dansen..
Ik zei dat is nog niks lieve schat, ik heb nog veel meer in huis.
Ze zei als dat nog niks is dan kan ik niet wachten om je te zien dansen
Ik zei nou je kunt gerust langskomen dan kun je mijn kunsten bewonderen
Dat zag ze natuurlijk wel zitten dus we hadden wat afgesproken. Die avond was er een film op tv, jullie kennen vast wel die romantische-scene met de rozenbladeren die leiden naar het bed ofzo..
Het bracht mij op een idee dat ik zelf gewoon geweldig vond, dus ik ging de volgende dag naar de bloemist vroeg om rozenbladeren, die kon ik gelukkig krijgen voor 'n goed prijsje hahah dus ging later die dag terug om ze op te halen..
Die vrouw had ze tenslotte speciaal voor mij geplukt of wat dan ook.. Dus een fooi was wel 't minst wat ik kon doen voor d'r ahahh. In de stad bij de H&M kwam ik zo'n matcho hoed tegen die kocht ik dus maar voor de gein.. Me vrienden lachtte er de heledag om ik liep vervolgens ook met de zelfde hoed door de stad.
Veel vrouwelijke aandacht, dat vind Meneertje wel leuk he denken jullie nu zeker. Zoja, Jullie hebben het helemaal goed! Dus mijn ouders gingen die zaterdag naar Rotterdam toe, dus die kans greep ik natuurlijk met beide handen.
Ik had nog een dag de tijd dus genoeg tijd voor eventuele voorbereidingen, volgende dag ging ik naar de kapper moest er natuurlijk wel goed uit zien. De date, hoe je het ook mag noemen was geregeld met die Surinaamse meid. Inmiddels was het contact flink gestegen, msnen, pingen en msnen. Ze belde me nog die avond daarvoor.
Dus de volgende ochtend word ik wakker rond een uur of 12, natuurlijk heerlijk geslapen en ik verheugde me er eerlijk gezegd best wel op.. Ik haalde de boxen uit de schuur plaatste ze in de woonkamer. Had de dag ervoor al muziek op m'n bb gezet van alles Reggeda tot de Salsa hahah ik dacht laat ik maar eens alles uit de kast halen.
Ik neem een douche, en pak m'n outfit er bij. Ik had een nogal overdreven zo kun je het wel noemen blouse aan, een zwarte broek van m'n pak die ik 'n keer droeg op een bruiloft. Blouse was trouwens paars. Had m'n hoed al opgezet. En toen ze onderweg was had ik de voordeur open gemaakt en 'n spoor van rozen van de voordeur naar de woonkamer neer gelegd.
In de woonkamer had ik een aantal kaarzen aangestokken. Die me moeder er al een hele lange tijd voor de 'sier' had staan. Gordijnen gesloten dus het zag er nogal romantisch uit kan ook niet anders he in de woonkamer van Ilias_D.
Dus ze pingt mij zovan ik ben er zo... En nu mogen jullie raden wie er toen arriveerde?? Ik hoorde iemand binnen komen dus ik zette snel muziek aan.. Een neger komt binnen het was 'n bekende hij woonde in de buurt, die gezichtsuitdrukking van hem vergeet ik nooit meer.
Maar ik dacht shit hoe kan dat als dat zo was had ik de auto al gehoord maar hij was achter gebleven met me oma dus kwam met de fiets terug terwijl me moeder in Rotterdam was. Ik deed snel de deur van de woonkamer open en rende uit de poort..
Ik zei tegen hem zovan Hahah niet verkeerd gaan denken er komt zometeen een meid langs, hij toonde begrip en lachtte er gewoon om. Ik gaf hem natuurlijk wat te drinken en toen kwam er iemand binnen? Dit keer was het me vader, hij zag ons twee samen in de woonkamer is die romatische-sfeer. Wat ging er door z'n hoofd heen dat moment.
Ik deed snel de deur van de woonkamer open en stuurde die neger eruit vervolgens ging ik ook weg. Aangezien me vader woedend was natuurlijk, maar ik was net op tijd weg.
Me vader stuurt me een bericht aangezien ik de telefoon niet wou opnemen. Dat was ook voor het eerst in m'n leven dat ie mij een sms-je stuurde er stond in: Kom nu. Kort en zéér krachtig.
Dus ik besloot naar een tijdje naar huis te gaan, het was niet meer te doen op straat. Ik had 'n hoed, paarze blouse, en zwarte broek dat onder 'n pak hoort aan. De blikken van alle mensen die ik tegen kwam was echt om te schamen..
De reactie's ook, dus ik kwam binnen me vader had alle rozenbladeren opgeruimd en in een zak gedaan, de kaarzen uitgeblazen en als je bij ons binnen komt is links meteen de keuken. Dus hij zit daar achter de tafel in de keuken met al die spullen op tafel.
Hij vraagt me: Ben je homo?
Ik zovan Nee natuurlijk niet ben je gek..
Hij zei: Wat was je dan van plan?
Ik dacht wat zal ik zeggen en toen dacht ik gewoon een feestje.. Dus ik zeg tegen hem: Ik wou een feestje houden gewoon met wat goeie vrienden
Hij zegt nog een keer: Zijn jullie homo's ofzo?
Ik reageerde daarop met: Hoezo, gewoon met wat muziek rustig zitten..
Hij zei: Met rozenbladeren, en de kaarzen aan toch? En die kleren wajoo hoe haal je het in je hoofd..
Ik zei: Nee nee die zijn niet van mij
Hij zei: De kaarzen zijn van ons, waar je die kleding en andere troep vandaan heb gehaald weet ik niet
Vervolgens begon hij te schreeuwen en gaf me een paar tikken.. Vervolgens belt de suri aan 'k dacht shit me vader deed open, 'k stond erachter en maakte gebaren zovan: Ga weg, sst.
Me vader zei tegen haar: Wat doe je hier? Wie ben jij?
Ze zei tegen me vader: Ik dacht dat Rachelle hier woonde
Me vader zei: Nee, woont hier niet
Ze reageerde daarop met: Oh oké, sorry voor het storen. Tot ziens
Zonder gedag te zeggen sluit me vader de deuren, hij zei tegen mij ik ben niet dom ofzo! En gaf me een schop onder m'n kont en stuurde me naar me kamer hij zei: Trek die kleren meteen uit!
Wat later in die avond roept me vader me om te eten, hij kon er naar een paar uurtjes flink omlachen. Hij maakte me uit voor 'n sukkel. Hij zei: Ik dacht je bent slim ofzo weshh ga je deze actie's doen. Wat denk jij? Dat ik dom ben ofzo. Hij zei: Niveau Bakaloria. Jaja mijn vader is ook 'n fan van De Borrelnootjez en we maken altijd grappen met elkaar over hun.. Dus hij sloot het natuurlijk ook af met De Borrelnootjez!

Ik ben er nu ik hetzelf terug bekijk wel goed vanaf gekomen, en die suri meid heb 'k daarna nog wel gesproken. Maar dat vind ik niet zó belangerijk om te vertellen
En natuurlijk hoop ik dat jullie hebben genoten van dit verhaal over 'n hele gekke gebeurtenis die ik nog lang niet zal vergeten, jullie waarschijnlijk ook niet.
Gun jij mij giwuun giruun? Hartstikke bedankt voor het lezen!

Niet zeuren om 'n korte versie, want het is 't lezen zeker waard of niet mensen?!
Reacties zijn van harte welkom.. En zoals ik al eerder heb gezegd: Jullie krijgen nog veel meer te horen en als je dit al geweldig vind, dan wil je niet weten wat er nog komen gaat!

Voor de gene die mijn vorige topics nog niet hebben gelezen ik zou zeggen geniet ervan en ik hoor het graag van je:
Papa komt zo thuiss : http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3923376
Marokkanen en afspraken?? Dan weet je wat voor dingen er gebeuren.. : http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3924771
Marokkaanse vader uit de bergen (rkempoe) bij musical van z'n zoon : http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3924383

08-07-2011, 18:35


Wejooo zoveeel letterss
hauahau ff lezenn

08-07-2011, 18:36
ya levensverhaal WTF

08-07-2011, 18:36

Citaat door zomerziek:
Wejooo zoveeel letterss
hauahau ff lezenn
Hahah het is ook nogal iets wat ik niet snel zal vergeten, en aangezien jullie vroegen om meer..
Veel plezier met lezen, shoukran voor je reactie!

08-07-2011, 18:37



Citaat door cara_bonita:
ya levensverhaal WTF
Hahah het is 't zeker waard..

08-07-2011, 18:39

Citaat door Ilias_D:
Hahah het is 't zeker waard..
hmm oke

08-07-2011, 18:40

Citaat door Ilias_D:
Hahah het is ook nogal iets wat ik niet snel zal vergeten, en aangezien jullie vroegen om meer..
Veel plezier met lezen, shoukran voor je reactie!
Hahahaaha heb em gelezen het is doodlachen,
ben je homo HAHAHAHAHAHHAHAHA!
Je houd waarschijnlijk van typen wejowejo.

08-07-2011, 18:40
HAHAHAHAHAHAHA! yeh actiee marokkaanse vaders hebbe tegewoordig alles door.

08-07-2011, 18:42

Citaat door zomerziek:
Hahahaaha heb em gelezen het is doodlachen,
ben je homo HAHAHAHAHAHHAHAHA!
Je houd waarschijnlijk van typen wejowejo.
Hahahah hartstikke bedankt, Nou kijk hier doe ik het voor!

Ik hou er van om mijn broeders en zusters op Marokko.nl aan het lachen te krijgen en als dat kan door mijn gebeurtenissen in een verhaal te zetten, nou waarom niet dan!
Shoukran!

08-07-2011, 18:43

Citaat door tefa7girl:
HAHAHAHAHAHAHA! yeh actiee marokkaanse vaders hebbe tegewoordig alles door.
Hahahahh ach ja en zo zijn er nog veel meer dingen die er zijn gebeurd, deze verhalen worden vervolg
Shoukran voor je reactie!

08-07-2011, 18:43
gezien je het nog kan navertellen geeft aan dat je vader heeft gefaald

08-07-2011, 18:44

Citaat door Ilias_D:
Hahahah hartstikke bedankt, Nou kijk hier doe ik het voor!

Ik hou er van om mijn broeders en zusters op Marokko.nl aan het lachen te krijgen en als dat kan door mijn gebeurtenissen in een verhaal te zetten, nou waarom niet dan!
Shoukran!
Haha geen dank!
Plaaats meer verhaaltjess!

08-07-2011, 18:44



Citaat door hanazuki:
gezien je het nog kan navertellen geeft aan dat je vader heeft gefaald
Hahaha is het dan echt zo erg dat mijn vader flinke stappen moest ondernemen, gezien zijn agressiviteit is z'n geschreeuw al erg genoeg hahaha

08-07-2011, 18:45

Citaat door zomerziek:
Haha geen dank!
Plaaats meer verhaaltjess!
Hahah alles op z'n tijd, meer komt eraan. Laten we er maar eerst voor zorgen dat sowieso vandaag zoveel mogelijk leden dit te zien krijgen hahah

08-07-2011, 18:48
Spoor je wel.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14