Bekijk originele versie : Lees even, kleine moeite!
rachiDDD
20-10-2004, 01:17
Salaam oe3aleikoem broeder Broeder en Zusters,
Ik wil vragen of jullie 'DOU3A" voor mijn moeder kunnen doen, zij is ziek en heeft het heel moeilijk. Het is nu de maand Ramadan en tijdens deze maand worden de smeekbedes voor de zieken gehoord.
ps. mocht het niet te veel gevraagd zijn, doe 't dan alstublieft, en ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn.
Wa salaam oe3aleikoem.
marocloubna
20-10-2004, 14:52
Allah Ye Shafiha fe had Ramadan........................
En ik wens jullie ook ongelooflijk veel sterkte en 'sbar' toe........
Groetjes Loubna
Ik zal aan je moeder denken als ik bid, wat verschrikkelijk voor jullie dat jullie dit mee moeten maken, InschAllah wordt ze beter,
Sterkte
jamiel24
20-10-2004, 21:12
veel sterkte in deze moeilijke tijd, ik zal zeker aan haar denken..
Missmarokko142
20-10-2004, 21:41
allah y sefiha..
veel sterkte, ik zal zeker aan je moeder denken als ik bid.
inshallah wordt ze gauw beter. amin
messa028
21-10-2004, 02:01
Allah y sefi ha en ik wens je veel sabr en moge god al onze doua accepteren en haar genezen y koen ghir insa allah
Sterkte
Lahi Shafie
Zal zeker doe3a voor jou moeder doen, ik hoop inscha allah dat ze snel beter word.
Allah ie shafieha insha allah
Ik zal zeker vanavond insha allah na het insha gebed een doea voor je moeder doen.
Insha allah zal Allah swt jullie helpen in deze moeilijke periode.
Insha allah
Moslimien
22-10-2004, 16:24
Salaam oe3aleikoem broeder Broeder en Zusters,
Ik wil vragen of jullie 'DOU3A" voor mijn moeder kunnen doen, zij is ziek en heeft het heel moeilijk. Het is nu de maand Ramadan en tijdens deze maand worden de smeekbedes voor de zieken gehoord.
ps. mocht het niet te veel gevraagd zijn, doe 't dan alstublieft, en ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn.
Wa salaam oe3aleikoem.
Asalaam oe 3alaikoem wa ra7matoe Allah wa barakatoe
Salaam RachiDDD,
Allah hisaffiha meskiena. Moge Allah SWT haar pijn verzachten insha Allah en haar insha Allah genezen. JaaRebie Ameen.
Heb veel sbar. Ik wens jou en jou familie veel sbar toe in deze moeilijke tijd. Vergeet het gedenken van Allah SWT niet. Verzacht haar pijn met het reciteren van de Qor'aan en schenk haar veel aandacht zodat ze niet steeds aan de pijn wordt herinnerd. Wees niet alleen maar bedroefd maar lach ook in haar aanwezigheid. Dan ziet je moeder haar ziekte niet als een last voor jullie.
Sbar broeder in de Islam. Veel sbar toegewenst. Doe veel Dou'a..
Insha Allah zal ik dou'a voor je moeder doen. Moge Allah SWT onze dou'a accepteren, insha Allah. Ameen.
M3a Salaama
een zuster..
Asalaam oe 3alaikoem wa ra7matoe Allah wa barakatoe
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.