Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lijsttrekkersdebat op RTL 4

Rajaa
03-01-2003, 22:00

Kijken!!!!!!

dulce_lamia
03-01-2003, 22:03
Ik kijk!!!! :D

tonk
03-01-2003, 22:13
Stik, is dat nu? Toch maar eens een tv-tje kopen.

Rajaa
03-01-2003, 22:22
Origineel gepost door tonk Stik, is dat nu? Toch maar eens een tv-tje kopen. Neem een oude, zoals ik.. De mijne is al 10 jaar oud en nog steeds met kleur EN geluid!

Rajaa
03-01-2003, 22:28

Origineel gepost door dulce_lamia Ik kijk!!!! :D Nu gaan ze het over Irak hebben, ben benieuwd..

tonk
03-01-2003, 22:38
Origineel gepost door Rajaa21 Neem een oude, zoals ik.. De mijne is al 10 jaar oud en nog steeds met kleur EN geluid! Voornemen voor morgen: - fiets naar 2e hands winkel (5 minuutjes, moet lukken) - koop daar tv-tje (er staan geloof ik altijd wel een paar tv's, moet ook lukken) - bind tv stevig op bagagedrager vast, eventueel in vuilniszak tegen regen (oei 1, laatst kocht ik daar een stel stoelen en bond die niet stevig genoeg vast. Die vielen er dus halverwege af. En halverwege van 5 minuten fietsen is heeeeel ver lopen als je iets te zware stoelen probeert te sjouwen... Dus dit kon wel eens een probleem worden.) - laat tv eventueel thuis bezorgen! (Want volgens mij doen ze aan thuisbezorging!) - kijk vervolgens alleen naar intelligente programma's.... (oei 2.....)

Rajaa
03-01-2003, 23:03
Origineel gepost door tonk Voornemen voor morgen: - fiets naar 2e hands winkel (5 minuutjes, moet lukken) - koop daar tv-tje (er staan geloof ik altijd wel een paar tv's, moet ook lukken) - bind tv stevig op bagagedrager vast, eventueel in vuilniszak tegen regen (oei 1, laatst kocht ik daar een stel stoelen en bond die niet stevig genoeg vast. Die vielen er dus halverwege af. En halverwege van 5 minuten fietsen is heeeeel ver lopen als je iets te zware stoelen probeert te sjouwen... Dus dit kon wel eens een probleem worden.) - laat tv eventueel thuis bezorgen! (Want volgens mij doen ze aan thuisbezorging!) - kijk vervolgens alleen naar intelligente programma's.... (oei 2.....) Alleen intelligente programma's? Hmm dan kun je mooi besparen op het zenderpakket ;)

missysaloua01
04-01-2003, 13:03
Wie vonden jullie dsat het beste heeft gedebateerd en waarom ik vond balkenende ook al is hij zo`n nerd

DePaRaBier
04-01-2003, 13:10
Origineel gepost door missysaloua01 Wie vonden jullie dsat het beste heeft gedebateerd en waarom ik vond balkenende ook al is hij zo`n nerd `kben blij dat jouw mening niet zoveel voorstelt....pfioew...

aad37
04-01-2003, 16:19
Pim Fortuyn heeft gewonnen, want ze deden alle 4 Pim na, the monkey's. Er zat geen minister-president bij. die hebben ze zelf vermoord.

Rajaa
04-01-2003, 16:24
Nee het was Aad Bilnaad..