Bekijk originele versie : Slechte Eigenschap---> Nagels Bijten!
alhoceimagek
19-10-2004, 16:41
Ik hep echt dikke vingers, en dan ook nog lelijke afgebeten nagels... Wie heeft dat probleem ook... En wat doen jullier aan... Nagellak helpt niet:)...
missy_magrebia
19-10-2004, 18:30
nagelverharder
ZidaneLady16
19-10-2004, 18:33
Hahaaha ik byt oook op me nagels...DIe vieze spul helpt echt niet by my..:hihi:..
alhoceimagek
19-10-2004, 21:17
nagelverharder ofsow iets:maf: heb het ook een x gedaan..ze zeiden dat het helpt :hihi: me nagels werden wel hard maar NOG kreeg ik ze eraf :hihi:
Of je hebt ook van dat spul dat je op je nagels kunt doen..en smaakt echt vies!!!
haha ik weet niej wat dah is waar moet ik die halen wallah ik vind ze lelijk en die vies spul hep ik al geprobeerd maar lukt niej man:(
alhoceimagek
19-10-2004, 21:22
nagelverharder
En dat is en waar ken ik dah halen;)
denk dan aan de vieze dingens da er kunnen zijn in je nagels, en als ge u nagels bijt da die in je mond komen...
ik bijt ook mijn nagels, ma ik probeer et nie te doen
en tijdens de ramadan doe ik da nie ...
dus hopelijk lukt da nog verder ;) echt proberen....
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
alhoceimagek
19-10-2004, 21:23
Hahaaha ik byt oook op me nagels...DIe vieze spul helpt echt niet by my..:hihi:..
Yah man egt eruug, als je nu ziet je gaat overgeven, niet vies ofsow, maar hep dikke vingers en die afgebeten nagels, wil er zelf niej na checken:stoned:
alhoceimagek
19-10-2004, 21:25
denk dan aan de vieze dingens da er kunnen zijn in je nagels, en als ge u nagels bijt da die in je mond komen...
ik bijt ook mijn nagels, ma ik probeer et nie te doen
en tijdens de ramadan doe ik da nie ...
dus hopelijk lukt da nog verder ;) echt proberen....
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
Yah sgat zal het proberen, maar is nagels bijten haraam dan meissie? En die vize dingen tfoooew zal er meej ophouden, MAAR LUKT ME NIEJ:(!
alhoceimagek
19-10-2004, 21:26
Ga nr een drogist..zij helpen jou verder:)
Is Coool Meissie, Ik Zal Checken Wanneer Ik Tijd Hep!!
euhm kweet echt niet of het harram is, want als het harram zou zijn zouden mijn ouders da vertellen en zou ik het ook niet proberen te doen !!!
ma denk aan echte vieze dingen, want als ge je nagels afbijt ziet ge da ze echt lelijk worden hoor. en als ge ze moet bijten , denk ik dat het door verveling is !!!
probeer je met iets bezig te houden, bv ik heb bijna geen tijd meer om mijn nagels te bijten :) ;) want op school moeten we elk moment schrijven, thuis moet ik komen taken maken, toetsen leren, op computer zitten, tafel dekken, opruimen, afwas... ziet ge , bij mij gaat da een beetje weg!
:zwaai:
Nagelbijten is ook slecht voor het gebit: de tanden slijter er van af. Er bestaat een speciaal goedje (verkrijgbaar bij apotheek, weet zo de naam niet) wat heel smerig smaakt. Dit kan je aanbrengen op jou nagels zodat je er wel van af blijft. Verder..discipline!
Je moet Byte-X gebruiken! Dat is zooo goor als je daar aan likt!
Maar je moet discipline hebben! daar gaat het om!
Nagellak heeft soms ook wel nut!
Ik bijt zelf ook nagels!
Als ik ze wil laten groeien, dan duurt het altijd vet lang doordat ik verandering zie!
Mijn record is dat ik 3 weken niet heb nagel gebeten, ik zag maar een klein verschil!
maar het gaat om discipline!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.