Bekijk originele versie : huwelijks nacht fobie
honey101
19-10-2004, 15:42
ik ben zoo bang voor dehuwelijksnacht dat ik een keertje gewoon begon te huilen toen we er over aant praten waren
ik ben niet zenuwachtig ofso het is gewoon de gruwelijke pijn waar ik bang voor ben en als iemand er over begint krijg ik ook rillingen
ben ik dan echt de enige die dit heefd :verdriet:
LalaNouwara
19-10-2004, 16:00
Vast niet meid!!!!
chica_marocia
19-10-2004, 16:19
stelletje watjes.
als het negers in discotheken zijn staan jullie te springen om ze in bed te krijgen
weer zon iemand waarbij je moet zeggen: ALLAHOEMA IENIE SAEMA!!!
:kwaad:
LalaNouwara
19-10-2004, 16:21
ahum.......................
SAMIREETJE
19-10-2004, 17:07
Het is bij iedereen anders de pijn. De een heeft pijn en bij de andere gaat het heel pijnloos.
Als jij je ontspant zal er niks aan de hand,maar zodra jij juist zenuwachtig en gespannen bent gaat het wat moeilijker.
Dus laat je gewoon gaan en geniet van je mannetje, niet per se aan dat ene moment denken maar denk aan heel de nacht en gezellige sfeer die je krijgt met je man:)
even een opmerking voor drol, je hebt jezelf denk ik neit zomaar zo genoemd maar hou je commentaar voor je ok? ipv dingen te zeggen waar je geen benul van hebt.Waar heb je het in godsnaam over??
honey101, voordat je trouwt hoor je vele verhalen over pijnen en nachtmerries van de eerste nacht de huwelijksnacht. Nou inderdaad verschilt het per vrouw en als je niet gespannen bent valt het reuze mee. het is pijnlijk soms maar niet zo pijnlijk dat je eraan doodgaat. t is iets nieuws en stroefs. Denk er niet te bang over want t stelt echt niet veel voor. probeer er heel positief over te denken!!!
Salaam dat heb ik nou ook alleen bij de dood.... dat lijkt me veel erger....
honey101
19-10-2004, 20:59
ik hoop het egt
en drol hou je commentaar aub voor je dat er een paar rotte appels onder de marokaanse meisjes zijn wil niet zeggen dat we allemaal zo zijn
supersoesje
19-10-2004, 21:20
:o drol shut up voordat ik je trap :kwaad:
En meid, ik ben zelf nog niet getrouwd en geen ervaring op dat gebied (helmaal niet :hihi: )
Maar ik heb getrouwde vriendinnen en die vertelden mij dat t fabeltjes zijn van die pijn. Als je je laat gaan en vertrouwd op je man gaat ie r zo in (beetje pijn; denk aan een knijp) en geniet je er van:o
Maar niet focussen op die pijn maar op jou eerste "nacht"!!!
Meissie, sterkte en niet aan denken. Je hoort je te stressen over je kapsel of make-up van *****;) en dat laat je aan manlief over:D
Kusssiesssss moiXXXXXXXX:banana:
ezinrify
19-10-2004, 22:09
Ik zou me niet zo druk maken over een huwelijksnacht,maar ik zou me meer druk maken om het vinden van een goede, lieve man waar je van houdt, want als je die hebt dan is een huwelijksnacht(je) een eitje...!
succes met je (sex)leven
honey101
20-10-2004, 12:15
Tja je hebt vaak van die boeren die de hele zooitje erin rammen voordat de vrouw 'a' kan zeggen. Dan kan ik mij voorstellen dat het pijn doet...
ALs een man de tijd neemt zal het vrijwel zeker een aangename ervaring zijn. :)
jah ik hoop het ik ben blij dat er tenminste nog 1 man is die berijpt wat ik bedoel
chica_marocia
20-10-2004, 13:00
ik d8 dat jullie Massallah zeggen bij het zien van negers. maar kan dr natuurlijk ook naast zitten
JULLIE???dus je zuster telt ook mee???? :eek:
honey101
20-10-2004, 14:37
JULLIE???dus je zuster telt ook mee???? :eek:
hahaha you go girl
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.