Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ZinLoos Geweld........................................

_MaJesTeiT_
03-01-2003, 21:41

Salamoe Alleykoem iedereen, Ik hoop dat alles naar wens gaat, daar aan de kant van de wereld. Laten we het dit keer op een serieuze topic houden en waar ik het over wil hebben is het volgende: Wat vinden jullie van zinloos geweld? Kan dat zomaar, zonder dat iemand er wat van zegt? Hoe vaak zie je niet dat er zinloos geweld voorkomt en niemand, die er wat aan kan doen? Wat vinden jullie van zinloos geweld? Is dat tegenwoordig normaal en moet dat kunnen of moet er een verbod tegen zinloos geweld....? Ik hoor jullie nog wel en laten we het serieus houden, als het niet teveel gevraagd is... Groetjes van mij

_MaJesTeiT_
03-01-2003, 21:43
Origineel gepost door Kadir Vertel jij maar s wat zinVOL geweld is dan:kwaad: Bij deze stel ik hier de vragen en niet andersom........... :D :p

Ziennarif
03-01-2003, 21:44
GEWOON NIET AAN BEGINNEN ALS JE SLIM GENOEG BENT LOS JE HET OP MET JE MOND HET WOORD ZEGT HET AL "ZINLOOS'GEWELD DAT BEGRIJPT TOCH ELKE IDIOOT.

Meknessia_warda70
03-01-2003, 21:57
Origineel gepost door Saida Salamoe Alleykoem iedereen, Ik hoop dat alles naar wens gaat, daar aan de kant van de wereld. Laten we het dit keer op een serieuze topic houden en waar ik het over wil hebben is het volgende: Wat vinden jullie van zinloos geweld? Kan dat zomaar, zonder dat iemand er wat van zegt? Hoe vaak zie je niet dat er zinloos geweld voorkomt en niemand, die er wat aan kan doen? Wat vinden jullie van zinloos geweld? Is dat tegenwoordig normaal en moet dat kunnen of moet er een verbod tegen zinloos geweld....? Ik hoor jullie nog wel en laten we het serieus houden, als het niet teveel gevraagd is... Groetjes van mij tuurlijk vinden we adt zinloos geweld niet kan... waarom waarom?? dat zal altijd de vraag blijven. ze slaan omadt ze willen?? als het het om iemand gaat, kan je nix willen...het mag of het mag niet.. kelly rowland heeft er ook een clip vangemaakt zoo mooi he die clip.... IK BEN TEGEN ZINLOSS GEWELD :D

NA3_NA3
03-01-2003, 22:27

GEWELD IS OPZICH ZINLOOS MEESTAL

kaasvaak
03-01-2003, 22:32
tae bo, das pas zinloos geweld

TwinkleEye_19
03-01-2003, 22:40
Zinloos Geweldloos Doelloos

TwinkleEye_19
03-01-2003, 22:42
Origineel gepost door kaasvaak tae bo, das pas zinloos geweld :verdriet: Hoe kom je daarop :confused: Give it a try :D

kaasvaak
03-01-2003, 22:57
Origineel gepost door TwinkleEye_19 :verdriet: Hoe kom je daarop :confused: Give it a try :D omdat de hele wereld het steeds over hoe erg zinloos geweld is heeft zeg ik altijd tae bo, das pas zinloos geweld, ja, kom op nou, wel irak bombaderen das ok, en als iemand gewoon een goede reden heeft om iemand zijn kop in te stompen dan is het ineens zinloos geweld? ik zeg niet dat jullie allemaal voor oorlog zijn natuurlijk, maar dat gelul over zinloos geweld is wel ontstaan uit gasten die er zo over denken, schijterige mensen, bombadeer irak (dan voel ik me veilig) en pak geweld op straat aan (dan voel ik me veilig).