Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe vaak bezoek je yasmina.nl per dag?

Alimah
03-01-2003, 21:31

He hoe vaak bezoeken jullie per dag yasmina.nl???? :rolleyes: Bey :zwaai:

Dida
03-01-2003, 21:35
heej mensen wel gewoon eerlijk op de poll stemmen he..niemand ziet dat je vijf uurtjes op bent geweest of heel de dag..het is lekker anoniem..schaam je niet.. :p

Alimah
03-01-2003, 21:38
Origineel gepost door -RaChiDa¿- heej mensen wel gewoon eerlijk op de poll stemmen he..niemand ziet dat je vijf uurtjes op bent geweest of heel de dag..het is lekker anoniem..schaam je niet.. :p HAhahahah je wel eerlijk zijn he, anders........... :auw: Bey :zwaai:

Chaimaa
03-01-2003, 21:42
ja he chida daar weten wij alles van :stout: :rolleyes: als het kan ben ik er de hele dag maar ik deel deze pc met mijn tweelingbroertje en er zijn uiteraard regels :D

SweetRose
03-01-2003, 21:47

bezoeken? ik woon er gewoon :ego: :maf2:

Chaimaa
03-01-2003, 21:49
Origineel gepost door zin 'n midar bezoeken? ik woon er gewoon :ego: :maf2: hahaha hele woonwijk hier ofniet...nr 1 zin 'n midar..buurvrouw chaimaa daarnaast chida enz :D

SweetRose
03-01-2003, 21:53
Origineel gepost door Chaimaa hahaha hele woonwijk hier ofniet...nr 1 zin 'n midar..buurvrouw chaimaa daarnaast chida enz :D :haha: ja juist idd..hahaha..maar wil je aub mijn haardroger eens lenen die je vorige week hebt geleend.madame buurvrouw...:kwaad:

Chaimaa
03-01-2003, 21:55
Origineel gepost door zin 'n midar :haha: ja juist idd..hahaha..maar wil je aub mijn haardroger eens lenen die je vorige week hebt geleend.madame buurvrouw...:kwaad: iets lenen dat ik je van je heb geleend?? :maf2: jaja :D je haar zit toch goed!!! ga je uit met Mr_Amir ofzo? :stout: