Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Chinees voedsel

Pagina's : [1] 2

wafa_armani
03-01-2003, 19:23

Hoi allemaal!! ik kreeg laats echt een heel ranzig mailtje :toink: . Met een soort van foto verslag over een chineze delicatesse. Hou je maar vast, want ze eten niet alleen honden (wat opzich nog wel meevalt :D), maar ook ONGEBOREN babies. Ja je leest het goed, ze zijn gewoon te koop in potjes. Ik moest het echt ff kwijt, kijken wat jullie ervan vinden en of het eigenlijk nog wel erger kan :eek: . Echt jammer dat ik hier geen foto's kan plaatsen (ik weet namelijk niet hoe dat moet :( ), want in dat mailtje dat ik kreeg, stond gewoon hoe je het moet koken enz. Ik vraag me natuurlijk al af waar het heen gaat met de wereld (oorlog, haat, racisme etc.), maar bij dit soort taferelen gaat die vraag nog heviger branden :(....... xXxarmanixXx :D ps: weet iemand hoe ik plaatjes in mijn tekst kan verwerken (want knippen en plakken werkt niet echt)?? :confused: :confused:

Marocilicious
03-01-2003, 19:50
Ken je die plaatjes doorsturen naar mij?Dan zet ik ze hier op! ilhampie@hotmail.com

wafa_armani
03-01-2003, 19:51
Origineel gepost door Marocilicious Ken je die plaatjes doorsturen naar mij?Dan zet ik ze hier op! ilhampie@hotmail.com is goed! Thanx;)

Marocilicious
03-01-2003, 19:52
No thnx!!!!;-)

Marocilicious
03-01-2003, 19:56

Waar blijft dat mailtje?

dulce_lamia
03-01-2003, 19:58
Dat heeft hier al een keer op gestaan maaanden geleden.... Zet het er maar liever niet op, er komen hier ook vrouwen/meiden met kinderen, is toch niet leuk??? :kwaad:

Marocilicious
03-01-2003, 20:02
Owh ik heb zenamelijk nog nooit gezien...Ik probeer haar te helpen..Maar tog goed dat je het hebt gezegt...

wafa_armani
03-01-2003, 20:03
Ik heb em naar je gestuurd

wafa_armani
03-01-2003, 20:05
Origineel gepost door dulce_lamia Dat heeft hier al een keer op gestaan maaanden geleden.... Zet het er maar liever niet op, er komen hier ook vrouwen/meiden met kinderen, is toch niet leuk??? :kwaad: dat wist ik niet, zo lang ben ik hier namelijk niet. Misschien heb je wel gelijk, ik heb er niet aan gedacht dat er ook vrouwen met kinderen waren. Maar wilde gewoon kijken wat de reacties waren :( xXxarmanixXx

Mocro4eva
03-01-2003, 20:47
Origineel gepost door wafa_armani Hoi allemaal!! ik kreeg laats echt een heel ranzig mailtje :toink: . Met een soort van foto verslag over een chineze delicatesse. Hou je maar vast, want ze eten niet alleen honden (wat opzich nog wel meevalt :D), maar ook ONGEBOREN babies. Ja je leest het goed, ze zijn gewoon te koop in potjes. Ik moest het echt ff kwijt, kijken wat jullie ervan vinden en of het eigenlijk nog wel erger kan :eek: . Echt jammer dat ik hier geen foto's kan plaatsen (ik weet namelijk niet hoe dat moet :( ), want in dat mailtje dat ik kreeg, stond gewoon hoe je het moet koken enz. Ik vraag me natuurlijk al af waar het heen gaat met de wereld (oorlog, haat, racisme etc.), maar bij dit soort taferelen gaat die vraag nog heviger branden :(....... xXxarmanixXx :D ps: weet iemand hoe ik plaatjes in mijn tekst kan verwerken (want knippen en plakken werkt niet echt)?? :confused: :confused: eeeeeeeeeeeewwwwwwwwwww en dit lees ik nu pas???? ik heb vadaag chinees gegeten :jammer: ik ga nu echt over me nek. Ik heb iets gegeten dat echt glibberig (vraag me niet wat het was het moest een soort deeg voorstellen) was gevuld met garnalen. Ik wilde het niet opeten, maar jah we zaten nu eenmaal al in dat restaurant en hadden besteld...eeeeeeeeeeeewwwwwwwww ik ga echt over mn nek!!

wafa_armani
03-01-2003, 21:15
Origineel gepost door Mocro4eva eeeeeeeeeeeewwwwwwwwwww en dit lees ik nu pas???? ik heb vadaag chinees gegeten :jammer: ik ga nu echt over me nek. Ik heb iets gegeten dat echt glibberig (vraag me niet wat het was het moest een soort deeg voorstellen) was gevuld met garnalen. Ik wilde het niet opeten, maar jah we zaten nu eenmaal al in dat restaurant en hadden besteld...eeeeeeeeeeeewwwwwwwww ik ga echt over mn nek!! Oeps :D was niet de bedoeling ;)

Mocro4eva
03-01-2003, 21:28
Origineel gepost door wafa_armani Oeps :D was niet de bedoeling ;) it's ok but next time................... :zweep: :p

wafa_armani
03-01-2003, 21:38
:lol: :lol:

Boo
03-01-2003, 22:38
Die foto's die ken ik, want ik kreeg ze vorig jaar op mail. En geloof me ze zijn super ranzig. Je moet ze hier echt niet plaatsen, want het is echt goor. Kijk ik zal je wel een korte beschrijving geven, van wat je te zien krijgt. Je ziet een kleine baby die door een chinees in stukje is gehakt, en dan zie je al die stukjes op tafel. Dan zie je stap gewijs hoe hij die baby aan het klaar maken is. En later zie je die baby op een bord en die chinees zit het gewoon te eten. Tfoe echt kanibalen zijn het!!! Ewa het is gewoon algemeen bekend dat die chinezen alles eten waar vlees aan zit. Mvg, Faatje

Zelfkritiek
03-01-2003, 22:57

Geen respect voor een duizenden jaren oude cultuur?? Maar de (cultuur rond de) Islam, daar mag niemand commentaar op hebben... Respect is een kwestie van geven en nemen!

Pagina's : [1] 2