Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Soundtrack "Honey"

VonBitch4U
18-10-2004, 22:36

Hey peepzz Alles goed? Heb van het weekend "Honey" gezien met Jessica Alba, missy, ginuwine enz Vond het wel een OK film maar vooral de muziek was fabelous. Weet er iemand of er een sountrack is van deze film en indien ja waar ik ze kan vinden. vond vooral een spaans liedje goed, hoor het soms wel op de radio maar kan nooit niet achter de naam t weten te komen. Alvast shoekrane Bisou

brandy
19-10-2004, 00:35
Hurt Somethin - Missy Elliott Now Ride - Fabolous I'm Good - Blaque I Believe - Yolanda Adams Thugman - Tweet J-A-D-A - Jadakiss/Sheek It's a Party - Tamia When I Think of You - Amerie Leave Her Alone - Nate Dogg/Rocafella Crew Gimme the Light - Sean Paul React - Erick Sermon Closer - Goapele Ooh Wee - Mark Ronson/Ghostface/Nate Dogg dat zijn de liedjes van de soundtrack cd :zwaai:

Leipemocro
19-10-2004, 13:34
en ik heb ze :D

VonBitch4U
19-10-2004, 18:30
U R Evil teasing me like that :D hey maar hoorde tijdens de film ook een spaans liedje (die ik ook soms hoor op de radio...naam ontglipt me volledig, zelfs de tekst, voel me op dit moment een echte :loser: ) Bousa :zwaai:

Leipemocro
19-10-2004, 21:46

U R Evil teasing me like that :D hey maar hoorde tijdens de film ook een spaans liedje (die ik ook soms hoor op de radio...naam ontglipt me volledig, zelfs de tekst, voel me op dit moment een echte :loser: ) Bousa :zwaai: hmm ik heb de film thuis, in welke stukje van de film hoor je dat nummer ???

VonBitch4U
21-10-2004, 21:58
Hey lieverd van me alles goed? Was net je music corner aan het uitchecken, je hebt mij weer veel werk gegeven met alle nummers te downloaden...LOVE IT...THANKS Volgens mij was het toen ze met Raymond (die kleine jongen met zijn grote afro kapsel) in het park liep om zijn broer te zoeken het is spaans met engels er doorheen. het gaat ongeveer zo van "maria...I love you mi amor" of zoiets like I said :loser: Bousa Kbira :zwaai:

VonBitch4U
22-10-2004, 18:17
Lieverd van me, kan je ze aub uploaden voor me? BOUSA KBIRA :zwaai:

Leipemocro
22-10-2004, 21:44
Lieverd van me, kan je ze aub uploaden voor me? BOUSA KBIRA :zwaai: Zodra ik de kans krijg zal ik ze zeker voor je uploaden, boesa terug :blauwkus:

VonBitch4U
22-10-2004, 23:14
Je bent een schat :sjans:

Leipemocro
22-10-2004, 23:33
Je bent een schat :sjans: :o...............

x_sweety_x
24-10-2004, 20:14
k heb ze ook.... heb vandaag toevallig ook de dvd thuis :D