Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Voetbal Topic -> Speciaal voor de heren

Pagina's : [1] 2 3 4

mimi_tangaouia
03-01-2003, 18:04

Dit word de grote voetbal topic op het forum hier komen alle nieuwtjes en mag iedereen zelf wat toevoegen alleen als het over voetbal gaat. Real wil Solari kwijt Real Madrid wenst niet langer gebruik te maken van de diensten van Santiago Solari. De Argentijn is door de Koninklijke op de transferlijst geplaatst en moet tussen de tien en de vijftien miljoen euro kosten. Solari, vanaf medio 2000 onder contract bij Real, speelde totnogtoe 56 competitieduels in het maagdelijk witte shirt. De 26-jarige linker middenvelder kan ook nog betrokken worden in de afbetaling van Ronaldo, die afgelopen zomer naar Madrid kwam. Internazionale heeft in het kader van die transfer nog recht op tien miljoen euro of een speler van Real Madrid. Solari staat overigens bij meer Europese topclubs in de belangstelling. Trézéguet reageert gelaten op interesse Barça David Trézéguet heeft de vermeende belangstelling van FC Barcelona voor kennisgeving aangenomen. Spaanse en Franse media brengen de spits van Juventus in verband met een overgang naar Catalonië en een eventuele ruil met Patrick Kluivert, Juan Roman Riquelme of Carles Puyol. "Ik heb nog een contract tot medio 2005", verklaarde de Fransman. De 25-jarige aanvaller liet wel doorschemeren dat hij van Juve een salarisverhoging verwacht. "Ik heb mijn waarde intussen wel bewezen", aldus Trézéguet vanuit het trainingskamp van de Oude Dame in de Verenigde Arabische Emiraten. "Daar verwacht ik ook waardering voor. Het allerbelangrijkste is echter dat ik weer optimaal ga presteren, want bij Juve zit ik goed en met Juve wil ik prijzen winnen." Trézéguet verhuisde medio 2000 van AS Monaco naar Turijn. In 61 wedstrijden in de Serie A maakte hij totnogtoe 38 goals.

mimi_tangaouia
03-01-2003, 18:07
Real spelenderwijs langs Sevilla Real Madrid hoefde donderdagavond niet vol aan de bak tegen Sevilla FC in de Primera División. De Koninklijke versloeg de bezoekers spelenderwijs met 3-0 en klom door de zege naar de tweede plaats op de ranglijst. Real heeft vijf punten minder dan koploper Real Sociedad. Al na een half uur was het duel beslist toen Flávio Conceição voor 2-0 zorgde. In de negende minuut had Raúl zijn ploeg op voorsprong gebracht. Het was indrukwekkend om te zien hoe makkelijk Real de goals maakte zonder zich bovenmatig in te spannen. In de beginfase leek Sevilla nog de brutale ploeg, maar de eerste de beste fatsoenlijke aanval van Real leidde tot de 1-0: Figo zette voor en Raúl kopte in. Op de goal volgde een kat-en-muis-spel wat door Flávio Conceição uiteindelijk werd afgerond: 2-0. Dat was tevens de ruststand, maar als Real iets meer energie had gestoken in het duel en iets geconcentreerder met de kansen was omgegaan had er bij het rustsignaal al een monsterscore op het bord kunnen staan. De tweede helft begon met een opstootje, waarbij uiteindelijk Javi Navarro in de vijftigste minuut rood kreeg omdat hij op de liggende Ronaldo ging staan. De kaart was terecht en vooral onnodig. Er was niets meer te winnen voor Sevilla. Toch kwamen de bezoekers er met tien man een paar keer aardig uit. De grootste kans was voor Antonio Reyes, die voorlangs schoot. Een paar minuten later maakte Zidane echter 3-0 na een actie van Ronaldo. Het was de magere eindstand van een ongelijke strijd.

RaZer
03-01-2003, 18:08
:bril: toch wel............ Maar helaas ik moet weg.. TRAINEN :bril: Houwdoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :zwaai:

Onslaught
03-01-2003, 18:09
:goedzo: hahahahaha wow mimi alee ik ben voor real en niet barca

mimi_tangaouia
03-01-2003, 18:09

Real spelenderwijs langs Sevilla Real Madrid hoefde donderdagavond niet vol aan de bak tegen Sevilla FC in de Primera División. De Koninklijke versloeg de bezoekers spelenderwijs met 3-0 en klom door de zege naar de tweede plaats op de ranglijst. Real heeft vijf punten minder dan koploper Real Sociedad. Al na een half uur was het duel beslist toen Flávio Conceição voor 2-0 zorgde. In de negende minuut had Raúl zijn ploeg op voorsprong gebracht. Het was indrukwekkend om te zien hoe makkelijk Real de goals maakte zonder zich bovenmatig in te spannen. In de beginfase leek Sevilla nog de brutale ploeg, maar de eerste de beste fatsoenlijke aanval van Real leidde tot de 1-0: Figo zette voor en Raúl kopte in. Op de goal volgde een kat-en-muis-spel wat door Flávio Conceição uiteindelijk werd afgerond: 2-0. Dat was tevens de ruststand, maar als Real iets meer energie had gestoken in het duel en iets geconcentreerder met de kansen was omgegaan had er bij het rustsignaal al een monsterscore op het bord kunnen staan. De tweede helft begon met een opstootje, waarbij uiteindelijk Javi Navarro in de vijftigste minuut rood kreeg omdat hij op de liggende Ronaldo ging staan. De kaart was terecht en vooral onnodig. Er was niets meer te winnen voor Sevilla. Toch kwamen de bezoekers er met tien man een paar keer aardig uit. De grootste kans was voor Antonio Reyes, die voorlangs schoot. Een paar minuten later maakte Zidane echter 3-0 na een actie van Ronaldo. Het was de magere eindstand van een ongelijke strijd. bye bye :zwaai: razer

mimi_tangaouia
03-01-2003, 18:12
Origineel gepost door fatoshhamarosh :( waarom alleen voor heren ik vind voetbal ook heel leuk :( dames zijn ook welkom

GillDeLaTouret
03-01-2003, 18:13
:boogie: voetballeeeee :boogie:

mimi_tangaouia
03-01-2003, 18:22
Figo weer beste buitenlandse Portugees De coaches uit de Portugese Superliga hebben Luis Figo voor de zesde maal op rij verkozen tot beste Portugese voetballer buiten de eigen landsgrenzen. Figo, die in mei 2002 met Real Madrid de Champions League won ten koste van Bayer Leverkusen, kreeg de stem van vijftien van de achttien coaches.

-xxx-Rachida
03-01-2003, 18:23
oeps.....i'm lost...:p

mimi_tangaouia
03-01-2003, 18:25
Origineel gepost door -xxx-Rachida oeps.....i'm lost...:p je bent ook welkom hoor

Vin
03-01-2003, 18:50
WatTTT gaat solari weg????

mimi_tangaouia
04-01-2003, 12:04
Origineel gepost door Vin WatTTT gaat solari weg???? jep hij moet weg van real

Military_Minded
04-01-2003, 12:11
wat is er met Adil Ramzi gebeurd???

mimi_tangaouia
04-01-2003, 12:13
Origineel gepost door Military Minded wat is er met Adil Ramzi gebeurd??? ik ga het ff voor je opzoeken

Military_Minded
04-01-2003, 12:18

Origineel gepost door mimi_tangaouia ik ga het ff voor je opzoeken ok

Pagina's : [1] 2 3 4