Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Max. te openen: 1 topic per dag voor elk lid.

Pagina's : [1] 2

camjo
03-01-2003, 17:44

Salaam mensen.. Het is nooit de bedoeling geweest van een forum..om chaos en geen overzicht na te streven.. Maar de laatste tijd..zorgen de leden zelf voor slecht overzicht en lichte chaos.. Er worden topics aan de lopende band geopend..soms voor onnozele dingens..en soms voor één bepaalde persoon..dit gaat de kwaliteit van de forum schaden..en heeft ook geen zin.. Het is geen wedstrijd om zoveel mogelijk topics te openen..of om zoveel mogelijk te reageren.. Maar wel om een eigen inbreng..en ook om zoveel mensen te bereiken. Wil je persoonlijk zijn..dan moet je chatten..of naar het kletshoekje gaan.. Ik val niemand aan..maar dacht toch mijn mening hier over te zeggen.. Want, wees eerlijk..de mensen gaan niet het internet op..om het domme uit te hangen..of om anderen te irriteren..maar, is dit wel zo bij jou.. Dan vinden we dit écht spijtig..we hopen op positieve verandering. Wat vinden jullie hiervan..graag jou stem..thanks.

mimi_tangaouia
03-01-2003, 17:52
Nee als ze deze regel in gaan voeren dan word het een foute boel we hebben toch moderators hetis hun taak om het forum overzichtelijk te houden door bijv berichten in het bestemde hoekje te dumpen topics verwijderen of sluiten en ga zo maar door

camjo
03-01-2003, 18:04
Origineel gepost door Kadir Dan wordt het zwaar saai hiero Misschien wel..misschien niet :D

SweetRose
03-01-2003, 18:05
i dunno...:ego: dag mojooo :zwaai:

camjo
03-01-2003, 18:08

Origineel gepost door zin 'n midar i dunno...:ego: dag mojooo :zwaai: Het is gewoon om te kijken..hoe jullie er over denken..niet meer en niet minder.. ;)

DePaRaBier
03-01-2003, 18:10
Voer maar in...:)

SweetRose
03-01-2003, 18:12
Origineel gepost door Mohammed Justice Het is gewoon om te kijken..hoe jullie er over denken..niet meer en niet minder.. ;) ik weet het ni...ik vind het goed..maar stel ik heb een vraag en ik zou graag weer een topic openen terwijl ik die dag al één had geopend...wat dan? ik kan mij toch moeilijk weer inschrijven hé? kweet het ni joh ....:D

beppie_truus
03-01-2003, 21:13
het moet nog wel leuk blijven hiero en dat zal niet lukken met dit soort rare regeltjes

SweetRose
03-01-2003, 21:16
daar zeg je me wat beppie..die 90 sec regel..doet me twijfelen om hier nog te blijven..:rolleyes:

tonk
03-01-2003, 21:18
Waaaah, nee! Ik maak zelf wel uit hoeveel topics ik per dag open. Hoeveel topics opent ee gemiddeld lid eigenlijk per dag? Ik zit in ieder geval zwaar onder de 1.

beppie_truus
05-01-2003, 19:42
Origineel gepost door zin 'n midar daar zeg je me wat beppie..die 90 sec regel..doet me twijfelen om hier nog te blijven..:rolleyes: ik twijfel ook of ik hier nog wil blijven

PABLO_ESCOBAR
07-01-2003, 00:44
De bedoeling is goed MJ maar het idee niet, vind ik althans. Wat de moderators wel kunnen doen is de leden die bullshit topics in andere rubrieken dan kletshoekje posten een waarschuwing geven. Drie maal is scheepsrecht dus bannen die handel, om te beginnen voor 24h dan 1 week en daarna defenitief voor de harde noten.

SweetLady
07-01-2003, 07:14
Origineel gepost door beppie_truus ik twijfel ook of ik hier nog wil blijven Haal het maar niet in je hoofd :D :D

Angel
07-01-2003, 09:49
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR De bedoeling is goed MJ maar het idee niet, vind ik althans. Wat de moderators wel kunnen doen is de leden die bullshit topics in andere rubrieken dan kletshoekje posten een waarschuwing geven. Drie maal is scheepsrecht dus bannen die handel, om te beginnen voor 24h dan 1 week en daarna defenitief voor de harde noten. bij de meeste gaat een waarschuwing het ene oor in en het andere er weer uit!!! Kan zo een aantal namen noemen. maar wie weet is het wel een goed idee ;) :D

beppie_truus
08-01-2003, 12:30

Origineel gepost door lailaelhanti Haal het maar niet in je hoofd :D :D ik durf al niet meer :D :D

Pagina's : [1] 2