Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens Help!!

hayet_hamas
18-10-2004, 14:46

Mijn vriend is over 2 weken jarig....en we zijn dan ook 6 maanden samen... dus het is heeeel speciaal!! Wat moet ik kopen!!! hij heeft al eerder geurtjes gehad..... Enige tips???

Wael_Beni_Saidi
18-10-2004, 14:52
Scheerapparaat van Philishave:o

ieffies
18-10-2004, 14:54
Mijn vriend is over 2 weken jarig....en we zijn dan ook 6 maanden samen... dus het is heeeel speciaal!! Wat moet ik kopen!!! hij heeft al eerder geurtjes gehad..... Enige tips??? Salaam alikom Een boek met hadith en koran, en een boek over het huwelijk en toegestane relatievormen in de ISlam. Ik denk dat jullie erbeiden veel profijt van zullen hebben. Ik hoop dat je wat hebt aan mijn suggestie.. Groeten.

Kusje
19-10-2004, 10:37
Salaam alikom Een boek met hadith en koran, en een boek over het huwelijk en toegestane relatievormen in de ISlam. Ik denk dat jullie erbeiden veel profijt van zullen hebben. Ik hoop dat je wat hebt aan mijn suggestie.. Groeten. Dat is ook een idee (alhoewel ik de indruk heb dat je het sarcastisch bedoelt) Wat ook leuk is een rondvaart 's avonds (weet niet waar je woont). Verras 'm er maar mee.

tazaghiniagirl
19-10-2004, 11:26

deze staat ook bij onzinhoekje..:rolleyes:...

Fessiya
19-10-2004, 11:44
een weekendje/dagje weg

achie25
19-10-2004, 11:51
Mijn vriend is over 2 weken jarig....en we zijn dan ook 6 maanden samen... dus het is heeeel speciaal!! Wat moet ik kopen!!! hij heeft al eerder geurtjes gehad..... Enige tips??? Het beste cadeau wat je hem kunt geven is de relatie verbreken, vergeving vragen aan Allah en zeggen dat hij om je hand moet komen vragen..

justice21
19-10-2004, 17:51
weekendje parijs of londen zeker een aanrader en het is niet eens zo duur.... verder kan je hem een klein cadeautje geven.. zoals een arbandje of geurtje