Bekijk volle/desktop versie : Een maagd is superbelangrijk voor een echte man



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

19-06-2011, 15:48

Citaat door MelkIsPerfect:
Met het oog op het krijgen van eventuele dochters, wil ik dus absoluut geen vrouw die zich niet zedig heeft gedragen. het is in de geschiedenis NOOIT voortkomen dat de dochter van zo'n vrouw zich zedig gedraagt,

nee, doe mij maar een maagd met wie ik gelukkig zal zijn en mijn dochters gewoon kan vertrouwen. Het liefst helemaal geen dochters maar dat kan ik niet bepalen.

De maagdelijkheid van een vrouw is immers een goede aanwijzing dat de vrouw monogaam is ingesteld. De man heeft aldus meer ''garanties'' dat hij ook daadwerkelijk de vader is wanneer hij kinderen krijgt en wordt het hem makkelijker gemaakt om zijn taak te vervolmaken: namelijk bescherming van het gezin(van honger en hellevuur en dergelijk)

En kom nu niet men ''ja maar mannen...'' want 99% van jullie wilt geen man die slecht is in bed, ja op internet wel maar wanneer het erop aankomt claimen jullie dat zulke mannen lelijk of gay zijn.

Ontmaagde meisjes mogen mij hieronder haten:


Wat een onzekerheid.. Jij hebt issues..


En nee, ik ben geen hater.. Toon slechts mijn mening..

19-06-2011, 15:48


Ooh ja en vrouwen niet te vergeten, die heb je ook.

19-06-2011, 15:49

Citaat door Gezeur:

Jij moet sowieso de woorden man en fatsoen niet gebruiken. Althans, niet wanneer je daarmee onzedige vrouwen neerhaalt. Want zelf ben je verre van zedig.
Ooh jij hebt mij 24 uur gevolgd zeker om te weten of ik zedig ben. De opvoeding van mijn ouders heeft mij niet geleerd om andermans vrouwen te gaan n.euken. Zo zijn wij niet opgevoed in midden oosten, ik weet niet hoe het bij jullie Marokkanen aan toe gaat.
Weet ook wat je te wachten staat als je mensen beschuldigt met zina.

19-06-2011, 15:49

Citaat door sayf_7:
Mag ik iets vragen: Waarom staat een poppetje van een man bij je account?
Snap je het niet, emptyhead? Jij trouwt met de ex van Karim, Karim trouwt met de ex van Hicham, Hicham trouwt met de ex van Khalid and so on. Daarmee wil ik zeggen dat een groot deel van de meiden ooit een vriendje heeft gehad, en zich schuldig heeft gemaakt aan zina. Zie alleen al het percentage meiden hier op het forum wat een vriendje heeft of reeds gedumpt is voor een ander. Tegelijkertijd willen Karim, Hicham en Khalid trouwen met een kuise dame. Wie houden ze voor de gek,
Jij laat rotzooi achter, en denkt te kunnen trouwen met de beste dame? Jij krijgt andermans rotzooi. En zo graait iedereen in elkaars rotzooi.

Get the point? Die goede dames die zijn er voor de goede mannen.

19-06-2011, 15:49



Citaat door sayf_7:
Mag ik iets vragen: Waarom staat een poppetje van een man bij je account?
Reguurder, stel deze gaylord dezelfde vraag terug.

19-06-2011, 15:51

Citaat door sayf_7:
Ooh jij hebt mij 24 uur gevolgd zeker om te weten of ik zedig ben. De opvoeding van mijn ouders heeft mij niet geleerd om andermans vrouwen te gaan n.euken. Zo zijn wij niet opgevoed in midden oosten, ik weet niet hoe het bij jullie Marokkanen aan toe gaat.
Weet ook wat je te wachten staat als je mensen beschuldigt met zina.
Zina is er in gradaties, Jaakie. Wake up.

Wanneer een dame voor de spiegel zich mooi aan het maken is om in de smaak te vallen, dan is zij al bezig met zina. Hetzelfde voor ons mannen.

19-06-2011, 15:52

Citaat door sayf_7:
Ooh jij hebt mij 24 uur gevolgd zeker om te weten of ik zedig ben. De opvoeding van mijn ouders heeft mij niet geleerd om andermans vrouwen te gaan n.euken. Zo zijn wij niet opgevoed in midden oosten, ik weet niet hoe het bij jullie Marokkanen aan toe gaat.
Weet ook wat je te wachten staat als je mensen beschuldigt met zina.


Het midden-oosten is de plek van de verdoemenis. Probeer die rotzooi niet goed te praten dank jewel.


Niet alleen zina staat voor onzedelijk gedrag. Ook het tentoonstellingen van je mond en baard is onzedelijk. Ga je schamen.

19-06-2011, 15:53

Citaat door Gezeur:
Reguurder, stel deze gaylord dezelfde vraag terug.
Regeerder.

Doelend op zijn avatar? Hij neemt mijn mannelijkheid in twijfel,
Dat terwijl hij een serieuze concurrent is voor de dames die tevens als reclamebord fungeren. Mannelijkheid heb je of heb je niet.

19-06-2011, 16:04
tazzzz moet ik nu dus tegen al deze reacties reagere,.

Ik heb alleen 1 iets te melden, ga niet over midden oosten praten, ik kom van de Levant en de profeet heeft gezegd, ongeveer: Oh Allah zegen onze Levant.[einde]
Ook heeft de profeet ons aangewezen om in de tijd van fitna te emigreren naar de Levant.[einde] jij weet dus niet waar je het over hebt, door ons konden jullie en de hele wereld niet een schrijven, (behalve de chinezen enzo die hebben andere schrift). De moderne schrift over de hele wereld is gekomen door de phoenicians (libanezen en andere). Jullie hebben veel meer aan ons te danken. Ga niet veel praten en wees dankbaar.

Voor degene die niet weten de Levant is: Syrie, Libanon, Jordanie, Palestina, Zuidoost Turkije en West Irak.

19-06-2011, 16:05

Citaat door DeRegeerder:
Zina is er in gradaties, Jaakie. Wake up.

Wanneer een dame voor de spiegel zich mooi aan het maken is om in de smaak te vallen, dan is zij al bezig met zina. Hetzelfde voor ons mannen.


Juist.


Citaat door DeRegeerder:
Regeerder.

Doelend op zijn avatar? Hij neemt mijn mannelijkheid in twijfel,
Dat terwijl hij een serieuze concurrent is voor de dames die tevens als reclamebord fungeren. Mannelijkheid heb je of heb je niet.
Ja, echt een goede grap. Lol.

19-06-2011, 16:06

Citaat door sayf_7:
tazzzz moet ik nu dus tegen al deze reacties reagere,.

Ik heb alleen 1 iets te melden, ga niet over midden oosten praten, ik kom van de Levant en de profeet heeft gezegd, ongeveer: Oh Allah zegen onze Levant.[einde]
Ook heeft de profeet ons aangewezen om in de tijd van fitna te emigreren naar de Levant.[einde] jij weet dus niet waar je het over hebt, door ons konden jullie en de hele wereld niet een schrijven, (behalve de chinezen enzo die hebben andere schrift). De moderne schrift over de hele wereld is gekomen door de phoenicians (libanezen en andere). Jullie hebben veel meer aan ons te danken. Ga niet veel praten en wees dankbaar.

Voor degene die niet weten de Levant is: Syrie, Libanon, Jordanie, Palestina, Zuidoost Turkije en West Irak.
Ja, prachtig. Assad is echt een Levant ja. Troep like I said before. Het midden-oosten is troep.

19-06-2011, 16:07
Oeh, wat zul jij een heerlijk gefrustreerd leventje hebben. het enige waar jij aan denkt, wat je meeneemt als je gaat slapen is de maagdelijkheid van een vrouw. Is dit soms een hint dat je zelf geen maagd bent?

19-06-2011, 16:09



Citaat door DeRegeerder:
Snap je het niet, emptyhead? Jij trouwt met de ex van Karim, Karim trouwt met de ex van Hicham, Hicham trouwt met de ex van Khalid and so on. Daarmee wil ik zeggen dat een groot deel van de meiden ooit een vriendje heeft gehad, en zich schuldig heeft gemaakt aan zina. Zie alleen al het percentage meiden hier op het forum wat een vriendje heeft of reeds gedumpt is voor een ander. Tegelijkertijd willen Karim, Hicham en Khalid trouwen met een kuise dame. Wie houden ze voor de gek,
Jij laat rotzooi achter, en denkt te kunnen trouwen met de beste dame? Jij krijgt andermans rotzooi. En zo graait iedereen in elkaars rotzooi.

Get the point? Die goede dames die zijn er voor de goede mannen.
Een groot deel van de meiden? Over hoeveel heb je het dan?

19-06-2011, 16:09

Citaat door sayf_7:
tazzzz moet ik nu dus tegen al deze reacties reagere,.

Ik heb alleen 1 iets te melden, ga niet over midden oosten praten, ik kom van de Levant en de profeet heeft gezegd, ongeveer: Oh Allah zegen onze Levant[einde]
Ook heeft de profeet ons aangewezen om in de tijd van fitna te emigreren naar de Levant.[einde] jij weet dus niet waar je het over hebt, door ons konden jullie en de hele wereld niet een schrijven, (behalve de chinezen enzo die hebben andere schrift). De moderne schrift over de hele wereld is gekomen door de phoenicians (libanezen en andere). Jullie hebben veel meer aan ons te danken. Ga niet veel praten en wees dankbaar.

Voor degene die niet weten de Levant is: Syrie, Libanon, Jordanie, Palestina, Zuidoost Turkije en West Irak.
Ja doelend op de landen neem ik aan, wil niets zeggen over alle inwoners van die landen.

19-06-2011, 16:11

Citaat door Normatief:
Tot een soortgelijke conclusie kwamen de vrouwen al rond de jaren 90 van de vorige eeuw. Wij hebben het behoorlijk langer dan jullie netjes gehouden.


Nu zijn we inmiddels serieuze concurrenten als jullie de mannen al niet voorbij zijn.

Citaat door Normatief:
Mooie conclusie broeder.
Ok.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33