Bekijk originele versie : Ik heb "HET" eindelijk meegemaakt
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Sanae-01
03-01-2003, 15:51
eerst dacht ik dat het allemaal overdrijven was.
dat oude vrouwtjes hun tasssen klemmen
als ze een marokkaan zien
zoals raymzter zegtshit wat kan dit mijn dag bederven als ik langs een vrouw loop en ik zie haar haar tas verbergen
laats liepen ik en een vriendin achter twee oude vrouwtjes
en ja hoor ze hadden hun tas echt geklemt ze hoorden voetstappen die snel liepen en concludeerde dus tasjes dieven
het is dus erger dan ik dacht, de haat tegen marokkanen
delila16
03-01-2003, 15:53
meid.....
weet je wat ik altijd doe als ik langs zulke types loop
de apendans
:D
Zelfkritiek
03-01-2003, 15:58
Van de daders van straatroof in Rotterdam is 45 procent van Antilliaanse afkomst, 38 procent van Marokkaanse afkomst. Eén procent is autochtoon. Dat wil zeggen: 99 procent is allochtoon.
Met andere woorden, je kunt deze dametjes er niet op aan kijken dat ze hun tasje goed vasthouden....
delila16
03-01-2003, 16:12
Origineel gepost door Zelfkritiek
Van de daders van straatroof in Rotterdam is 45 procent van Antilliaanse afkomst, 38 procent van Marokkaanse afkomst. Eén procent is autochtoon. Dat wil zeggen: 99 procent is allochtoon.
Met andere woorden, je kunt deze dametjes er niet op aan kijken dat ze hun tasje goed vasthouden....
Ik was verleden jaar op een straatroofconferentie aanwezig.
Jammer dat het maar eenmailg was.
Daar zijn meerdere argumenten gegeven voor hetgeen wat jij zegt.
Als je belangstelling voor deze informatie hebt, dan laat je je mailadres achter zodat ik je het gemaakte verslag hierover op kan sturen
souadaaaaaa
03-01-2003, 16:15
van de zedenmisdrijven wordt het overgrote gedeelte gepleegd door blanke nederlandse mannen.....
dus hou je kinderen thuis
Zelfkritiek
03-01-2003, 16:18
Origineel gepost door souadaaaaaa
van de zedenmisdrijven wordt het overgrote gedeelte gepleegd door blanke nederlandse mannen.....
Ik stuur mijn kinderen in Rotterdam in ieder geval niet met waardevolle zaken de straat op, nee!
delila16
03-01-2003, 16:20
whahahaha..
helemaal gelijk
Op de conferentie waar ik was lieten ze ook duidelijk zien hoe het in het straatleven gaat.
Marokkanen zijn wel criminelen maar doen alleen aan kleine criminele activiteiten. Marokkanen doen daar ook vaker aan als ze jonger zijn en houden rond hun 25e op.
Nederlanders zijn vaker schuldig aan grotere criminele activiteiten. Nederlanders beginnen hier pas aan als ze wat ouder zijn waardoor ze het ook voorzichtiger aanpakken en minder snel gepakt worden.
souadaaaaaa
03-01-2003, 16:20
Ik stuur mijn kinderen in Rotterdam in ieder geval niet met waardevolle zaken de straat op, nee!
hebben ze in Rotterdam waardevolle spullen?
lijkt me sterk
Zelfkritiek
03-01-2003, 16:21
Origineel gepost door delila16
Daar zijn meerdere argumenten gegeven voor hetgeen wat jij zegt.
Als je belangstelling voor deze informatie hebt, dan laat je je mailadres achter zodat ik je het gemaakte verslag hierover op kan sturen
Wat voor argumenten bedoel je zoal? Hadden de daders vroeger soms geen jeugdhonk of een lekke band op hun drie-wieler?
Ik ben benieuwd.. Ieder forumlid heeft PM, dus mail daar maar heen.
delila16
03-01-2003, 16:22
Ik zal je zo snel mogelijk het verslag opsturen.
Zelfkritiek
03-01-2003, 16:22
hebben ze in Rotterdam waardevolle spullen?
lijkt me sterk
Dus die 99% allochtonen onder de straatrovers in Rotterdam zijn niet alleen crimineel, ze zijn ook nog eens oerdom, want er zijn geen waardevolle spullen te jatten daarzo.... Het wordt steeds gekker!
abdoel6666
03-01-2003, 16:34
Van pedofielen is ruim 90 procent van autochtone afkomst!!!
Moet wij buitenlanders dan ook schrikken als jouw vader of opa langs loopt??
delila16
03-01-2003, 16:35
WHAHAHA...
ZELFKRITIEK JE PRAAT JEZELF IN DE POEP
MAARRE
KEEP SMILING
Zelfkritiek
03-01-2003, 16:43
Origineel gepost door abdoel6666
Van pedofielen is ruim 90 procent van autochtone afkomst!!!
Moet wij buitenlanders dan ook schrikken als jouw vader of opa langs loopt??
In Nederland is de bevolking voor 90% van Westerse origine. Niet zo vreemd dat 90% van de pedofielen van Westerse komaf is...
abdoel6666
03-01-2003, 16:46
In Nederland is de bevolking voor 90% van Westerse origine. Niet zo vreemd dat 90% van de pedofielen van Westerse komaf is...
is geen antwoord op mijn vraag!!
Beter lezen!!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.