Bekijk originele versie : Mijn Beste vriend..??!!?
hey ik heb een beste vriend ik beschouw heb als me ''vriendin'' we praten over alles hij begrijpt me gewoon heel goed, mensen denken dat ik verliefd op hem ben of zo alleen me beste vriend en ik zullen begrijpen wat er echt tussen ons speelt . De laatste tijd gaat het niet zo goed tussen ons..hij rookt erg veel dus is hij tijdens het vasten ergg chagarijnig en dat reageerd hij op mij af ik weet niet wat ik moet doen..ik probeer zijn gedrag goed te praten maar wordt er zelf niet goed van en heb niet het idee dat hij door heeft dat het mij echt dwars zit en hij is heel erg koppig als ik hem lucht ga geven dan gaat hij mij ook lucht geven en dat wil ik niet ik wil het goed kunnen uitpraten maar ben bang dat hij weer tegen me uitzal vallen..
wie kan me helpen..?.
islamlover_4eve
17-10-2004, 22:09
dag beste meid
ik zou zeggen bel hem op en veretl hem wat je kwijt wil en anders blijf je ermee zitten
en ik zeg je ook eerlijk een jongen bevriend houden dat is heel moeilijk jullie kunnen op een dag gevoelens voor elkaar krijgen en dan kan jullie vriendschap kapot gaan
en een vriend die tegen je schreuwt of wat dan ook noem ik niet echt een vriend en wat voor eccuus dan ook of hij nou rookt of niet hij moet je gewoon goed behandelen lieve schat denk er goed overna of je nog wel bevriend met hem wilt blijven want jah de islam keurt niet goed een jongen een een meisje als vrienden maar als jullie alleen over de islam praten dan denk ik dat het wel mag maar ik denk niet dat het geval is tussen jou en hem. geef elkaar ruimte om er allebei over na tedenken wat jullie echt willen. heeeeeeeel veel liefs en sterkte xxxx
miss_burberry
17-10-2004, 22:21
hey ik heb een beste vriend ik beschouw heb als me ''vriendin'' we praten over alles hij begrijpt me gewoon heel goed, mensen denken dat ik verliefd op hem ben of zo alleen me beste vriend en ik zullen begrijpen wat er echt tussen ons speelt . De laatste tijd gaat het niet zo goed tussen ons..hij rookt erg veel dus is hij tijdens het vasten ergg chagarijnig en dat reageerd hij op mij af ik weet niet wat ik moet doen..ik probeer zijn gedrag goed te praten maar wordt er zelf niet goed van en heb niet het idee dat hij door heeft dat het mij echt dwars zit en hij is heel erg koppig als ik hem lucht ga geven dan gaat hij mij ook lucht geven en dat wil ik niet ik wil het goed kunnen uitpraten maar ben bang dat hij weer tegen me uitzal vallen..
wie kan me helpen..?
Is hij vaker zo.. Of heeft het gewoon te maken met het feit dat hij nu met de ramadan niet kan roken.. Als het ook zo buiten de ramadan is... dan zal er misschien wel meer spelen..
tazaghiniagirl
18-10-2004, 10:08
niet met een jongen omgaan..:moe:..
Wael_Beni_Saidi
18-10-2004, 15:03
niet met een jongen omgaan..:moe:..
:hihi:moet jij nodig zeggen
wie kan me helpen..?
Misschien irriteer je hem gewoon, omdat hij je zovaak ziet? Want dat kan soms wel. Als je iemand elke dag spreekt/ziet ben je elkaar gewoon zat.
hey ik heb een beste vriend ik beschouw heb als me ''vriendin''
wie kan me helpen..?
Een vriend als vriendin**,? is mij een ogen een mietje.
Ik hoop niet dat het een Marokkaan is.
** of noem je hem zo, om niet betrapt te worden door je familie :)
islamlover_4eve
19-10-2004, 12:23
Een vriend als vriendin**,? is mij een ogen een mietje.
Ik hoop niet dat het een Marokkaan is.
** of noem je hem zo, om niet betrapt te worden door je familie :)
beste jongen hou je commentaar voor je geef haar advies en zit haar niet ui te lachen mensen ze heeft jullie advies nodig.
en met ''vriendin'''bedoelt ze zehma dat ze hem alles vertelt net als hoe ze met een echte vriendin om gaat want als ze alleen zegt ik heb een vrien dan kan ik wedden dat 90% die dit lezen denkt dat ze een relatie met heeft dus bij deze. :)
wasalamu3alaikom
miss_morgan15
19-10-2004, 18:35
praten,praten en nog eens praten....is de inge oplossing!!!!
wens je het beste.
S.
tazaghiniagirl
19-10-2004, 19:42
:hihi:moet jij nodig zeggen
niet meer dan :o :o :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.