Bekijk originele versie : moeder vlek weghalen
SAMIREETJE
17-10-2004, 20:34
wie heeft hier weleens een moedervlek laten weghalen?
minous21
17-10-2004, 23:00
Ja ikke, op mijn bovenarm. Het was een poliklinische ingreep, ff snijden & hechten en je staat weer buiten. Het enige wat ik erg vond was het boekje wat ik meekreeg van het ziekenhuis over huidkanker...terwijl ze nog niet wisten of het wel of niet kwaadaardig was...
Maar el hamdoellilah was het niets ergs.....
Tranquille
18-10-2004, 01:48
Ge kunt er allahyehfed kanker van krijgen als ge et open maakt en het een wondje word enzo allahyehfed ik zou da nie durven :eek:
Tranquille
18-10-2004, 01:48
Ik heb trouwens maar 1 klein stipje op me schouder :D
SAMIREETJE
18-10-2004, 12:15
Voor degene die het hebbe gedaan, heb je er littekens aan over gehouden?
Ik heb er eentje op mn gezicht , een stipje wat me ergert, maar wil er ook weer niet een erge litteken aan overhouden
minous21
18-10-2004, 21:00
Voor degene die het hebbe gedaan, heb je er littekens aan over gehouden?
Ik heb er eentje op mn gezicht , een stipje wat me ergert, maar wil er ook weer niet een erge litteken aan overhouden
hoi Samireetje,
Bij mij hebben ze samen met de moedervlek 10cm vel weggesneden om het weefsel om de moedervlek goed te onderzoeken! En dan hou je wel een lelijke litteken over. Maar mijn moeder heeft er weleens eentje weggehaald in haar gezicht en daar zie je niets meer van! En als je na de verwijdering je gezicht goed insmeert (3 keer per dag) met littekencreme van biodermal, dan zie je zeker niets meer.....
Succes,
Minous23
is het echt waar dat je er huidkanker van krijgt als dat zo is hoeft het voor mij niet.Ik heb er namelijk eentje op mijn nek een stipje,ik weet dat het natuurlijk is gegeven door allah maar ik heb er nooit over gelezen dat het haram is majidah.
livisje
minous21
19-10-2004, 19:52
salaam lieve zuster, waarom wil je het weg laten halen? hoe kan je iets wat Allah Soebhanawatahalla je heeft gegeven weghalen.....
Is het Haram?? :eek:
Mijn moedervlek moest ik van een dermatholoog weghalen omdat ze de moedervlek plus huid moesten onderzoeken omdat ze bang waren voor kanker....
ladylovertje
19-10-2004, 20:05
salaam,
Het is niet haram als het om een medische probleem gaat,,,als jij gevolgen ziet van ziektes dan heb jij recht om het te doen...maar om hem weg te halen omdat het een schoonheidsfoutje is....dat is dan zeer zeker haram...
wens je veel succes meid...
beslemma
minous21
20-10-2004, 21:20
Soekran, hbiba!
Liefs Minous
moslima_h
24-05-2006, 15:03
het is toch niet haram ?? kan toch niet, het kan huidkanker veroorzaken!! of toch wel ???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.