Bekijk originele versie : Nederland Moet
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
souadaaaaaa
03-01-2003, 14:05
Nederland dient de gelijkheid ook daadwerkelijk in te voeren voor alle ingezetenen. Niet alleen via de wet, maar ook door daden.
Zoals het stimuleren van godsdienstige scholen en het bijdragen tot positieve disciminatie.
Zelfkritiek
03-01-2003, 14:18
Origineel gepost door souadaaaaaa
Nederland dient de gelijkheid ook daadwerkelijk in te voeren voor alle ingezetenen. Niet alleen via de wet, maar ook door daden.
Zoals het stimuleren van godsdienstige scholen en het bijdragen tot positieve disciminatie.
-wat wil je nu? gelijkheid of positieve discriminatie?
-moslim scholen moeten zorgen voor integratie? klassen met alleen marokkanen / moslims gaan er volgens jou voor zorgen dat deze kinderen beter hun plekje weten te vinden in de Nederlandse maatschappij?
-veel Marokkaanse meiden weten nu al heel goed de weg te vinden naar het hoger onderwijs. daar heb je toch geen moslimscholen voor nodig?
souadaaaaaa
03-01-2003, 14:57
Origineel gepost door Zelfkritiek
-moslim scholen moeten zorgen voor integratie? klassen met alleen marokkanen / moslims gaan er volgens jou voor zorgen dat deze kinderen beter hun plekje weten te vinden in de Nederlandse maatschappij?
-veel Marokkaanse meiden weten nu al heel goed de weg te vinden naar het hoger onderwijs. daar heb je toch geen moslimscholen voor nodig?
positieve discriminatie om gelijkheid te bewerkstelligen, om de 30 jaar van ongelijkheid in te halen ....dus effe gelijk trekken.
-gekwalificeerde moslimscholen zorgen ervoor dat er een andere kijk is op het leven en de druk op het gezin neemt af
delila16
03-01-2003, 14:58
Ik vind wel dat ze het toe moeten laten om godsdienstige scholen te openen. Ze moeten ze ook subsidies geven net zoals ze bij christelijke scholen doen.
Maar stimuleren...? Nee dat gaat te ver.
Zelfkritiek
03-01-2003, 15:19
Origineel gepost door delila16
Ik vind wel dat ze het toe moeten laten om godsdienstige scholen te openen. Ze moeten ze ook subsidies geven net zoals ze bij christelijke scholen doen.
Maar stimuleren...? Nee dat gaat te ver.
Christelijke scholen en openbare scholen hebben als belangrijke overeenkomst dat er leerlingen naar toe gaan van allerlei nationaliteiten en culturen. Ook op Christelijke scholen zitten niet alleen Nederlanders. Met andere woorden, het is een mengelmoes van culturen, net zoals de maatschappij.
En dat is het grote verschil. Op moslimscholen zitten 99% allochtonen en deze scholen vormen dus geen afspiegeling van de maatschappij waavoor de leerlingen klaar worden gestoomd. Leerlingen op moslimscholen komen minder in contact met niet-moslim culturen en dat vind ik geen goede zaak.
Alle initiatieven die als resultaat hebben dat moslims / allochtonen bij elkaar blijven klieken, verdienen geen financiele ondersteuning. Denk ook aan bijvoorbeeld idiote zaken als zwem- en fietsles voor Marokkaanse vrouwen. Men moet juist kennis maken met de rest van Nederland! Ik ben blij dat de Nederlandse regeringen inmiddels de subsidie voor veel van dit soort onnozele initiatieven heeft stopgezet!
delila16
03-01-2003, 15:28
Christelijke scholen en openbare scholen hebben als belangrijke overeenkomst dat er leerlingen naar toe gaan van allerlei nationaliteiten en culturen. Ook op Christelijke scholen zitten niet alleen Nederlanders. Met andere woorden, het is een mengelmoes van culturen, net zoals de maatschappij.
ahum
Je zegt dat er leerlingen van allerlei nationaliteiten en culturen heen gaan. Dat mag bij Islamitische scholen ook. Andere nationaliteiten meldden zich er gewoon niet op aan.
Op een christelijke school en ik weet het want ik heb er op gezeten, moet je ook uit de bijbel lezen. Psalmen uit je hoofd kennen. enz.. Er wordt daar gewoon christelijk onderwijs gegeven. Zelfs geschiedenis en aardrijkskunde lessen worden op die basisscholen verdraaid zodat Nederland in een goed daglicht terecht komt.
Dus hou die onzin even voor je..
Nederland is toch een democratie? Nou weinig van te merken dan!
souadaaaaaa
03-01-2003, 15:32
ahum
Je zegt dat er leerlingen van allerlei nationaliteiten en culturen heen gaan. Dat mag bij Islamitische scholen ook. Andere nationaliteiten meldden zich er gewoon niet op aan.
Op een christelijke school en ik weet het want ik heb er op gezeten, moet je ook uit de bijbel lezen. Psalmen uit je hoofd kennen. enz.. Er wordt daar gewoon christelijk onderwijs gegeven. Zelfs geschiedenis en aardrijkskunde lessen worden op die basisscholen verdraaid zodat Nederland in een goed daglicht terecht komt.
Dus hou die onzin even voor je..
Nederland is toch een democratie? Nou weinig van te merken dan!
JUIST DELILA!!!!!!!!!!
delila16
03-01-2003, 15:32
Alle initiatieven die als resultaat hebben dat moslims / allochtonen bij elkaar blijven klieken, verdienen geen financiele ondersteuning. Denk ook aan bijvoorbeeld idiote zaken als zwem- en fietsles voor Marokkaanse vrouwen. Men moet juist kennis maken met de rest van Nederland! Ik ben blij dat de Nederlandse regeringen inmiddels de subsidie voor veel van dit soort onnozele initiatieven heeft stopgezet!
Hier valt niet eens op te reageren..
ga eerst maar een aantal rapporten lezen over dat soort projecten.
Dat ondermijnend gedrag van mensen zoals jou valt niet uit te sluiten. Vroeger was ik er dan ook heel alert op, maar ja zulke mensen als jou blijven altijd bestaan
het gaat je goed
Zelfkritiek
03-01-2003, 15:39
Hier valt niet eens op te reageren..
ga eerst maar een aantal rapporten lezen over dat soort projecten.
Dat ondermijnend gedrag van mensen zoals jou valt niet uit te sluiten. Vroeger was ik er dan ook heel alert op, maar ja zulke mensen als jou blijven altijd bestaan
het gaat je goed
Het kan mij niet zoveel schelen wat jij denk van zwem- en fietsles voor moslimvrouwen. Zolang de regering de kraan maar dicht draait! :zwaai:
souadaaaaaa
03-01-2003, 15:43
Het kan mij niet zoveel schelen wat jij denk van zwem- en fietsles voor moslimvrouwen. Zolang de regering de kraan maar dicht draait! :zwaai:
Nou en! Draai dat zwijnegeld maar dicht.
We helpen ons zelf wel.
laat jullie vrouwen maar naakt in zwembaden prostitueren!!!!!!!
delila16
03-01-2003, 15:44
Uit het feit dat het je niks kan schelen concludeer ik dat je geen weerwoord had
maarree...
Mijn moeder gaat nog iedere donderdag en zondag naar fitness...
speciaal gesubsidieerd voor marokkaanse vrouwen door de gemeente
:stout:
:D
Zelfkritiek
03-01-2003, 15:44
Origineel gepost door souadaaaaaa
Nou en! Draai dat zwijnegeld maar dicht.
We helpen ons zelf wel.
laat jullie vrouwen maar naakt in zwembaden prostitueren!!!!!!!
WOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! :D
Zelfkritiek
03-01-2003, 15:45
Uit het feit dat het je niks kan schelen concludeer ik dat je geen weerwoord had
maarree...
Mijn moeder gaat nog iedere donderdag en zondag naar fitness...
speciaal gesubsidieerd voor marokkaanse vrouwen door de gemeente
:stout:
:D
Zijn er op die dagen ook andere mensen welkom, of is het alleen voor marokkaanse vrouwen??
delila16
03-01-2003, 15:46
WOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! :D
Ik vond haar opmerking ook heel grappig,
sloot excellent aan op jouw reactie
Peace:)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.