Bekijk originele versie : Discriminatie tijdens het zoeken naar werk?
Merken jullie iets van discriminatie als jullie werk zoeken?
Vertel ook over je ervaringen?.
FAITHLESS
17-10-2004, 17:05
Vertel ook over je ervaringen?
Nope , ik kon zelfs na dat ik onslag had genomen , jaren later weer terugkomen . :D
AlZawahiri
17-10-2004, 17:23
Vertel ook over je ervaringen?
Ik heb de hoop opgegeven om ooit nog voor een hollander te gaan werken.
knorknor
17-10-2004, 17:31
Nope , ik kon zelfs na dat ik onslag had genomen , jaren later weer terugkomen . :D
Ik had het pas grappig gevonden als je terug was gekomen nadat je ontslagen was. Ik ben wel eens op een school opnieuw toegelaten nadat ik er 2 jaar eerder vanaf was geschopt. (ze hadden nieuwe rector gekregen die mij niet kende) je had die koppen van de docenten moeten zien toen ik opeens weer bij hun in de klas zat :D
sneakynawal
17-10-2004, 17:47
Ik heb de hoop opgegeven om ooit nog voor een hollander te gaan werken.
Je moet niet opgeven.
FAITHLESS
17-10-2004, 20:18
Ik had het pas grappig gevonden als je terug was gekomen nadat je ontslagen was. Ik ben wel eens op een school opnieuw toegelaten nadat ik er 2 jaar eerder vanaf was geschopt. (ze hadden nieuwe rector gekregen die mij niet kende) je had die koppen van de docenten moeten zien toen ik opeens weer bij hun in de klas zat :D
Ik moet wel eerlijk zeggen dat de zaak overgenomen is door mijn toenmalige chef , die gaf me te kennen dat ik altijd terug kon komen . :D Maar heb ontslag genomen onder een andere werkgever waar ik een meningsverschil mee had.Ik was nooit teruggegaan om onder mijn vorige werkgever te werken.
Saartje20
17-10-2004, 21:25
Nee geen last van
Ik ga morgen proberen werk te zoeken..
Ik hoop niet dat ik zulke reacties krijg, want daar ken ik niet tegen... :maf3:
miss_tetouan425
17-10-2004, 22:12
Moe,
Veel succes met je sollicitatie(s) morgen...
Ik zelf heb me nooit gediscrimineerd gevoeld bij mijn pogingen om een baan te vinden... let's hope 4 the best!
Bye now
Moe,
Ik zelf heb me nooit gediscrimineerd gevoeld bij mijn pogingen bij het vinden van een baan en ik hoop dat jij dat ook niet zult ervaren.
Bye now
Soukran.. Ik ga alle supermarkten langs.. :D
AlZawahiri
17-10-2004, 22:17
Moe,
Ik zelf heb me nooit gediscrimineerd gevoeld bij mijn pogingen om een baan te vinden... let's hope 4 the best!
Bye now
Maar hoe zie jij eruit (uiterlijk)? als ik vragen mag!
miss_tetouan425
Soukran.. Ik ga alle supermarkten langs.. :D
Allah y 3awen! ;)
miss_tetouan425
Maar hoe zie jij eruit (uiterlijk)? als ik vragen mag!
wat bedoel je precies met uiterlijk?
Je bedoeld zeker hoofdoeken en derg.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.