Bekijk originele versie : Stelling: Wat is alternatieve seks…………..???
Jemal2002
03-01-2003, 09:55
Vroeger hoorde ik veel geruchten dat Marokkaanse meisjes die een vriendje hadden en toch seks met hen wilde hebben, anale seks hadden met hun vriendjes. Zo konden ze maagd blijven en nog “seks”. Tegenwoordig hoor je niet zo veel meer want de echt daad is nu in trek, en mensen hebben meer lef.
Ook wordt bij dit soort relaties orale seks gebruikt, handale seks (seks waar bij de hand wordt gebruikt, ik weet niet als ze daar een echt naam voor hebben dus heb ik maar zelf een verzonnen).
Dus nu mijn stelling…..
Ben je nog maagd als je anale seks hebt gehad?
Ben je nog maagd als je handele seks hebt gehad?
nou ik denk dat wat je zegt over handale s** dat je daar van
wel ontmaagd wordt en dat andere anale ofzo? denk ik dat
het er aan ligt wat je precies doet. Ik weet het niet zeker
hoor maar dit is gewoon wat ik denk. (tfoe vies eigenlijk huh bah) :kwaad:
tangergirl19
03-01-2003, 10:25
GATVERDAMME GATVERDAMME
SEX SEX SEX
JULLEI WETEN DAT HET NIET MAG EN TOCH DOEN JULLIE HET MAAKT TROUWENS NIET UIT OP WELKE MANIER JE HET DOET MAAR HET IS HARAM. jE MAG GEEN SEXUELE CONTACT HEBBEN MET EEN MAN. mAAR JA KAN HET OOK JE KAN KAN HET OOK MOEILIJK ONTKENNEN ALS HET TOCH GEBEURD MAAR ER DAN MAAR METEEN HET BESTE VAN. mAAR DENK EERST TIEN KEER NA VOORDAT JE WAT DOET WANT HET IS NIET ZOMAAR IETS.
mimi_tangaouia
03-01-2003, 10:28
Waarom gelijk vies doen over sex door sex zijn jullie hier op de wereld gekomen dus ga nou niet zeggen dat sex vies is
want waarschijnlijk als je op je rug ligt kreun je wel anders
sorry dat ik het zo wreed zeg
maar iedere keer dat schijnheilige gedoe van sex is vies gatver bla bla bla bla
zeg dan gewoon sex is verboden !! en niet dat je het vies vind en o ja hoe kan je sex vies vinden als je het niet kent
Origineel gepost door mimi_tangaouia
Waarom gelijk vies doen over sex door sex zijn jullie hier op de wereld gekomen dus ga nou niet zeggen dat sex vies is
want waarschijnlijk als je op je rug ligt kreun je wel anders
sorry dat ik het zo wreed zeg
maar iedere keer dat schijnheilige gedoe van sex is vies gatver bla bla bla bla
zeg dan gewoon sex is verboden !! en niet dat je het vies vind en o ja hoe kan je sex vies vinden als je het niet kent
het is vies om te horen wat mensen allemaal wel niet doen bijv dat
anale of dat andere gebeuren of wat dan ook
en er zijn nog veel meer gekke dingen die mensen doen op
het gebied van sex.
mimi_tangaouia
03-01-2003, 10:32
Origineel gepost door nuzhha
het is vies om te horen wat mensen allemaal wel niet doen bijv dat
anale of dat andere gebeuren of wat dan ook
en er zijn nog veel meer gekke dingen die mensen doen op
het gebied van sex.
ok vraagje wat is vies op het gebied van sex
TwinkleEye_19
03-01-2003, 10:32
Maagd zijn in de Islam heeft niet alleen met sex te maken.
Zo horen je ogen 'maagd' te zijn, je woorden, je lichaam, je hart, je gedachtes en ga zo maar door.
Kijken naar vieze plaatjes en film, hoort een moslim(a) niet te doen. Je taalgebruik moet ook verre zijn van dan.
Ik zeg zelf maar altijd:
LET OP JE GEDACHTES, ZIJ ZIJN HET BEGIN VAN JE DADEN
Voor de rest,
Moge Allah (swt) de moslims bijstaan en ze beschermen tegen het kwade opdat we met z'n allen op je juiste pad mogen blijven.
het is vies om te horen wat voor gekke dingen mensen doen op het gebied van sex....................
mimi_tangaouia
03-01-2003, 10:39
Origineel gepost door nuzhha
het is vies om te horen wat voor gekke dingen mensen doen op het gebied van sex....................
wat jij gek vind kan een ander lekker vinden
Mimi, je kunt beter vragen, wat is niet toegestaan op het gebied van seks, want wat de een vies vindt kan de ander juist goed bevallen
Liefs Safia
en ps: seks is niet vies, tis alleen niet toegestaan buiten je huwelijk
mimi_tangaouia
03-01-2003, 10:42
Origineel gepost door Safia21
Mimi, je kunt beter vragen, wat is niet toegestaan op het gebied van seks, want wat de een vies vindt kan de ander juist goed bevallen
Liefs Safia
en ps: seks is niet vies, tis alleen niet toegestaan buiten je huwelijk
dat probeer ik nou ook duidelijk te maken en ik weet voor mezelf wat wel en niet mag maar toch bedankt :zwaai:
tangergirl19
03-01-2003, 10:44
JA MAAR ET MAG NIET,,,,,,,, hET LIJKT NET OF HET VOOR SOMMIGE HEEL NOMAAL IS
mimi_tangaouia
03-01-2003, 10:46
Origineel gepost door tangergirl19
JA MAAR ET MAG NIET,,,,,,,, hET LIJKT NET OF HET VOOR SOMMIGE HEEL NOMAAL IS
SEX IS NORMAAL
Mimi, Mijn ps was en is algemeen bedoeld... niet persoonlijk. mijn excuses als het zo overkwam.. But you know hat i mean!
Liefs safia
mimi_tangaouia
03-01-2003, 10:48
Origineel gepost door Safia21
Mimi, Mijn ps was en is algemeen bedoeld... niet persoonlijk. mijn excuses als het zo overkwam.. But you know hat i mean!
Liefs safia
nee joh zo heb ik het niet opgevat
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.