Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : leuke gedichtjes

LZN
17-10-2004, 11:36

salaam iedereen. kent er iemand leuke gedichtjes die je met je telefoon kan versturen?.

saloua21
17-10-2004, 16:59
ja heb er een... zelf geschreven ik maak gedichtjes namelijk.. take my hand and follow my. ill schow you things that you never seen bevore,you know treu love is so hard to find ill be yours for-ever and you ll be mine....] kan je via msn sturen wat vind je ervan......... liefs Saloua

marilynmonroe
18-10-2004, 12:59
Rozen verwelken, schepen vergaan,......maar onkruid niet.

Wael_Beni_Saidi
18-10-2004, 14:58
oke mag ik het even voor je verbeteren want het doet mijn ogen pijn:: take my hand and follow me . i ll show you things that you never seen befor , you know true love is so hard to find i ll be yours forever and you ll be mine.. sorry kon het niet laten... voortaan goed opletten tijdens je les ENGELS :-) :hihi: faya

alhoceimagek
18-10-2004, 19:50

Als Jij een Traan Was... Durfde Ik Nooit Te Huilen... Bang 0m Je Te Verliezen... Want Hou Heel Veel Van Je... Kus.....

palastine4ever
19-10-2004, 10:49
zoals het water schitterd door de ochtendzon, zoals de sterren aan de hemel stralen, hoop ik dat ALLAH je nooit van je pad zal doen dwalen. kus riffia

samie17
19-10-2004, 14:48
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=364248&goto=newpost

Simran
19-10-2004, 22:17
leuke gedichtjes

Romaysah
19-10-2004, 22:34
oke mag ik het even voor je verbeteren want het doet mijn ogen pijn:: take my hand and follow me . i ll show you things that you never seen befor , you know true love is so hard to find i ll be yours forever and you ll be mine.. sorry kon het niet laten... voortaan goed opletten tijdens je les ENGELS :-) sorry mag ik jou dan ook nog even verbeteren :o , het is BEFORE en niet befor...sorry, ik kon het ook niet laten, misschien moet je ook beter opletten?? :p :nijn:

zeintetouani
19-10-2004, 22:35
Het zien van je lach, het staren naar je ogen, de eerste symptomen waarmee ik je meer ging mogen, het gevoel in m'n hart, het missen van je weerzien, is dit liefde misschien? wat het ook mag zijn, het voelt heel erg goed, je weet niet wat dit gevoel voor me doet. Nooit verdriet, nooit pijn, kon dit gevoel er maar altijd zijn. Nooit zal ik je vergeten, dit gevoel blijft voor altijd, nooit meer twijfels en zeker geen spijt. Je bent een geschenk uit de hemel geland, hoe dieper je rijkt, hoe sterker de band. Ik heb je m'n hart gegeven, daarmee heb je me meer doen leven, hou m'n hart goed verborgen, want met mijn hart in je hand, maak je je nooit meer zorgen.

Raida
20-10-2004, 11:21
Wejauw, ik zit nu op het politiebureau, ze houden me vast omdat ik gewoon te mooi ben. Om vrij te komen moet een lelijk persoon me komen halen. AUB kom snel!! Laat alles liggen waar je mee bezig bent...Ga direct naar Scheveningen waar een walvis aanspoelt die jouw mond op mond beademing nodig heeft!! Jij bent mijn tomatisch...jij bent mijn gizou..jij bent mijn batata... kortom jij bent mijn marmita waar ik naar verlang! Weet je nog die keer in de trein, toen ik mijn kont uit het trein raampje stak en jij je hoofd?? En dat mensen dachten dat we een tweeling waren... Niet schrikken, maar ik moet je wat vertellen, ik ben naar de dokter geweest. Hij vond stenen in mijn nieren, zand in mijn lever en jou in mijn hart! Je hebt mijn hart genomen met je liefdadigheid. Je hebt mijn gedachten genomen met je lach. Maar het ergste dat je van me weg hebt genomen is mijn beltegoed. Succes, Raida

esma_nador
20-10-2004, 13:30
raida heb je nog meer van zulke smsjes???? hahahha want ze zijn egt gruwelijk!!! Essie