Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Imesh of Kazaa ???

Pagina's : [1] 2

ReaLFaatjuH
03-01-2003, 02:28

wat is beter en moet ik houden? :confused:

Rossi980
03-01-2003, 02:42
blubster moet je downloaden, alleen je kunt geen films downloaden www.blubster.com Het gaat ook nog sneller ;)

ReaLFaatjuH
03-01-2003, 02:43
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb Kazaalite! (of Emule maar dat is voor andere dingen) www.kazaalite.nl of www.kazaalite.tk wat is dan de verschillen tussen kazaa, kazaalite en imesh? Pff ik ga ophouden met Internet, ben er niet geschikt voor :(

ReaLFaatjuH
03-01-2003, 02:44
Origineel gepost door Rossi980 blubster moet je downloaden, alleen je kunt geen films downloaden www.blubster.com Het gaat ook nog sneller ;) Het gaat me juist om de films en ik had gehoord dat blubster niet al te goed is? :confused: maar toch bedankt :zwaai:

Rossi980
03-01-2003, 02:47

Origineel gepost door ReaLFaatjuH Het gaat me juist om de films en ik had gehoord dat blubster niet al te goed is? :confused: maar toch bedankt :zwaai: Voor muziek heb ik niet al teveel problemen, alleen als je van nederlandse muziek houdt heb je een probleem. Of kun je dat krijgen.

ReaLFaatjuH
03-01-2003, 02:49
Origineel gepost door Rossi980 Voor muziek heb ik niet al teveel problemen, alleen als je van nederlandse muziek houdt heb je een probleem. Of kun je dat krijgen. ben niet echt een nederlands muziek liefhebster :rolleyes: :D

DePaRaBier
03-01-2003, 02:50
Voor films, gewoon Kazaa houden....:) Geen Kazaa lite, geen gebla, maar gewoon Kazaa(V2)

ReaLFaatjuH
03-01-2003, 02:55
Origineel gepost door DePaRaBier Voor films, gewoon Kazaa houden....:) Geen Kazaa lite, geen gebla, maar gewoon Kazaa(V2) Ennuh Imesh... Weet iemand wat van Imesh af? Heb het net geinstaleerd en ik kom er niet helemaal uit. Of laat ik zo zeggen, Kazaa is overzichtelijker. Ik meen het, ik kap er mee. Voel me al depri als ik er al aan denk :( :D:D

DePaRaBier
03-01-2003, 02:57
Imesh is troep, kbegreep er zelf ook nix van, kazaa daarentegen is duidelijk...:) en Sneller...:) tegen de tijd dat ik Imesh doorhad, had ik al 4 Films...:)

ReaLFaatjuH
03-01-2003, 03:01
Origineel gepost door DePaRaBier Imesh is troep, kbegreep er zelf ook nix van, kazaa daarentegen is duidelijk...:) en Sneller...:) tegen de tijd dat ik Imesh doorhad, had ik al 4 Films...:) Pff. al die moeite om Imesh te installeren voor niets geweest dus :kwaad: Nou goed, vertrouw op je woord dat het niets is. Ik ga maar weer alles verwijderen :( Moehiem, dank je wel :)

Guadaloupe
03-01-2003, 03:03
Imesh had ik ook ooit geinstalleerd, troep wat ik erbij kreeg...enige voordeel was dat je snel films kon downloaden, maar verders......walloe Blijf gewoon bij Kazaa.....

DePaRaBier
03-01-2003, 03:06
Origineel gepost door ReaLFaatjuH Pff. al die moeite om Imesh te installeren voor niets geweest dus :kwaad: Nou goed, vertrouw op je woord dat het niets is. Ik ga maar weer alles verwijderen :( Moehiem, dank je wel :) Waarschijnlijk is het wel ff handig om te melden, dat ik `n vliegende internetverbinding heb, Dat kan mn Keuze voor Kazaa beinvloed hebben.... ewa als je Harry Potter II binnenhaalt met n COnstante snelheid van 340Kb/s....dan weet je Ut wel...:)

ReaLFaatjuH
03-01-2003, 03:21
Origineel gepost door DePaRaBier Waarschijnlijk is het wel ff handig om te melden, dat ik `n vliegende internetverbinding heb, Dat kan mn Keuze voor Kazaa beinvloed hebben.... ewa als je Harry Potter II binnenhaalt met n COnstante snelheid van 340Kb/s....dan weet je Ut wel...:) Pff deed er 3 dagen over om Lord of the rings 1 binnen te halen! :( Heb een kabelverbinding :( Rot Essent :kwaad: (vraag me niet naar me pc, 3la marokkaanse troep:D )

Guadaloupe
03-01-2003, 03:22
Origineel gepost door DePaRaBier Waarschijnlijk is het wel ff handig om te melden, dat ik `n vliegende internetverbinding heb, Dat kan mn Keuze voor Kazaa beinvloed hebben.... ewa als je Harry Potter II binnenhaalt met n COnstante snelheid van 340Kb/s....dan weet je Ut wel...:) ey, wat voor een heb je dan :confused:

MarocStar
03-01-2003, 03:24

Origineel gepost door ReaLFaatjuH Pff deed er 3 dagen over om Lord of the rings 1 binnen te halen! :( Heb een kabelverbinding :( Rot Essent :kwaad: (vraag me niet naar me pc, 3la marokkaanse troep:D ) Essent heb ik ook. En elk jaar weer de tarieven verhogen. Ik belde ze op om te vragen waarom de tarieven omhoog waren gegaan, kreeg ik als antwoord: "De prijzen zijn omhoog gegaan om de kwaliteit en snelheid van het internet te verbeteren". Nou elk jaar krijg je precies dezelfde preek. Van een kabelverbinding mag je wel verwachten dat het redelijk snel is, maar helaas is dat niet zo.

Pagina's : [1] 2