Bekijk originele versie : Hoe consequet is de maroc man over ontmaagde meisjes
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
bij onze moslims is het verboden dat moslim vrouwen met ongelovigen trouwen. Ook mag de man en de vrouw geen sex voor het huwelijk hebben.Maakt er tog iemand de fout aan sex voor het huwelijk te doen, dan dreigt deze buiten de moslim gemeenschap te raken...Om ons vooral ontmaagde vrouwen, niet buiten de moslim gemeenschap te laten raken. Beloont Allah ieder man die met een ontmaagde meisje een kans geeft en met haar trouwt....Trouwen wij nie met onze onmaagde maroc meisjes, dan dreigen deze met een ongelovige te trouwen, want deze vrouwen hebben ook imoties en hebben ook behoefte aan een partner
mn vraag is, wie van jullie mannen is bereidt met een ontmaagde meisje te trouwen fi sabili allah..
Ik ben wel bereid met een ontmaagde meisje te trouwen en insha allah zal ik iemend een kans geven..
DePaRaBier
03-01-2003, 01:11
Niet!
Goed van je Tnawie...
Ik ben ook bereid om met een ontmaagde man te trouwen :)
Heb ik ook hassanth
CLeOpaTrA01
03-01-2003, 01:13
Origineel gepost door DePaRaBier
Niet!
Kort maar krachtig... :D ...
Origineel gepost door Tnawie
bij onze moslims is het verboden dat moslim vrouwen met ongelovigen trouwen. Ook mag de man en de vrouw geen sex voor het huwelijk hebben.Maakt er tog iemand de fout aan sex voor het huwelijk te doen, dan dreigt deze buiten de moslim gemeenschap te raken...Om ons vooral ontmaagde vrouwen, niet buiten de moslim gemeenschap te laten raken. Beloont Allah ieder man die met een ontmaagde meisje een kans geeft en met haar trouwt....Trouwen wij nie met onze onmaagde maroc meisjes, dan dreigen deze met een ongelovige te trouwen, want deze vrouwen hebben ook imoties en hebben ook behoefte aan een partner
mn vraag is, wie van jullie mannen is bereidt met een ontmaagde meisje te trouwen fi sabili allah..
Ik ben wel bereid met een ontmaagde meisje te trouwen en insha allah zal ik iemend een kans geven..
ikke, zonder enige twijfel en zonder nadenken, precies om deze redenen en nog wat persoonlijke redenen...:goedzo:
Niet!
en waarom niet..?
verdienen ze geen 2de kans?
Onslaught
03-01-2003, 01:19
insh allah tnawie:D
maar ik ook aleen de hart telt ook he broeder:D
Ik vind echt wel dat ze nog een kans verdienen....gescheiden vrouwen zijn ten dode opgeschreven in onze marokkaanse gemeenschap...ze zijn gebruikt dus horen ze bij het vuil...zo denken er veel.....jammer dat ze niet aan de hasanath denken die ze hiermee kunnen krijgen......
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
ikke, zonder enige twijfel en zonder nadenken, precies om deze redenen en nog wat persoonlijke redenen...:goedzo:
laten we eerlijk wezen..de meeste ontmaagde maroc meisjes zijn ontmaagd door maroc jongens...Deze jongens laten hun in de steek. Zon meisje meskina, heeft ook behoeft aan een man het liefste een maroc, maar omdat deze hun nie accepteren gaan zij met negers of hollanders..
En wat doen wij, wij hebben ze in de steek gekaten en als wij hun zien met een neger die haar accepteert zoals zij is, noemen wij haar een h o e r.. Dat is ver van eerlijk en rechtvaardig...Eerlijkheid en rechtvaardigheid, zijnn tepische eigenschapen van een goede moslim, een moemin.
Origineel gepost door rahmona
Ik vind echt wel dat ze nog een kans verdienen....gescheiden vrouwen zijn ten dode opgeschreven in onze marokkaanse gemeenschap...ze zijn gebruikt dus horen ze bij het vuil...zo denken er veel.....jammer dat ze niet aan de hasanath denken die ze hiermee kunnen krijgen......
Ik vind het echt jammer...
Veel mannen gaan dan stoer praten Islam dit Islam dat...maar aan als het om al een ontmaagde vrouw gaat dan...hoor je ze niet meer over de Islam praten...
Een vrouw is meer dan een maagdevliesje...of hoe het ook mag heten..
DePaRaBier
03-01-2003, 01:26
Origineel gepost door jimpie
en waarom niet..?
verdienen ze geen 2de kans?
`khoop incha`Allah niet Consequent te hoeven zijn, in `n keus die ik maar 1x wil maken in mn leven...;)
Origineel gepost door Onslaught
insh allah tnawie:D
maar ik ook aleen de hart telt ook he broeder:D
insha allah zal het mij lukken een ontmaagde meisje met een goede hart te vinden
Onslaught
03-01-2003, 01:28
insha allah zal het mij lukken een ontmaagde meisje met een goede hart te vinden
aleen midner tnawie ander luk het je nooi gek
je bent toch niet persé op zoek naar een ontmaagd meisje hé..?
Niet!
ik vind dat je pas nee mag zeggen als je zelf ook maagd bent..
ben je dat niet dan zou ik zeggeh.. azani li azaniya( een ontmaagde jongen voor een ontmaagde meisje)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.