Bekijk originele versie : A kiss
beste mensen,
er gaat al een tijdje een doorstuur mailtje rond met de betekenissen van een kus, bv een kus op de hand betekent...............
nu ben ik erg hard op zoek naar dat mailtje!!!!!!!!
Of is er iemand die mij kan vertellen wat een kus op de voorhoofd betekent??????????
liefs imane,
please iemand die me helpt??????.
ik kus een meisje op haar voorhoofd als ik haar super lief vind en als ik te verlegen ben om haar op de mond te kussen...Ook kus ik op de voorhoofd om haar niet te verpesten...
Origineel gepost door Joey
wat schattig, bedankt voor je reactie!!!!
Is dat denk je bij iedereen of niet, ik weet dat dit jouw mening is hoor maar wat denk jij over het algemeen?
liefs imane
volgens mij is het ook zo over het algemeen.....Volgens mij kus je ook iemand op de voorhoofd als je veel respect voor diegene hebt en tog intieme wilt zijn....een kus op de voorhoofd is een bescheiden en keurige manier om intiem te wezen met iemand....
zo is het in ieder geval bij mij.
Origineel gepost door Joey
TNAWIE je bent een schatje, dankjewel!!!!
Nu kan ik lekker rustig mijn bedje induiken en mijn oogjes dicht doen en slapen!!!
Zijn er toch nog mensen die me respecteren ;)
Nee Tnawie echt heel erg bedankt voor je reacties en slaap lekker!!!!
liefs imane
graag gedaan :p
en jij ook slaap lekker en geniet van de nasmaak van die een kus op jou voorhoofd :p
tangergirl19
03-01-2003, 11:00
aahhhhhhhhhhhhhhhh wat lief
ik zou ook graag dat mailtje willen hebben met de betekenis van de kus dus als iemand met daarmee kan helpen a;
Tnawie is echt een schatje!!!! :p :Iluvu:
Origineel gepost door helleau
ja maar ik ki kracht is nog een groter schatje:D
ik zie hem bijna nooit..waar is hij?? :)
Origineel gepost door Mustapha AA
ooww tnawie ke bent zo lief :confused:
jij bent ook wel lief hoor moessie :D
Origineel gepost door Tnawie
volgens mij is het ook zo over het algemeen.....Volgens mij kus je ook iemand op de voorhoofd als je veel respect voor diegene hebt en tog intieme wilt zijn....een kus op de voorhoofd is een bescheiden en keurige manier om intiem te wezen met iemand....
zo is het in ieder geval bij mij.
ik kuste me oma en opa altijd op hun voorhoofd (lai'rehmoem) :(
maar jah :rolleyes: ze betekenden ook veel voor me...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.