Bekijk originele versie : wie weet meer over cheb rayan?
BentDagilia
16-10-2004, 15:28
Ik ben nu ff de cd aan het beluisteren van cheb rayan en ik vind het echt een goede zanger maar ik weet niks over hem... had hiervoor ook nooit over hem gehoord... wie kan me vertellen hoe lang die al zanger is... wat voor streek hij vandaan komt in marokko... enzz enzz
Je kan ze cd beluisteren op www.oujdi.nl
BD
Ik ben nu ff de cd aan het beluisteren van cheb rayan en ik vind het echt een goede zanger maar ik weet niks over hem... had hiervoor ook nooit over hem gehoord... wie kan me vertellen hoe lang die al zanger is... wat voor streek hij vandaan komt in marokko... enzz enzz
Je kan ze cd beluisteren op www.oujdi.nl
BD
ja hijs goed he, ik had tegen S gezegd dat ze die hele album moest downloaden
en ik ga voor je navragen, hij is alvast berkani door die liedje weet ik :D
en oh ja hij is new zanger, dus hij zal niet lang zanger zijn
ik geloof dat hij uit Oujda komt...
is niet zo;n ouwe gozert, ik gok hem tussen de 20 en 25.
woont geloof ik in Belgie, en als ik me niet vergis Brussel of omstreken.
is ook beschikbaar voor op bruiloften en feesten etc.
voor contactinformatie zul je naar Rue de Brabant moeten gaan en daar vragen,
want ik heb zn telefoonnummer niet meer...
heeft hiervoor ook al een andere cd uitgebracht samenmet ene Salwa Tzayriya... ofzoiets
en heeft ook al tig muziekcassettes uitgebracht....
that's all i know...
miloud_Nador
17-10-2004, 14:15
ik geloof dat hij uit Oujda komt...
is niet zo;n ouwe gozert, ik gok hem tussen de 20 en 25.
woont geloof ik in Belgie, en als ik me niet vergis Brussel of omstreken.
is ook beschikbaar voor op bruiloften en feesten etc.
voor contactinformatie zul je naar Rue de Brabant moeten gaan en daar vragen,
want ik heb zn telefoonnummer niet meer...
heeft hiervoor ook al een andere cd uitgebracht samenmet ene Salwa Tzayriya... ofzoiets
en heeft ook al tig muziekcassettes uitgebracht....
that's all i know...
Klopt helemaal hij woont in Brussel. Hij zit een tijdje al in het vak verder klopt het dat hij in Oujda woont. Echt een toffe gast.....
geruchten gaan dat rayan een contract gaat tekenen met succes om naar hafla chaabia te komen.vorig jaar was Hakim Salhi de rai act.Ieder zijn er altijd nieuwe zangers te vinden op hafla chaabia zoals nu waarchijnlijk cheb rayan!
heeft er niemand wat mp3'tjes van die Hakim Salhi?
Shab_Casa
19-10-2004, 23:29
Cheb Rayan was een illegaal in bruxelle en heeft ze papieren geregeld en de muziek werled in gegaan ik heb een cd van hem van zijn afgelopen concert in bruxelle een TOP cd waar je kippevel van krijgt zijn nummers van Hasni,Bilal en Nasro die hij heeft gecoverd en waardoor ze veeel beter een mooier klinken had die cd voor de zomer in belgie gekocht :D
Cheb Rayan was een illegaal in bruxelle en heeft ze papieren geregeld en de muziek werled in gegaan ik heb een cd van hem van zijn afgelopen concert in bruxelle een TOP cd waar je kippevel van krijgt zijn nummers van Hasni,Bilal en Nasro die hij heeft gecoverd en waardoor ze veeel beter een mooier klinken had die cd voor de zomer in belgie gekocht :D
plaast a sa7bi!
hey,
ik ben op zoek naar het telefoonnummer van deze meneer Rayan,
evt telefoonnummer van zn manager ofzo...
is dir iemand de me het telefoonnummer kan bezorgen?
alvast bedankt voor jullie medewerking...
cheb ryan is inderdaad een perfecte zanger hij heeft een stem als cheb hasni.
en het goede nieuws is dat hij op 21 november in amsterdam op treedt .
sahrat al eid met senhaj said en jawad chaabi het wordt een vette feest in sloterdijk rhone zalencomplex.
ik zal ook van de partij zijn om op jullie veiligheid te passen.
wa fix me zn nummer, ik heb hem op mn eigen feestje nodig
NOGMAALS
hey,
ik ben op zoek naar het telefoonnummer van deze meneer Rayan,
evt telefoonnummer van zn manager ofzo...
is dir iemand de me het telefoonnummer kan bezorgen?
alvast bedankt voor jullie medewerking...
jongens even voor de duidelijkheid
hij komt niet ui oujda hij is tangawi niet te geloven he, maar het is echt waar en voor boekingen moet je fassiphone bellen daar staat hij onder contract, en jongens een ding hij woord de beste rai-zanger ooit. gevaarlijkste rai-zanger die ik tot nu toe heb gehoord. en ik heb hem live horen zingen
gaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttttttttttttttttaaaaaaaaa aaaaaarrrrrrrrrrrr
die moewels van hem waren gevaarlijk. jongens veel succes ermee.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.