Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : haaruitval

Pagina's : [1] 2

perfect_angel
15-10-2004, 23:43

mijn haar valt de laatste tijd veel meer uit dan dat ik nrmaal gewend ben... ik heb van meerdere meisjes gehoord dat dit normaal is als seizoenen veranderen... maar weet iemand er iets tegen???? :confused:

Miss_Kimmetjuh
15-10-2004, 23:46
k heb nooit gehoord dat het normaal is..kan het zijn dat je gestressed ben..? daar kan je haar erg van uitvalle..ga gewoon eventjes langs de dokter die weet er wel wat tegen sterkte (K)

ola_senorita
17-10-2004, 11:53
je kan ook haarvedikker gebruiken dat helpt ook ...!!! ik heb het ook gebruikt wallah

alhoceimagek
17-10-2004, 18:30
Mijn haar ook, altijd als ik een truitjuh uit doe, zblijven eraltijd haartjuh erop, best lastig:stoned:

maalouma01
17-10-2004, 22:38

dus ik ben niet de enige met haar uitval

sabria2000
17-10-2004, 22:50
bij mij vallen er zeker 30 haartjes per dag uit, bij het kammen, en op mijn kleren, pff en overal jeetje :S

marilynmonroe
18-10-2004, 09:42
je kan ook haarvedikker gebruiken dat helpt ook ...!!! ik heb het ook gebruikt wallah Ja, wat is dat, haarverdikker? Dat wil ik ook wel!

Esmeraldaaa
18-10-2004, 09:48
het is normaal dat er dagelijks honderden haren uitvallen. het zal helpen wanneer je je haren minder fohnt, stijlt of chemische producten gebruikt.. groet Nýat

tazaghiniagirl
18-10-2004, 10:14
Mijn haar ook, altijd als ik een truitjuh uit doe, zblijven eraltijd haartjuh erop, best lastig:stoned: moet je hoofddoek dragen :D :D

watervrouwtje
18-10-2004, 18:10
salam meiden, heb ook last van haaruitval heel erg de laatste tijd,ben naar de dokter geweest en die zegt dat het misschien door het hoofddoek maar ik weet het niet hoor of dat zo is... groetjes!

fatima123
19-10-2004, 10:40
Dag dames, Voor objectieve informatie over haaruitval dan moet je www.gezondheidsplein.nl raadplegen. Deze geeft veel informatie over haarproblemen etc. Groetjes Fatima

CasawiaZina
19-10-2004, 11:16
je mag per dag 100 haren verliezen en dan is er nog steeds niets aan de hand.......en als het te erg wordt, effe naar de dokter dan krijg je er iets voor

SoussiaN
19-10-2004, 11:20
mijn haar valt de laatste tijd veel meer uit dan dat ik nrmaal gewend ben... ik heb van meerdere meisjes gehoord dat dit normaal is als seizoenen veranderen... maar weet iemand er iets tegen???? :confused: Klopt. Ten eerste is het normaal om honderd per dag te verliezen. (lijkt veel maar dat is normaal) Ten tweede, je verliest meer haar in de herfst. zoals een boom ook zijn bladeren verliest. ( dus meid maak je niet druk)

kwebbel_23
22-10-2004, 14:16
Nou ik heb het ook..en het is extreem..echt dikke plukken haal ik eruit man..vooral bij het douchen ..dan hoef ik maar mijn handen door mijn haar te halen en ik krijg echt dikke plukken alsof het geknipt is.. Ik heb ook wel gehoord dat het van stress kan komen..maar of ik nu gestrest ben..i don’t know..hoe voelt stres dan?? Waar kan je dat halen dat haarverdikkers!

ola_senorita
22-10-2004, 15:54

sallaam allemaal... die haarverdikker kan je over al wel halen de naam van die haarverdikker is: L'oreal ELVIVE haarverdikker je kan ( tenminste doe ik ) ook de creme spoeling bij gebruiken maar je moet het wel insmeren als je haar HEEL DROOG is ik hoop dat het ook lukt bij jullie inschallah liefs SENORITA..

Pagina's : [1] 2